Diego z Gothic Remake spodoba się fanom oryginału, tona ciekawostek o grze
Coraz lepiej to wygląda. Ale jak na drugim screenie jest Bezi, to ten kucyk trochę w złym miejscu.
No nie wiem. Jakiś taki dziwny z tej twarzy. Ale ogólnie mam problem z gębami w tym rimejku. Jakoś mi nie pasują nie wiem czemu.
I oby faktycznie dało się ukończyć jakoś po stronie Starego Obozu. Mój ulubiony obóz i zawsze było mi szkoda, że dawali kopa w dupe :(
Myślę, że to jest kwestia stylu artystycznego kogoś kto modeluje u nich postacie. Też mi się nie podobają twarze i ogólnie budowa ciał. Jak nie zmienią osób od robienia modeli postaci to nic się nie zmieni. Widać oczywiście, że wzięli sobie do serca poprzednie uwagi ale sposobu budowy postaci nie przeskoczą.
No tak średnio bym powiedział ... wygląda trochę jak właściciel bordelu.
Fajnie, tylko Diego nie miał brody...
Nie wierzę, ze to napiszę ale... w Arcanii wyglądał lepiej.
XD i co z tego? Nie miał, ale będzie miał. Jaki masz problem? Ty wiecznie tylko narzekasz. Jesteś tak przepotężnym smutasem, że pewnie życie w twojej okolicy powoduje, że rzeczywistość traci jakiekolwiek barwy.
Ale teraz będzie miał, w sumie to bardziej bokobrody są, niż broda. Jeszcze jakby miał brodę ala Gandalf, to rozumiem, że można by się czepiać, ale tak? już nie przesadzaj.
Do Crod4312. A jak tam Arcania? Którą mamy już część tej "popularnej" serii? Nie lekceważ smutasów, wcześniej ich opinie zostały olane i nikt nie chciał grać w gniot pt. Arcania. Nowi twórcy, którzy zabierają się za nowego gothica już od dema widać, że nie za bardzo rozumieją za co się biorą, dlaczego nadal gra jest popularna. Po opiniach się poprawili, lokacja, którą możemy zobaczyć w zapowiedziach jest już naprawdę dobra i oddaje to co powinno być. Postacie również poprawili ale tutaj już widać pewien ich opór. Nie chcą za bardzo pozostawić oryginalnych wizerunków, chcą zrobić to po swojemu, kolejny raz. Uważam to za błąd, potwory i postacie są kultowe, nie można ruszać ich wizerunku. Muszą być wiernie otworzone. To tak jakby chcieli zmienić wygląd kultowych postaci np. z minecrafta, czy innych gier.
A tak w ogóle to gdzie wzmianka o tym, że twórcy przenieśli grę na Unreal Engine 5?
Mi się tam twarze npc podobają, chciałbym tylko aby podkładali głos postaciom ci sami aktorzy jak w orginale
Spoko nochal ;)
Trochę za bardzo mi przypomina niedawnego Kruka, trochę zmieniona twarz ale te nosy lubią im dawać wielkie. W sumie oryginał też tak miał ale nie rzucało się to w oczy aż tak.
Ten z dema był całkiem ok, przynajmniej bardziej hiszpańskie rysy miał niż ten tutaj.
Przekonamy się o tym w 2024 roku
O ile gra wyjdzie w przyszłym roku.
Jeśli gra na start nie będzie miała aż tak rażących problemów technicznych i bugów, to zapowiada się naprawdę dobrze.
No na moje to jak tak wyjdzie od początku do końca to szansa za zachowanie klimatu oryginału jest olbrzymia. Co mnie bardzo cieszy.
Nie wiem czy pamiętasz, ale w 2001 na premierę to ten las pomiędzy starym obozem a kopalnia robił gigantyczne wrażenie i uchodził za pełen roślinności.
Olbrzymia? Prędzej dość znikoma. To nie jest proste. Prawie żaden remake nie potrafił przenieść dobrze klimatu oryginału.
Dobrze to zrobił Capcom przy Resident evil 1 remake 2002, ale pomogło im to, że zarówno oryginał z 1996 i remake z 2002 miały identyczny styl rozgrywki i dzieliło je ledwie 6 lat. Obie wersje powstały dawno temu, gdy inaczej podchodziło się do tworzenia gier z większym sercem.
Ale mu kinola dorobili. A poza tym niech w końcu pokażą film z rozgrywki, bo na razie same zdjęcia i suchy tekst.
Twarze z oryginału wyglądały jak bryły owinięte teksturą. Diego czy wcześniej Kruk są podobni, ale nie tacy sami jak w Gothicu 1, bo po pierwsze to po prostu niemożliwe (ZenGin vs Unreal Engine 5), a po drugie to remake, czyli odtworzenie czegoś na wzór oryginału, a nie kopia 1:1, jak ktoś tego nie rozumie no to trudno.
Diego z oryginału 100 razy lepszy. Wiem zaraz się zesrają przygłupy, że tamten to tamten, a ten to ten.