Remnant 2 hitem wakacji, nadzwyczajna popularność gry na Steam
Gra może jest dobra ale optymalizacja jest średnia jak w prawie każdej grze w tym roku.
Poczytaj sobie, co to jest "soulslike". W skrócie: jednym z podstawowych elementów takich gier jest wysoki poziom trudności i brak tolerancji błędów.
To się nazywa trudna gra, trudne gry były przed soulsami, trudna gra to nie synonim soulsów.
To ja przebije, bo Remnant nie jest trudną grą. Tylko Coopem z totalnie zepsutym balansem trudności dla pojedynczego gracza. Totalną amatorką jest nie wspominanie o tym, że jest to Coop. Ta gra, podobnie jak poprzednia część i Anthem nie powinna być reklamowana jako gra dla pojedynczego gracza. Bo Twórcy nie przewidzieli redukcji poziomu trudności (przynajmniej tak wnoszę po tym, co piszecie, bo w 2 część nie grałem). Anthem też padł przez to, że był zaprojektowany jako Coop, a do tego oferował maks 6 godzin rozgrywki.
W odniesieniu do tego co piszecie, dziwi mnie, że reklamując grę, redakcja nie wspomina o tym fakcie (no chyba, że 2jka się zmieniła i to faktycznie nie jest tak, że gra jest karkołomna w pojedynkę, bo potrzeba 2ch osób do grania).
Ta fatalnie (nie)zoptymalizowana gra gdzie bez skalowania nie podchodź?
Nawet 4090 nie robi stałych 60 fps w natywnym 4k xD
I to bez RT, bo gra nie ma RT i niczym specjalnie się nie wyróżnia technicznie.
Na konsolach nie lepiej, bardzo niskie rozdzielczości i skalowanie.
Zaraz się zacznie zwalanie wszystkiego na innych, a twórcy po prostu nie zoptymalizowali nic i teraz będą rżnąć głupa, że to czy tamto...
Wiara nie ma w co grać. Diablo 4 już padło więc szukają czegoś innego.
Spróbuję później, ale później.