Nowe flagowce Samsunga startują od prawie 9 tys. złotych; czy Apple podniesie poprzeczkę?
Naprawdę szkoda, że puściły producentom sprzętu elektronicznego wszelkie hamulce związane z końcową ceną produktu i są za to wynagradzani coraz większymi przychodami.
Ciekawe gdzie jest granica bólu? Moim zdaniem jeszcze sporo do niej brakuje. Tak samo w przypadku PC hardware - od pierwszych RTXów powtarzam sobie, że może next gen będzie tańszy, atrakcyjniejszy i zawsze jest droższy:)
Może nie granica bólu ale wycena..
Topowe modele to gadżety, testowanie magicznych technologii i taki telefon jak dla mnie może kosztować i 15k..
Płynne szkło, łamane ekrany, na super duper podzespołach ot taki gadżet jak kogoś stać to fajnie .. Ale tu tego nie widać
Problemem że telefony od 3-4 generacji stoją w miejscu .. w tym średnia pólka..
Bo co generacja to coraz droższa a oferuje minimalny przyrost wydajności czy funkcji w stosunku do ceny
Zyjemy w kraju mlekiem i miodem plynacym. 15 lat temu społeczeństwo bralo telefony splacane w abonamencie, za 10k kupowalo auta sprowadzane z niemiec. A teraz telefonik za 10k do fejsa i insta.
iPhone 14 PM 1TB i tak samo iPad Pro 2TB kosztują brutto powyżej 10K PLN więc seria 15 i nowy iPad Pro będzie na pewno droższa.
Na szczęście wyleczyłem się już z posiadania topki. Leci mi kolejny rok z Galaxy Note 9 i nadal nie czuję potrzeby wymiany. Mam tu amoleda 514 ppi z głośnikami stereo i niezłym aparatem, a problemów z wydajnością brak. Wydać teraz kilka tysi za to samo tylko nowsze jakoś mi się nie widzi.
Dla mnie dziwnym jest, że wyniki sprzedaży kompletnie nie zareagowały na zahamowanie rozwoju smartfonów tylko ludzie płacą coraz więcej za to samo.
Tak samo nie trafia do mnie idea tych składanych telefonów. O ile fold jak Cię mogę - chyba każdy z nas pomyślał kiedyś, aby móc swój telefon magicznie złapać i rozciągnąć na chwilę do rozmiarów tableta, tak idei flipów nie czaję. Złożony zajmuje więcej miejsca, nie idzie go trzymać w kieszeni.
Wlasnie chce przejść z appla na Sony xperia 5 iv. Poleci ktoś?
Przecież to foldy, one zawsze były drogie.
Telefony z normalnej serii S24 będą dużo tańsze.
Składane jabłko to pewnie z 15k będzie kosztować w podstawowej wersji.
A sensu tych telefonów nie rozumiem. Nawet największa patelnia jest bardziej poręczna niż taki np Flip. Rozłożony jest dłuższy od pilotów do TV Sony (Xperia), złożony to gruba, koszmarnie nieporęczna kostka, i waży tyle co dwa zwykle telefony...
Foldy to świetne telefony jak trzeba coś szybko do firmy zrobić, ale wciąż nie widzę żadnego sensu dla przesiadki z Folda 3. Czwórka prawie zero zmian, 5 w stosunku do 4 jedynie się zerowym gapem wyróżnia.
Cena też się w sumie nie zmieniła, o ile nie wiem, ile kosztował Fold4 na premierę, tak za Fold 3 też płaciliśmy 8700 na premierę. Jednakże dolar teraz zdecydowanie tańszy, więc koszą bo mogą. Konkurencji w sumie nie mają, bo MOŻE Google Pixel Fold jest jakąś konkurencją, ale wciąż z bolączkami wieku dziecięcego.
nie polecam foldow, 4 mial byc super fajny i niezniszczalny, a male wglebienie na boku i juz mi gwarancji nie chca uznac, a zawias sie otwiera o 175% a nie 180% jak na poczatku (wglebienie od poczatku od kluczy bylo, zawias przestal sie otwierac z 2 tyg temu).... 1800EUR psu w dupe, bede wszystkim odradzal od tej pory tych telefonow, a juz kolejny flagowiec od samsunga posiadalem.
