Polskie Acid Wizard Studio zawiesza działalność: „rodzina jest dla nas priorytetem"
Rozumiem ze rodzina najwazniejsza. Ale pytanie zasadznicze, za co oni zamierzaja ta rodzine utrzymywac skoro przestaja pracowac?
Chyba ze nachapali sie tyle $$$ ze teraz moga sobie pozwolic zeby nic nie robic przez nastepne 10 lat.
Widocznie nie wierzyli w nową grę a samo tworzenie ich znudziło
Darkwood sprzedało się w setkach tysiecy szt, nie było specjalnie drogie ale kilka milionów zł powinno zarobić, więc jakaś poduszka na zmiane kariery albo mały biznes jest
Nie rozumiem filozofi zalozenia niezaleznego studia po czym zamkniecie go. Np. takie Puppet Combo to jednoosobowe studio ktore zebralo rzesze fanow i innych niezaleznych deweloperow i sami sobie inwestuja w gry badz korzystaja ze srodkow zebranych na Patreonie. Niezalezne studio to nie instytucja ktora dostaje fundusze od panstwa...
Smutny news, darkwood to jedna z moich ulubionych gier.Nie spodziewałem się że jeszcze trafie na taką perełkę która trafi prosto do serca, nadal często myślę o tej grze.
Mam duże obawy czy ktoś udźwignie kontynuacje i zdoła zachować ten specyficzny klimat, muzykę, ale w sumie jeśli nigdy mamy nie zobaczyć następnej części to może lepiej jak jacyś fani oryginału się za to zabiorą.
Nieźle musiała ich przeorać ta praca:P
to po co było zapowiadać nową grę i wydawać jej demo skoro zawiesza się działalność ?
Nie zauważyłem, żeby ten patch 1.4 miał wprowadzał coś rewolucyjnego. Tutaj lista zmian, pracują nad nim od ponad dwóch lat: https://steamcommunity.com/app/274520/discussions/0/3117022079212289176/?snr=1_2108_9__2107
Myślę że zjadł ich sukces. Darkwood dał im kupę siana i ogromną popularność, a Soccer Kids zebrał ledwie parę setek naprawdę zainteresowanych ludzi. Po co więc robić, skoro nikt tego nie chce.
A co oni tak dużego wydali, że praca ich do reszty zabrała? Zachowują się tak jak by robili jakieś duże gry AAA lub ileś tam "A"
Trochę to dziwne jeśli finansowo są ustawieni i niezależni, mogli by sobie dłubać powoli nad nowymi projektami przez nikogo nie niepokojeni.Może jakieś konflikty wewnętrzne.
Szkoda bo Darkwood miało naprawdę dobry, ciężki klimat. Niby taka skromna graficznie gra w rzucie z góry, a potrafiła dać dreszczyk strachu w oczekiwaniu na nastanie dnia.
Zona dyrektorem została i nie ma kto sie dziecmi zajac . Z tat wniosek ze gdyby była sprzataczka lub sprzedawczynią w biedronce , Jon Wick byłby zadowolony .