EA Sports WRC oficjalnie zapowiedziane; następca DiRT Rally 2.0 na zwiastunie
Czemu zniszczy, ja w wrc nie grywałem przez to jak fatalny w mojej opinii miały system jazdy, zawsze wybierałem dirta. To pierwsze wrc jakim jestem zainteresowany od lat.
ale wiesz, że najnowsze WRC ma lepszy model jazdy niż który kolwiek Dirt w tym rally? A jak chcesz realizmu to RBR ;)
Codemasters porzuciło własną technologię Ego na rzecz Unreal Engine.
Oj, coś czuję, że w takim razie optymalizacja będzie znacznie gorsza...
No ładny ten DiRT Rally. Chociaż liczę, że 2.0 będzie mieć bardziej ostrą, żywszą grafikę... a nie, czekaj...
I to śmiga na UE? Mam nadzieję, że nie na piątce? Bo akurat czwórka, przynajmniej na torach, daje radę, jak ktoś jest kompetentny (MotoGP, ACC) - wtedy może mieć nawet tak niskie wymagania, jak tu podano, i wyglądać świetnie. Ale takie przeciętne światło na UE? Przecież nawet F1 na EGO ma w ostatnich odsłonach lepsze, że o Moto czy ACC nie wspomnę... może na urywkach z powtórek jest gorzej niż w gameplay'u, tylko znowu - widzieliście powtórki z RIDE 4, które momentami można pomylić z nagraniem real-life?
Oczywiście, najważniejszy jest model jazdy i trasy, ja tam graficznymi onanistą nie jestem, lepsza taka grafika niż oprawa i optymalizacja a'la Starfilc czy inne Immorfails.
Niesamowite, że Codies dadzą od początku 18 rajdów! :O
Z drugiej strony 30 km na jeden rajd.... będą pewnie po trzy trasy jak w WRC od Kyloton.
Od ĘĄ i tak nic nie kupię. Nie pozdrawiam hinduskiego supportu.
Co za pieprzenie o dłuższych rajdach jak 600km tras podzielić na 18 rajdów to daje lekko ponad 30km na dany rajd. Czyli będzie bieda jak w standardowym dotychczasowym WRC, 3odcinki i ich odwrócone wersje. W dirtach rally trasy były krótkie ale było więcej odcinków i wole mimo wszystko tak.
A silnik niby zmieniony, znów ten UE… a gra i tak wyglada tak samo jak na ich silniku.
Nie wiem, dziwnie się to prezentuje. Codemasters swoim podejściem idealnie pasuje do EA ale mimo wszystko coś tam potrafili, a teraz obawiam się tego połączenia po tych informacjach
W DR 2.0 miałeś 13 lokacji po wszystkich DLC i wszystkie odcinki rajdowe opierały się o 2 odcinki rajdowe średniej długości około 12 kilometrów, gdzie najdłuższy z Argentyny miał 8,5 km a najdłuższy z Polski 16,5 km. Potem te 2 odcinki na każdą lokację były odpowiednio pocięte, każdy z tych dwóch w połowie rozbity na 2 odcinki, zrobione wersje jazdy w przeciwnym kierunku i wychodziło średnio na rajd po 25 km niepowtarzalnych sekwencji.
13x25 = 325 km w DIRT Rally 2.0
18x33 = 600km w WRC EA Sports
Jak dla mnie spory progres, na pewno będzie gdzie jeździć. A nie wykluczone, że więcej dodadzą w Season Passie.
Na premierę masz prawie 2x więcej odcinków specjalnych niż w DIRT Rally 2.0 po wszystkich DLC.
Moim zdaniem nie ma co na to narzekać bo to i tak najwięcej jak do tej pory było w rajdach od Codies.
A silnik niby zmieniony, znów ten UE… a gra i tak wyglada tak samo jak na ich silniku.
Ja byłem wręcz przekonany, żę to dalej EGO, ba, gra bardziej przypomina pierwszego DiRT-a na tych urywkach.
OK, ja lubiłem tę mgiełkę, w pierwszym DiRT była super realistyczna w Hiszpanii czy Australii, fajnie symulowała fotorealizm, kolory są świetne, ale już ten brak ostrości trochę razi. A światło, biorąc od uwagę możliwości UE (znowu - ACC, RIDE 4)... no, słabo.
