The Last of Us Part I na PC z ładniejszym terenem i obiektami naziemnymi dzięki patchowi 1.1.2
Ciekawe o ile obcięto wydajność kosztem tych ładniejszych terenów i obiektów ;)
Gracze bardziej byli by zadowoleni z lepszej optymalizacji i gdyby gra w końcu nie żarła momentami 99% CPU, a kl/s przy tym nie skakały jak na trampolinie.
Ten bubel nadal kosztuje 259zł/60€
Gra już od wielu patchy działa bardzo dobrze. A wykorzystanie CPU jest miejscami nawet o połowę mniejsze przy wyższych klatkach.
Ulepszono to, jak płynie łączą się ze sobą elementy terenu i różnych naziemnych obiektów środowiskowych, takich jak błoto czy gruz.
Kto to tłumaczył? Nie rozumiem co tu jest napisane, co płynie?
Skomplikować shadery? A po jakiemu to? Widać temat jest zbyt skomplikowany dla autora.
Powinniście się cieszyć i dziękować Sony za to że wam udostępniło taką genialną grę na te wasze śmieszne pctki a nie narzekać...