Juz nie mam, jest w serwisie i bede go probowal sprzedac.
chrzanic firme, ktora przy malym wgnieceniu, ktore bylo niezalezne od problemu, chce 600EUR za naprawe, bo przy wymianie zawiasa trzeba wyswietlacze wymienic.
Potwierdzam, z ulgą za grosze pozbyłem się Folda 2. Nowa funkcja rozkładania powszednieje po tygodniu a w czasach Folda 2 nie potrafili nawet folii wymienić na rozkładanym ekranie (pod którą robiły się bąble w miejscach składania) bo jej nie mieli w serwisach. Ściągnąłem więc paskudną folię co oczywiście skutkowało szybkimi delikatnymi ryskami od samego palca (widocznymi jedynie pod światło). Normalne Samsungi są ok ale też mogliby ogarnąć shutter lag bo od lat tutaj wypadają bardzo słabo.
Opisz dokładną sytuację.
Znam gościu co przyjmuje wszystkie gwarancyjne telefony z elektromarketów i ogólnie spoko ziomek. Może uda nam się coś ruszyć, żeby Ci to wymienili :)
A tel kupiony na Malcie tez jest objety gwarancja w PL? bo w tym problem, bo bym do tych patalachow nawet go nie oddawal... wiem ze ludziom wymieniaja normalnie na gwarancji bez laski.
Ogolnie telefon mi nigdy nie upadl, jest w coverze, zaczela sie folia w duzym kreanie odklejac, przy 40C+ zaczela na calej dlugosci, wczesniej 1cm od gory.
Ale, ze od okolo miesiaca telefon sie nie rozklada w 180st, tylko 175st. to poczytalem w necie i nie ruszajac oryginalnej ochrony, zeby mi nie gadali nic o gwarancji, oddalem do tutejszego serwisu, tam powiedzieli ze jest male wgniecenie na boku, to jest z mojej winy wiec musze 600EUR zaplacic za naprade. Ale, skoro wgniecenie jest od okolo 10 miesiecy i to myslalem, ze nie beda z tym problemu robic...
teraz czekam na oficjalna odpowiedz, bo chce to sprawdzic z samsungiem lub zaciagnac 2 opinii.
Jakbys mogl zapytac tego goscia, czy przy wgnieceniu jest w ogole sens walczyc o naprawde gwarancyjna czy to z gory przegrana batalia?
https://www.reddit.com/r/GalaxyFold/comments/12shvr1/fold_4_not_opening_fully/ mniej wiecej jak na tym zdjeciu wyglada, probowalem samodzielnie czyscic ale nie chcialem za duzo rzeczy tam wsadzac zeby probowac wyciagnac, bo myslalem ze na gwarancji bez laski to zrobia...
na pewno nie bede naprawial go i ewentualnie sprzedam za kilkaset euro jako uszkodzony z opisem, i tak od reki kupilem s23 ultra, bo nie bylem do konca zadowolony, ze musze nosic rysik ze soba oddzielnie\podstawke (wymienialny modul w obudowie samsungowej, swoja droga ponad 400PLN)
tutejszego serwisu
Ten tutejszy serwis jest autoryzowanym serwisem Samsunga?
Nie mam dużego doświadczenia z serwisem Samsunga, bo tylko raz się kontaktowałem.
Z linku poniżej zgłosiłem naprawę, kurier przyjechał po sprzęt, naprawił serwis w 2 tygodnie i kurier przywiózł znów naprawiony sprzet:
https://www.samsung.com/pl/support/zgloszenie-naprawy/
EDIT, bo w sumie skłamałem. Zarejestrowałem urządzenie na linku powyżej i zadzwoniłem na telefon kontaktowy serwisu Samsunga (801 172 678 ), bo zgłoszenie naprawy przez formularz nic nie dało (dostałem regułki niezwiązane z moim problemem). Po telefonie i omówieniu problemu Samsung zamówił kuriera.