Dokucza Ci stuttering w grze? RTX IO od Nvidii ma szansę to zmienić
Kolejna technologia jak dlss, która zamiast przyspieszyć grę na wolniejszych kompach będzie maskować niezoptymalizowane gry
Ta korporacyjna mafia najpierw sama coś psuje i stwarza problemy po czym tworzy zmyślone technologie aby przywrócić pierwotny stan przed integracją w dany produkt, dobry patent na miliardowe zyski.
Kolejna technologia jak dlss, która zamiast przyspieszyć grę na wolniejszych kompach będzie maskować niezoptymalizowane gry
Właśnie przez takich naiwniaków jak ty jest tak jak jest.
Właśnie przez takich naiwniaków jak ty jest tak jak jest.
To nie nasza wina, że nie mamy innego wyboru. Inny wybór to całkowicie porzucenie PC i wywalenie gry AAA za oknem.
Miej pretensji do lenistwo dewepolerzy gier, a nie do NVIDIA i wszelkie technologii dla PC.
Również byłoby dobrze dla Ciebie, gdyby nie stworzyli Voodoo 3Dfx i lepsze karty graficzne, a zostajemy przy grafiki Commodore 64 albo Atari 2600. Lol!
Nie nakręcaj się. Kran to taki drugi DildoGames. Szkoda nerwy sobie strzępić na te śmiecioposty.
Rozumiem że będzie to dodatkowa funkcja do włączenia w ustawieniach gry tak jak DLSS i RTX i tylko na kartach RTX?
Raczej nie, prędzej włączone automatycznie jeżeli jest taka możliwość, bo z włączonym zawsze będzie mniej lub bardziej, ale szybciej i raczej nie powoduje to negatywnych skutków.
Natomiast zabawnie, że podpinają to pod marketingową nazwę RTX IO jak to nie ma nic wspólnego z RT.
Natomiast zabawnie, że podpinają to pod marketingową nazwę RTX IO jak to nie ma nic wspólnego z RT.
Mylnie zakładasz, że RTX oznacza w tym wypadku Raytracing.
RTX w przypadku Nvidii to nazwa serii kart graficznych tak jak np Geforce.
W zasadzie to nie jest nic nowego. Ot taki wariant DirectStorage api i tyle, że w postaci ficzera zakupowego od nvidii
Tytułowa teza jest dziwnie sformułowana. Jeśli autor miał na myśli poprawę, to życzę nieco więcej dociekliwości, zanim palnie się tego typu tezę. Błąd autora wynika z niewiedzy, iż czasy ładowania nie muszą mieć czegokolwiek wspólnego ze stutterem (mogą, ale nie muszą), za to dodatkowe i losowe (bo tekstur nie ładuje się co klatkę) obciążenie GPU powoduje właśnie to, czym jest stutter.
Warto wspomnieć też o tym, że stutter najczęściej wynika z problemów wewnątrz silnika lub nie do końca poprawnego jego użycia.
PS. Oczywiście auto może miał na myśli zmianę, jako zwiększenie stutteringu...
Często też wynika z zbyt obciążonego w danej chwili CPU i zapełnionej pamięci RAM (lub raczej zbyt wolnej). Jeśli gra nie jest dobrze zoptymalizowana pod wiele rdzeni i korzysta tylko z ich części to może się okazać że te po prostu są zbyt słabe by wyrenderować całą scenę w określonym czasie. Najczęściej tak jest w przypadku gier z pełną destrukcją świata.
też myślę że będzie to w formie jakigoś api . Chociaż jest możliwość że wsparcie tylko od 20xx
w nazwie jest RTX pomimo że nie ma nic wspólnego z RT
MOŻE nie ma nic wspólnego z RT. Ale odkąd karta graficzna otrzymał wsparcie do ray tracking, to też otrzymał nazwę RTX zaczynając od RTX 2000.
RTX = RT czyli ray tracing + X czyli po GTX. ;)
RTX to tylko nazwa dla reklamy, że wybrana karta obsługuje ray tracing i tyle. To dla odróżnienia od pozostałe karty graficzne z nazwy GTX, które nie wspierają ray tracing.
Niech zgadnę, będzie to ekskluzywna funkcja dla kart RTX 5 generacji xD
Jakoś trzeba znowu wymusić upgrade, dodadzą DLSS 4.0 i cena +200%.
Kolejny news który ma coś wspólnego z Nvidią to i musiała się pojawić banda analfabetów która myśli że wszystkie rozumy pozjadała zamiast poczytać i czegoś się dowiedzieć przed wypisywaniem głupich komentarzy.
TO NIE JEST TECHNOLOGIA DOSTĘPNA JEDYNIE NA RTXACH.
Dekompresja GPU to część API DirectStorage i każdy producent kart graficznych może ją zaimplementować. Niestety tym razem pocisk po Nvidii wam nie wyszedł.
Kolejna technologia jak dlss, która zamiast przyspieszyć grę na wolniejszych kompach będzie maskować niezoptymalizowane gry
Tak durnego komentarza to już baaaardzo dawno nie widziałem. Wreszcie powstało API które pozwoli wykorzystać w pełni prędkość SSD i GPU i przyspieszyć ładowanie gier, ale trzeba sie przyczepić i wymyślić że nikomu to niepotrzebne. Masz nawet filmik w którym widać że assety do gry ładują się ponad 2 razy szybciej. Powiedz mi gościu w jaki sposóB ta technologia może negatywnie wpłynąć na gry bo nie jestem w stanie pojąć tego rozumowania. Mniejszy rozmiar gier, krótsze czasy ładowania ale i tak źle bo BEDO MASKOWAĆ NIEZOPTYMALIZOWANE GRY!!!
ja tak wlasnie czytam o tym RTX IO i nie moge zrozumiec czym to sie rozni od sampli DirectStorage (https://github.com/microsoft/DirectStorage). Nvidia nawet w swoim poscie wprost podaje, ze korzystaja z tego samego algorytmu GDeflate.
nie znam sie na tak niskopoziomowym programowaniu, ale wyglada mi na to, ze to zwykly marketing z ich strony bo wlasnie wiekszosc ludzi bedzie myslec, ze to RTX only feature.
Omija on ewentualne wąskie gardła w postaci szyny danych i procesora.
Szykujmy się na 5080 z szyną 128-bit
Dla mniej zamożnych graczy Nvidia opracowuję RTX 5070 z szyną 64 bit i rewolucyjnym systemem pamięci cache, która wraz z technologią IO znacząco podniesie przepustowość.