AC: Mirage wraca do starego systemu walki, choć ze zmianami
I to jest bardzo dobra decyzja. Ostatnie czesci pomimo,ze byly spoko, to jednak ta "stara" formula bardziej mi odpowiada i mysle,ze ta nowa odslona bedzie warta ogrania.
W sumie, to fajnie by było gdyby powstała gra w uniwersum AC: tyle, że po stronie Templariuszy.
Tak istnieje Rogue ale jest ujowe.
Rogue oprócz tego, że oryginalny jak na tę serię pomysł grania Templariuszem przez całą grę to raczej marna gierka. Fabuła nudna, cała reszta wzięta żywcem z Black Flag.
Najbardziej niedoceniony to jest AC Unity, bo przez problemy techniczne na start większośc ludzi już potem do niego nie wróciła. Grę naprawili a ocena 2/10 została. A fabułą, klimatem i grafiką i animacjami to zasługuje na bycie w top tej serii.
Dla mnie Unity było super od początku, ignorując bugi i problemy z płynnością rozgrywki, była to całkiem dobra część w serii
Może przez ten rok postanowili jednak przebudować system walki? Nie jest tajemnicą, że ta gra, to "przerośnięte" DLC, które obrastało treścią w miarę developmentu, więc może to kolejny, rewolucyjny pomysł Ubi :).
Tylko zeby ten system walki nie byl taki jak w pierwszych czesciach nacisniejsz w odpowiednim momencie blok robisz odrazu kontre ktora zabija przeciwnika
Coraz bardziej zachęcają do kupna nowego AC.
Pierwsze części miały duże ułatwienie w postaci kontr i kolejkowo ustawiających się przeciwników, ale Unity uważam że miał ten system zrobiony dużo sprawniej, plus świetne animacje dla wielu rodzajów oręża wyglądały bardzo efektownie.
Potem już równia pochyła i downgrade, nie wiem kto wpadł na ten pomysł z RPGowymi paseczkami i "klepaniem kloca aż się nie spoca", ale mam nadzieję że już tam nie pracuje. Walka w AC powinna być szybka sprawna i ruszamy dalej, a nie to co odwalili od czasów Origins.
Gdy wychodził Origins, to zmieniony system walki przedstawiano jako zaletę, rewolucję czyniącą walkę bardziej wymagającą. Teraz zaletą jest powrót do klasyki.
Preorder Assassins Creed Mirage kupiony. Najważniejsze że jest fabuła i jest co robić wobec zadania.
i tak będzie grind, bo wrogowie mają swój level. Ciekawe czy ukryte ostrze powali każdego na jeden cios, bez względu na level.
Praktycznie od czerwca nie wyszedł ani jeden nowy gameplay, a po takich tekstach ludzie dostają niewiadomo jakich oczekiwań
Tym bardziej że nawet na tym jedynym gameplayu z czerwca nie przypominam sobie by pokazali system walki
Coś mi mówi że powrót do klasyka wyszedł pod tym względem tak drewniany (czemu w sumie sie nie ma co dziwić bo klasyk był drewniany jak na swoje czasy, teraz jest tylko gorzej) że nie ma co pokazywać