Rozwój Diablo 3 dobiega końca, przed nami ostatni sezon z nową zawartością
Strzeliny jakaś zupełna nowość.
Dobra, nad "strzelinami" już nie będę się pastwił, ale w kwestii rozdania punktów paragonów zapomniano, że dwa z tych atrybutów nie mają limitu punktów do umieszczenia.
Zresztą matematyka mi się nie zgadza:
Mamy 16 atrybutów, w tym 2 nieskończone i 14 po 50 punktów, co daje nam 700 punktów.
Jak podniosą limit do 200 na atrybut, to będą 2 nieskończone i 14 po 200, co daje nam 2 800 punktów.
No cóż, czekamy na premierę sezonu, żeby ostatecznie zobaczyć co wysmarowali.
Źle zrozumiałeś.
Będzie 200 pkt na każdą sekcje do rozdysponowania (łącznie 800).
Poszczególne sekcje mają 4 atrybuty - każdy z limitem 200pkt. Przy czym to od gracza zależy czy wrzuci wszystko w jeden atrybut a reszte zostawi na 0 czy rozdzieli w inny sposób.
Nawet ja nie jestem zaskoczony, że nie zrozumiałem poprawnie, kiedy w treści artykułu masz napisane:
Gracze będą mogli przypisać łącznie 800 punktów mistrzowskich (tzw. „paragonów”) swoim postaciom.
Więc żeby wypełnić wszystko, potrzeba paragonu 2 800 i resztę żyłować na pozostałe dwa nieskończone.
Podziękowania dla autora artykułu za zamieszanie.
Dalej nie rozumiesz. W artykule jest napisane poprawnie. Nie będzie się dało wymaksowac wszystkiego bo będzie się dało zdobyć maksymalnie 800 punktów i wydać po 200 na każdą zakładkę. Trzeba będzie wybrać w co się inwestuje.
To Ty sobie gdzieś wydedukowałeś, że potrzeba jakichś kosmicznych 2800 punktów.
Jedyne co zrobiłem to użyłem działania 14 (atrybutów) razy 200 punktów (każdy), co daje 2 800 paragonów.
Więc nic dziwnego, że liczby mi się nie zgadzały, widząc opis "łącznie 800 punktów mistrzowskich".
Raz miałem przebłysk, że mają na myśli 800 punktów na kategorię.
Ekhm...
No ale, teraz to już jest zrozumiałe.
zmienili to bardziej dla ludzi co grają poza sezonem gdzie mają kilka tysięcy paragonów.
Autor odwiedzał niedawno Strzelin. Pewnie mu się podobało. Fajne miasto, pozdrawiamy mieszkańców. Poprawione :)
Nie gram już w Diablo 3 i tęsknie za głębokimi i zwykłymi szczelinami oraz za szczelinami losowości gdzie przechodziło się pomiędzy światami - Szczeliny Inferalnego Losu. Brakuje trochę tego w Diablo 4, może dodadzą z jakimś dodatkiem.
Rozwój Diablo 3 dobiega końca
Zatrzymajcie tą karuzele śmiechu, rozwój diablo się zatrzymał na 2018 roku potem mamy odgrzewane kotlety a to, że pod koniec 2022 zrobili 3 sezony w których w końcu ruszyli tyłki z pierdzistołków i łaskawie rzucili jakiś ochłap, w postaci trochę większych zmian w sezonie, to nie żaden rozwój. Sam silnik gry i błędy, były i są od lat nie naprawione, np. shutering i lagi podczas większej ilości efektów nawet na dobrych PC.
Rozwój śmiechłem, te partacze nic przy tej grze nie robili od lat. W miedzy czasie zabili takie marki jak Warcaft 3 refund, HoTS, Overwatch 1.5.
rozwój diablo się zatrzymał na 2018
Chyba jaja sobie robisz, do RoS-a diablo 3 było gównem, do tego początkowe sezony były słabe, miały tylko lekką zmiane balansu głównie itemów + dodali każdej klasie nowy set i w 4 sezonie dodali Kanai’s Cube :P Prawdziwy rozwój to ostatnie 2-3 lata gdzie zaczeli dodawać, mniej lub bardziej ciekawe sezonowe mechaniki, część których przeszła do "podstawki"
Z uwagi na tysiące newsów o diablo 4 myślałem, że ten też go dotyczy i ucieszyłem się, że Blizzard poszedł po rozum do głowy, poddał się konkurencji i szykuje nam krwawy koniec nowego diabełka. Niestety, ale jeszcze ciągną to truchło, pewnie po wyjściu PoE2 zamkną serwery na cztery spusty
Szkoda, że na rozwoju D3 i fajnych sezonach skupili się dopiero pod koniec życia gry... może uda się mi sprawdzić ten nowy sezon, bo mimo wszystko zapowiada się sympatycznie, a też już dawno nie grałem.
No jest od czasów premiery.
Na konsolach
To będzie chyba najgorszy sezon w D3...zrobisz te 800paragonów i postać będzie stała w miejscu.