Baldur's Gate 3 bez trybu Mistrza Gry; wsparcie dla modów ma osłodzić ten brak
Duży minus... bardzo liczyłem na ten tryb. Oby dodali go później, nawet w formie płatnego dodatku.
Przez pierwsze kilka miesięcy od premiery mało kto będzie tęsknił za takim trybem, ta gra będzie miała samo w sobie tyle treści że dla kogoś kto będzie chciał lizać każdą ścianę, każde zadanie wykonać albo wypróbować różne podejścia do różnych problemów nie starczy czasu do końca roku
Ta gra będzie tak obszerna, że zanim skończycie kampanie, to minie sporo czasu. A że kampania zrobiona jest w taki sposób, że za 1 zamachem nie odkryjecie wszystkiego, to pewnie będzie trzeba podejść do tematu jeszcze z parę razy.
Po takim czasie to już mody będą gotowe.
Prawda jest taka, że każdy chcę narzędzia do tworzenia swoich kampani, ale nikomu nie chcę się ich robić, co perfekcyjnie pokazał DOS2, który taki tryb posiada. Sven zobaczył że ten tryb #nikogo, i zdecydował, że nie warto marnować na to czasu developerow.
Skyrim pokazuje że to ma sens jeśli gra jest dobra a narzędzie przystępne. nie wystarczy walnąć edytor i tyle jeśli np. kampania jest zablokowana do edycji.
Dla mnie ogromny plus :D
wiecej gigantycznych modow wiecej zabawy o ile bd mozna swoje story pisac dzieki temu i nie tylko :D
wtedy tryb game master bylby bez sensu.