Lords of the Fallen bez 4K na konsolach, w jakiej rozdzielczości i w ilu klatkach zagramy
nie ma sensu zwracac uwagi na to co oni mowia odnosnie rozdzielczosci, bo to w jakiej rozdzielczosci naprawde dziala to sie okaze dopiero jak digital foundry albo inny kanal tego typu to sprawdzi. moze byc tak ze rozdzielczosc bedzie dynamiczna i nizsza niz to co powiedzieli i to bedzie czyms upscalowane (FSRem albo tym upscalerem wbudowanym w UE5) do 1080p/1440p (i potem jeszcze raz upscalowane czyms innym do 4k, a sam interfejs gry juz bedzie w 4k bez zadnych upscalowan).
jak digital foundry albo inny kanal tego typu to sprawdzi
Twórcy gier muszą mieć niezły ubaw jak słuchają tych ich bredni.
Co do 4K na konsolach to jest to cały czas totalna fikcja:
niby czemu bredni? sporo tworcow gier ich oglada, mowil o tym np. todd howard (i nie mowil ze mieli ubaw z bredni). czesc fixow w grach czy to ze coraz wiecej gier ogarnia dobrze kompilowanie shaderow to zasluga df. w ogole df jako pierwsi widzieli xbox one x.
wiem ze 4k na konsolach to jest przewaznie fikcja, przeciez wlasnie o tym pisalem
4k na ps5 xD wy czaicie że 4k oznacza ZABLOKOWANĄ rozdzielczość na 4k, a nie to co mają konsole czyli dynamic resolution połączone z dynamic scaling? ŻADNA gra która nie jest pixelartem nie dobija podczas rozgrywki do 4k na żadnej konsoli cz to od sony czy od microsoftu. Może za generację czy dwie, ale obecnie to czysta kpina, a nie 4k.
Na ps5 jest pełno gier z trybami działającymi w natywnym 4k(np. demons souls, ratchet, horizon, ragnarok), może i przy 30 fpsach, no ale nie zapomniajmy, że są to konsole za 2k... Komputery nawet dwa razy droższe, mogą sobie pomażyć o graniu w 4k przy 60fpsach bez żadnych upscalerów w nowsze tytuły. Granie w natywnym 4k to i tak strata zasobów, patrząc chociażby na demons souls, trzeba się naprawdę przypatrzeć stojąc centymetry od ekranu, żeby zobaczyć różnicę pomiędzy trybem 4k, a tym upscalowanym 1440p do 4k przy 60 fpsach.
Jest możliwość na konsolach uruchamiania gier w trybie jakości z ograniczeniem do 1080p? Tak z odblokowaniem klatek powyżej 30/s?
Niestety w wersjach konsolowych nie ma suwaków jak w wersjach PC gdzie większość rzeczy dostosujesz se pod siebie. To jest sprzęt dla niedzielnego gracza zeby mógł pograć sobie we wszystko byle jakim tanim kosztem i żeby mu szarych komórek nie zgotowało od myślenia, tam masz tylko gotowe profile (w tej grze dwa). A jak chcesz tego typu bajery to PC'ta gamingowego se składaj, to ile mocy bedziesz miał będzie uzależnione od budżetu.
Podpinanie tych konsol pod TV 4K mija się z celem przy takich rozdzielczościach w grach. Najlepiej to podłączyć pod jakiś dobry monitor 1080p z hdmi 2.0, 2.1
Może napisałem nie na temat, ale chodzi mi o to, że gry na konsolach w takich niskich rozdzielczościach będą wyglądać po prostu brzydko na dużym ekranie 4K.
Chyba nie widziałeś żadnej gry na dużym ekranie przez ostatnie parę lat.
Już gry z poprzedniej gen wyglądały świetnie, nawet ze skalowaniem bez natywnego 4k.
Do tego hdr i jest bajka.
Wybacz, ale nie przekonasz mnie, że 1080p będzie wyglądać dobrze na ekranie 4K. No ale o gustach się nie dyskutuje.
Czyli promują grę super grafiką (bo pewnie reszta niczego by nie sprzedała), a potem każą grać w Full HD źeby mieć 60 fps xD Ta gra to będzie jeszcze większa porażka od oryginału
Te dwie osoby w Polsce i pozostałe 20 ze świata płacze ze smutku z tego powodu. Reszta ma to gdzieś.
Te dwie osoby zagrają na pececie, który to zapewni i mają na to wy.ebane. A jak włączą DLSS Quality, które zapewni ostrzejszy obraz niż natywne 4K, to już nie będą to dwie osoby, a 200 tysięcy :)
Via Tenor
Natywne 1080p 60fps > upscalowane 4k30fps
I tak na konsolach zazwyczaj 4k jest upscalowane ze śmiesznej źródłowej rozdzielczości, a podziwiam jak ktoś z 3 metrów widzi kolosalną różnicę.
Jak ktoś zaślepiony przez marketing Sorry to różnicy nie widzi, nawet stwierdzi że ładniej niż 4k :-)
Nie zmienię Twojego zdania ;D FullHD na wypasie > natywne, czy nawet upscalowane, 4k z wykastrowanymi efektami. Bo taka prawda, że na granie w 4k na full wypasie, to może sobie pozwolić jakiś promil graczy. I dlatego ten płacz o ilość pikseli na ekranie zawsze mnie śmieszy xD
DLSS Quality to nie skalowanie obrazu. I powtarzam - nie ma to nic wspólnego ze zwykłym DLSS, bo nawet oferuje lepszy obraz ze względu na mocne wyostrzenie obrazu.
Raczej słabe GPU PS5
RTX 3050 jest niewiele gorszy od PS5
a RTX 3060 jest o 20 % wydajniejszy od PS5
wyciskają ile się da z leciwej już PS5
To nie żadna leniwość ten układ Graficzny 2034 cores,144 timus,64 Rops ,7nm to jest słabizna,3 lata temu to była karta graficzna klasy średniej z podobnymi parametrami
Ale co ma do tego Sony? Albo Xbox? Wam się już serio styki przegrzaly?