Jagged Alliance 3 wprowadza ułatwienia dla mniej wytrwałych graczy
Czy tylko u mnie jest zdublowany news o EVE Online ?
Czy mimo wszystko ktos mniej wiecej ogarnięty z grami strategicznymi da rade ograć ową gre?
Ta gra ma powiedzmy wysoki próg wejścia, ale od pewnego momentu jest bardzo łatwa. Problemem jest balans. Powinni to lepiej zrównoważyć, bo przez większą część rozgrywki, gdy już wiemy co i jak wieje nudą. Tego typu gra powinna być dość wymagająca od początku do końca lub poziom trudności powinien rosnąć. Idealem pod tym względem jest pierwsza część Commandos z 1998 roku. Wzór jak powinno się to robić.
Nie bardzo podoba mi się takie rozwiązanie, że wyczerpana kopalnia przynosi częściowy dochód. Jak się złoże wyczerpało, to powinno być wyczerpane. Moim zdaniem naturalniejsze byłoby po prostu wydłużenie czasu działania kopalni, żeby złoże starczyło na dłużej i gracz nie musiał tak ścigać się z czasem.
Ciekawe czy poprawili buga zlego adresowania pamieci przy maksymalnym oddalaniu mapy w widoku satelitarnym (?)
Ciekawe czy poprawią Al przeciwników bo gra jest zbyt łatwa, a z Livewire w drużynie robi się nudna.