Immortals of Aveum to strzelanka inna niż wszystkie, ale czuję, że przejdzie bez echa
Dla mnie strzelanka to strzelanie z broni palnej a nie z ręki :D Lubię patrzeć na broń na przeładowanie itp rzeczy A palce? nudy ... Po za tym za dużo kolorów co też psuje już przyjemność z gry. Więc ja wolę klasycznie strzelanie z broni niż palcami u dłoni.
By pograć na low w 30-50 klatkach z DLSS trzeba RTXa 3060.
To nie jest słaba karta i starcza do każdej gry, a tutaj ledwo chodzi, pomijam już, że masa osób siedzi na gorszym sprzęcie.
Jak ktoś ma RTXa 3080Ti pogra sobie na medium.
Na konsolach nie jest lepiej, bo grafika na PS5 jest słaba, ma mocne spadki klatek i rozdzielczości.
Niestety. 3060 to jest słaba karta, która obecnie ma już trzy lata i została wydana w momencie skoku generacyjnego.
Sam mam 3070, która ma 8Gb i już w wielu grach trzeba przesuwać suwaki w stronę minimalnych detali.
No a teraz niech zminusują mnie wszyscy ci, którzy przez prawie dwa lata czekali aż mogli kupić tą kartę za głupie pieniądze.
GTX 1050 Ti już nie daje rady? 5 klatek na sekundę w walce strzelania. Trzeba kupić lepszego laptopa żeby chodziło dobrze.
Świetna generacja i świetny silnik że na ps5 gra renderowana w prehistorycznej rozdzielczości 720p i to i tak klaktkuje. W sumie na PC nic lepiej. Czyli na ps5 pro byłoby stabilne 1080p 30fps xD. Epic niech może jednak spierdziela z tym swoim potworkiem zwane UE5.
Optymalizacja leży i kwiczy. Szkoda nerwów.
Tutaj 7/10 czyli u graczy 5/10, taki średniak bez optymalizacji, co z tego jak UE 5 jak optymalizacja leży i kwiczy oraz gra wygląda słabo.
Unreal Engine 5 służy do tworzenia reklam i prezentacji, a nie gier.
IMHO tak to się może skończyć, przynajmniej chwilowo - ale jak niektórzy to przewidywali ork-dwa lata temu, to był kwik, że EPIC to geniusze i wiedzą, co robią.
OK, kiedyś sprzęt do tego sinika dorośnie i może faktycznie będzie wypas... Fajne światło jest fajne, ułatwienia w tworzeniu zawartości też... tylko to jeszcze powinno działać dobrze na średnim sprzęcie z danego okresu.
Kolejna odklejka z oceną jak przy Redfallu. Średnia produkcja z problemami wydajnościowymi i słabą fabułą, ale że to EA (tekst sponsorowany w końcu nie wziął się znikąd) to min. 7/10 musi być.
W ogóle grafika w tej grze jest... dziwna. Szczegółowość jest niesamowita, ale brakuje jakiejś głębi całego obrazu, wszystko wydaje się zbyt sztuczne i mocno oświetlone.
Prawie 3h spędziłem w grze i podoba mi się. Fabularnie mnie zaciekawiło, a "strzelanie z palców" daje mi satysfakcję. Póki co jest nieźle.
Spójrzmy na wymagania minimalne:
Dalej, cytując recenzję:
technicznie produkcja ta niedomaga, oferując niską rozdzielczość i słabe efekty wizualne, byle tylko utrzymać 60 klatek na sekundę...
i chyba jasne jest, dlaczego przejdzie bez echa. Po prostu bardzo wielu osobom to zwyczajnie nie pójdzie :))
PS. Tak wiem, że mowa o wersji na PS5, natomiast konsole z reguły maja lepszą optymalizację. Jak gra niedomaga na najmocniejszej obecnie konsoli na rynku (tak wiem, series x na papierze jest mocniejszy) to na PC aż strach pomyśleć co się dzieje.