Kolekcja Metal Gear Solid sprawdzona przez media [Aktualizacja: porównania graficzne]
Chciałbym żeby gry miały tylko takie problemy i żeby całość była na kartridżu w przypadku Switcha. Ale niestety takie składanki często tylko jedna gra jest fizycznie, a resztę trzeba pobrać. Trochę to dziwne biorąc pod uwagę że nośnik fizyczny Nintendo może mieć naprawdę sporą pojemność. Niestety w przypadku takich gier jest to nagminne jak składanki Resident Evil, GTA i tak dalej...
Chciałbym żeby tutaj było na odwrót, bo chętnie znowu bym przeżył przygodę tym razem na Pstryku.
żeby całość była na kartridżu w przypadku Switcha.
Kartridż switchowy może mieć nawet 64gb wiec na luzie, chyba, że wydawca nie chce inwestować kasy w taki nośnik i np wybierze ten tańszy 8gb...
"Jedną z niewiadomych, które wciąż nurtują dziennikarzy, jest sposób, w jaki Konami podeszło do pojedynku Snake’a z Psycho Mantisem w porcie Metal Gear Solid na PC."
Ktoś chyba zapomniał albo nie wie że ta gra wyszła na PC też w 2000 roku. Możliwe że zrobią ją tak samo jak tam.
720p? :| Inna sprawa, że jakby to sztucznie podbili do 1080, to pewnie i tak nie robiłoby to większej różnicy, choć mam obawy jak to będzie wyglądać na 55 calach ;/ Może więc trzeba będzie poczekać na przeceny ;)
"Jest to o tyle zaskakujące, że MGS2 i MGS3 pochodzą z pakietu HD Collection, gdzie działały w 60 fps... Co prawda Switch jest mniej wydajny niż PlayStation i Xboksy" Switch wcale nie jest mniej wydajny niż ps i xboxy na których debiutowało HD collectiion (ps3, x360)