Nowy film z AC Mirage przybliża drugiego głównego bohatera gry - miasto Bagdad
Ale ten Bagdad zbombardowany przez Amerykanów czy jeszcze miłe i spokojne miejsce za Saddama?
Tutaj nikt Ci nie uwarzy, że amerykanie zdestabilizowali bliski wschód dla własnych interesów i pozyskania zasobów gł. ropa.
A ilość minusów określa poziom otępienia oraz ignorancji społeczeństwa xd
To, że Amerykanie od dekad uprawiają na Bliskim Wschodzie swoją brudną geopolitykę to jedno, ale nazywanie Bagdadu za czasów Saddama cichym i spokojnym miejscem to zupełnie inny poziom abstrakcji. No chyba, że zapomnimy chociażby o jego dosyć dyktatorskim stylu rządów (objawiającym się np. poprzez brutalne zwalczanie opozycji), wojnie z Iranem czy dwóch wojnach w Zatoce Perskiej... Nie wszystkie te konflikty wybuchły bezpośrednio z jego winy czy inicjatywy, ale tak czy inaczej, stan wojny trudno uznać za "miły i spokojny".
Husajn czy Kadaffi byli jacy byli. Co nie zmienia faktu, że trzymali islamska fale po swojej stronie podwórka
Spokojnie, spokojnie -
NowaHuta - kompletnie mnie to nie dziwi, Polacy to takie trochę psy łańcuchowe Amerykanów popuszczanie gdy trzeba na ruska naszczekac.
Persecuted - byłeś kiedyś w Bagdadzie? Widziałeś jak wyglądało tam życie przed wojna a jak w czasie niej i obecnie? W porównaniu z czasami obecnymi nie mówiąc już o wojnie żyło się tam naprawdę spokojnie. Nie powiedziałem ze był to raj, ale jeśli się nie wychyliłem mogłeś spokojnie żyć i się rozwijać. W ogóle nie masz pojęcia co Amerykanie zrobili destabilizując sytuacje bliskim wschodzie celem li tylko władnych zysków. Porównaj dobie tylko liczbę zabitych podczas całej dyktatury Saddama z liczba zabitych podczas 1, 2 wojny w zatoce oraz podczas zmian od czasu 2 wojny do dzisiaj. Nawet nie chciało ci się do danych statystycznych zajrzeć tylko g-posta wysmarowalas pokazując nim ze pojęcie twoje o tym regionie to copy-paste z TVN czy TVP.
Co jak co ale architektonicznie to akurat Ubi potrafi odwzorowywać miasta.
Szkoda że cała reszta to kopiuj/wklej.
Czasami słyszałem, że ktoś tak określa miejsce jako bohatera w recenzjach i nawet to rozumiem, jeśli to miejsce gra jakąś dużą rolę w historii - przykładowo tytułowe Elantris w uniwersum Cosmere tworzonym przez Brandona Sandersona, a tak z gier to bardzo na myśl przychodzi mi Dunwall z Dishonored.
Oczywiście nie oglądam. Dużo lepie zobaczyć podczas grania;)
To samo się tyczy nowego materiału z Lies of P
Zobaczycie że to będzie jeden wielki niewypał. Ludzie chcą powrotu do korzeni, a jak już go dostaną to będzie płacz że gra jest nudna. Po prostu ludziom nie dogodzi. Teraz jest płacz że diablo IV jest nudne, ale tak naprawdę jeśli się spojrzy na to obiektywnie to jest tam 5 razy więcej do roboty jak w dwójce. Jeśli chodzenie 500 razy na Baala nie jest nudne no to ja nie wiem. Fakt że po 500 razie spadnie Ci porządany przedmiot jest satysfakcjonujący, tylko po co ten przedmiot, żeby w nim znowu iść na Baala?
Problemem Diablo IV nie jest to, że tam nie ma co robić tylko itemizacja i brak marchewki by iść do tego 100 lv a także jak na razie sezony które nie przynoszą zmian które powinny być od dawna
No z tymi korzeniami to jest taki problem, że każdy je inaczej interpretuje. Jednym wystarczy Bliski Wschód, powrót prawdziwych Asasynów z twierdzą w Masyaf, rezygnacja z mechanizmów RPG, czy większe skupienie się na otoczeniu miejskim, ale dla innych to wciąż za mało, bo oni oczekują jeszcze więcej, chociażby powrotu do mniej zautomatyzowanego parkour'u (który dla mnie był zawsze tylko narzędziem i osobiście mi jego uproszczenie nie przeszkadza). Wszystkim nigdy nie dogodzi :).
Diablo 4 to po prostu uboga gra, 50 rodzajów przeciwników 20 bossów jak na 7 lata pracy 350 osobowego głównego zespołu to żart. Jeśli twórcy dają otwarty świat i 120 podziemi a po premierze okazuje się że jest on wypchany zawartością kopiuj wklej(akurat sam świat od strony graficznej jest dobrze zrobiony i każda lokacja w miarę unikalna) a piwnice to placeholder który trafił do finalnej wersji gry to gra zgarnia negatywne opinie. Jeśli blizzard nie ma zasobów by zrobić tak dużą grę to nikt mu nie bronił zrobić bardziej liniowej gry jak poprzedni osłony, to by wyeliminowało wiele problemów. A co do diablo 2 to gra polega na przejściu kampanii na każdy poziomie trudności i do tego była projektowania o endgamie nikt nie myślał ani nikt go nie reklamował to sposób grania wymyślony przez graczy. Później dla nich w patchu dodali kolna diablo i ubery.