Assassin's Creed Mirage ma nową datę premiery, a także złoty status
AC: Mirage - 5 październik
Sword Art Online Last Recollection (PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One) - 6 października
Detective Pikachu Returns (Switch) - 6 października
Forza Motorsport (PC, Xbox Series X/S) - 10 października
Assassin's Creed Mirage (PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One) - 12 października (przeniesione na wcześniej)
Lords of the Fallen (PC, PS5, Xbox Series X/S) - 13 października
Alan Wake 2 (PC, PS5, Xbox Series X/S) - 17 października
Endless Dungeon (PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Switch) - 19 października
World of Horror (PC, PS4, Switch) - 19 października
Marvel's Spider-Man 2 (PS5) - 20 października
Super Mario Bros. Wonder (Switch) - 20 października
Cities: Skylines 2 (PC, PS5, Xbox Series X/S) - 24 października
Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 (PC, PS5, Xbox Series X/S, Switch) - 24 października
Alone in the Dark (PC, PS5, Xbox Series X/S) - 25 października
*
*
Czyli jak widać przenieśli sobie skubańce na początek całej stawki;)
Ale spoko, bo akurat mnie interesuje ten tytuł.
Sam Październik ma tak mocne premiery jak nieraz mieliśmy przez cały rok.
AC: Mirage, Forza Motorsport, Lords of the Fallen, Alan Wake 2, Spider-man 2, Alone in the Dark, Super Mario Bros Wonder, Cities Skylines 2, Endless Dungeon, Sword Art Online Last Recollection, Detective Pikachu Returns, Metal Gear Solid Master Collection vol. 1 plus podobno Total War: Pharaoch
I na premierę 40 gigowy patch, a gra nadal będzie dziurawa, bo Ubisoftowe QA to komediodramat.
Valhalla po ostatniej aktualizacji wyszła z bety, gra była bardziej dziurawa niż Cyberpunk, ale że na CP był większy hype to ACV ominęło wylewu gówna jak Neo z Matrixa.
Z całym szacunkiem ale bredzisz. Valhalla to wyszła idealna przy tym jak wyglądał Cyberpunk na premierę i nie ma sensu nawet zakłamywać rzeczywistości.
Ta gra nadal nie jest połatana. Próbuję ogrywać, ale chyba sobie odpuszczę. Generalnie, cała gra, to jeden wielki nieprzemyślany pomysł. Zastanawiam się, czy oni w ogóle grają w to, co produkują, patrząc na to, jak kiepsko działają niektóre najważniejsze mechaniki.
...„złotego statusu” określa się sytuację, w której dana produkcja została już ukończona.
W języku ubisoft to wyjście z fazy produkcyjnej alfa do beta, będzie premiera i kolejne zdziwienie, że gra wydany za wcześnie okazała się kolejnym technicznym bubelm.
...Watch Dogs: Legion, The Settlers: New Allies można tak długo, a to tylko ostatnie ich lata.
Watch Dogs: Legion, The Settlers: New Allies
Obie miały na premierę swoje problemy technicznie (Settlers głównie w warstwie sieciowej), ale trudno nazwać którąkolwiek "technicznym bublem", zwłaszcza na tle tego, co się wyrabia w branży w ostatnich kilku latach (mniej więcej od wybuchu pandemii), czyniąc niektóre tytuły dosłownie niegrywalnymi. Dwa ostatnie prawdziwe buble technologiczne Ubisoftu to AC Unity i pierwszy Watch Dogs, obie sprzed 9 lat, z które zasłużenie zebrali baty.
można tak długo, a to tylko ostatnie ich lata.
To ja poproszę, chętnie posłucham.
Nie wstyd im wydawać to coś po Baldur's Gate 3, Starfield i dodatku do Cyberpunka?