Aczkolwiek nie samą grafiką takie gry stoją, to absolutnie nie jest najważniejsze, choć wiadomo, że byłoby miło, gdyby doszusowali do czołówki (AMS2, ACC)
dj_sasek - no właśnie, dwa pocięte odcinki, teraz będą cieli trzy :)
Ja nawet nie marudzę ĄŻTAK bardzo, bo stworzenie odcinków dzisiaj pewnie trochę trwa, po prostu nie będzie to nic lepszego od WRC od KT, a przecież stoi za tym wielkie ĘĄ i Codies...można by oczekiwać ciut więcej.
No tak, masz rację, pewnie będzie duuużo DLC.
Wygląda bardzo przyzwoicie, na pewno skuszę się na premierę. WRC Generations o dziwo mnie nie wciągnęło (a zagrywałem siew WRC 10), więc jest nadzieja, że zostanę na dłużej z WRC od EA.
No bez przesady - ile mamy jeszcze ciągnąć 10-letnie konsole??? A skoro zmienili silnik to nie sądzę że dałoby radę to przenieść.
Na chwilę obecną na karcie produktu steam brak języka polskiego.
jak zrobią z tego widowisko festiwalowe jak wszystkie produkcje teraz to suabo. Jeśli tylko ulepszą znacznie rally 2.o graficznie i mechanicznie to czekam baardzo. moja kiera już dogorywa. Mam sporą nadzieję na dlss 3.5 bo zagrałbym na tv w 4k full detalsach. Ray tracingiem tez nie pogardzę :D W końcu za półtorej roku karty 5xxx i pewnie zmienie cały komp już
Troche mnie to smieszy, bo moderzy juz dawno przerobili serie DiRT Rally na WRC... :D
Co prawda nie ma w niej hybryd, ale mozna calkiem niezle bryczki skompletowac, a wtedy gra na licencji malo komu potrzebna.
Ale trzymajac sie tematu, to gdyby nie info, ze gra bedzie dzialala a UE5, to bym pomyslal, ze ogladam DLC do DiRT Rally 2.0. Fizyka zapewne tez bedzie blizniaczo podobna do ich ostatniej gry. Szykuje sie licencjonowany reskin. Bedzie to mialo swoje plusy i minusy. Ja osobiscie odpuszczam sobie ten tytul. Nagralem sie w WRC od KT Racing i juz nie mam ochoty na wiecej.
Kiedyś Codemasters słynęło już z zapomnianego Colin Mcrae Rally a później Dirty. To były wspaniałe gry o rajdach. Miejmy nadzieję, że teraz też nie zawiodą.
Jeśli będzie simcate'owy model jazdy taki jak Dirt Rally an ie to co było w chujowej piątce mi wystarzy. No i ligii bo w Generations to było mega i chciało się jeździć.
Co do samego filmika zachęcam "Wszystkich" do obejrzenia oczywiście w języku angielskim i posłuchania na temat fizyki + także małej niespodzianki odnośnie listy aut na koniec :) https://www.twitch.tv/videos/1920279255?t=0h51m28s
Spodziewałbym się że wypuszczą za jakiś dłuższy czas Dirta 6 i "może" dodadzą licencje rallycross, może uda im się go nieco poważniej zrobić? Dać 2 tryby fizyki z czego jeden byłby bardziej realistyczny i pod potrzeby zorganizowania np. esportu z rallycrossu z czego ten arcadeowy by służył do cieszenia się grą. No byle tylko nie była ta gra zbyt uproszczona jak DiRT 5 a coś bardziej w stylu Dirta 2 lub 3 czego na pewno spora liczba ludzi oczekuje :)
Chociaż patrząc na to studio zrobić przyjemną arcade rajdówkę mogą zrobić ale czy z licencją rallycrossu i całą resztą? Może być problem... Studio od Dirta Rally to teraz WRC i tutaj te bardziej poważne podejście będzie obowiązywać.
