STALKER 2 w fazie dopieszczania, celem twórców jest jakość z gameplaya z 2021 roku
Celem studia jest stworzenie gry, która wizualnie dorówna popularnemu zwiastunowi rozgrywki z połowy 2021 roku
Doceniam szczerosc i czekam na rezultat
Już to widzę najpierw, podrasowali grafikę później pogorszyli i teraz znowu chcą podrasować nie znam takiego przypadku przed premierą chyba, że to co pokazali w 2021 to była jedna wielka fikcja.
Być może optymalizacja leżała i kwiczała, więc postanowili zejść na ziemię z grafiką do bardziej realistycznego poziomu i pomału zacząć wszystko ulepszać.
nie plotki, tylko fakty
miedzy buildem ktory wyciekl, a tym dostepnym na gamescomie nie ma prawie zadnych roznic wiec jesli taki fragment jak na slawnym gameplay trailerze w ogole kiedykolwiek istnial to byly to jedynie jakies mikro lokacje na jego potrzeby +oczywiscie spora dawka post processingu
mnie to w ogole zadziwia ze ktos to lyknal
Czasem nawet w biznesie wystarczy być od początku do końca szczerym. Nigdy nie lubiłem gdy w materiałach promocyjnych pokazywano coś czego faktycznie nie doświadczymy.
Jeżeli fabularnie i rozgrywkowo będzie/jest dobra to nawet nie musi to aż tak niesamowicie wyglądać.
Chyba Boharov zapomniał powiedzieć że moderzy zrobią to XD Bo nie oszukyjmy się, gra jest robiona na konsole Xbox X i S który jest słabszy i oni też muszą dostosować grę pod ten chłam
Ty ale ja rozumiem fizykę czy jakieś skomplikowane obliczenia dla procka... ale na tego S to czasem w nie wystarczy większości wartości zmniejszyć? Skalowanie, jakość oświetlenia cieni itp itd? Bo wiecie co? Nie raz sam grzebałem na słabym PC w plikach pod tym kątem. Tak aby mieć np tekstury na medium... po co mi milion cieni jak nie zwracam na nie uwagi ;p
Celem studia jest stworzenie gry, która wizualnie dorówna popularnemu zwiastunowi rozgrywki z połowy 2021 roku
Z pewnością nie będzie to 100%, ale jak najlepiej, ile to możliwe dla "przeciętny" komputera gracza.
Życzę ich powodzenia, bo wiem, że nie będzie to takie proste.
Ale po co skręcać w tę stronę? Trzy części Stalkera zawdzięczały popularność zupełnie czemu innemu niż grafika. To nie Crysis! Zaoferujcie tyle samo gęstego klimatu, co w Cieniu Czarnobyla, a każdy gracz z pocałowaniem ręki wyciągnie portfel, żeby kupić S2.