Myślę że jakby zrobili coś w rodzaju gry "Gravel" to byłoby ok, byle nie upraszczali za bardzo sterowania lub nie robili wszystkiego kolorowego jak w D5. Wierzę że są w stanie coś lepszego zrobić. Dla odmiany Grida 2019 poprawili Gridem Legends w którego już dało się grać i grafikę miało naprawdę na dobrym poziomie.
EA zniszczy kolejną markę.
Ale mnie irytuje takie bredzenie... Bo przecież Codemasters to wybitna firma była co zawsze robiła świetne gry.
Nie to, że pierwsze F1 w pełni zrobione pod skrzydłami EA jest jednocześnie najlepszą odsłoną od 4 lat, normalnie marka zabita.
Idiotą nie przemówisz, z tego co mi wiadomo to F1 23 jest najlepszym F1 jaki wyszedł po tym jak EA przejeło Codemasters. No ale najlepiej pierdolić kocopoły bez znajomości.
Tak, jest najlepsza! Jak każda kolejna, poza zjechaną 22, więc nagle się ludziom Mesjasz objawił... Wcześniej chyba wychwalano pod niebiosy 18 albo 20, nie pamiętam już...
a przeczytales jego post ze zrozumieniem?
napisal, ze jest najlepsza OD 4 LAT, a skoro mowisz, ze poprzednia wychwalana czescia bylo 18 albo 20 to by sie nawet pokrywalo.
moze nastepnym razem wez kilka glebokich oddechow zanim zaczniesz "ironizowac".
No to wytłumaczę - gra jest wychwalana nie dlatego, że jest jakimś przełomem) ten sam silnik, filmowa kariera wprowadzona już wcześniej, potem nieobecna itp.), ale głównie dlatego, że powrócono do sensownej fizyki jazdy po zepsuciu jej w poprzedniej części.
Dodano też tryb a'la FUT, i już widać, że pójdzie na niego nacisk, czyli witaj F1 a'la FIFA. No tak, ale nowość, acziki, wyzwania, więc ludzie się cieszą, że dużo contentu...
I jakie znowu pierwsze w pełni pod skrzydłami? W 2021 Codies byli już własnością EA
Żeby nie było - EA o dziwo faktycznie jeszcze nie zrujnowalo F1, to wciąż dobre gry. Zasadne są jednak obawy jak długo, patrząc na to, co robi EA
Wersja 22 już była pod egidą EA, ale nawet corocznych tasiemców nie robi się w rok więc nad 22 pracować musieli przed przejęciem.
A co do F1 23, nie tylko fizyka która jest ciekawa. Zmienili tryb multi, zmienili grę rankingową, w końcu ogarnęli serwery, że nie trzeba restartować aplikacji co chwila bo utykasz na ekranie ładowania. Do tego na premierę były wszystkie tory, co nie jest u Codemasters oczywiste i co więcej, zaktualizowali stare tory, co też nie było oczywiste bo Codemasters zdarzało się nie edytować nawet ogromnej zmiany toru na dany sezon (jak w 2021 Abu Dhabi), a w 23 poza dużymi zmianami jak w Hiszpanii to zaktualizowali nawet niuanse których nie zmieniali od 7 lat.
W zwiastunie jest wspomniany Dirt Rally 1 nie 2.0. To różnica. Szkoda że odeszli od Ego zwłaszcza 1. Na tym chodzi Grid i Dirt 2. Czekam z niecierpliwością bo wynalazki WRC
mnie nie przekonały. Jak dotąd tylko Dirt Rally pierwszy jest królem.
To nie jest tak że jest wspomniany DiRT Rally 1 czy 2.0 Po prostu że od twórców "DiRT Rally" jako ich marki czy też perełki "serii" ale fizyka na 100% będzie przenoszona z Dirta Rally 2.0 i znacznie ulepszona by być bliżej realizmu. Z fizyką asfaltową z którą był największy problem raczej też coś robili i ogólnie z tego co słyszę na forach może jeszcze dużo ciekawych rzeczy się pojawić. Na pewno będą odcinki nawet ponad 30 kilometrowe, można to usłyszeć chociażby z ich oficjalnego filmika: https://www.twitch.tv/videos/1920279255?t=0h51m28s