„600+ pojazdów” w The Crew Motorfest to gruba przesada - ale lista aut i tak robi wrażenie [Aktualizacja]
Nie ma znaczenia ile jest pojazdów, jeżeli każdy prowadzi się tak samo, czyli jak tekturowe pudełko.
Marzy mi się, żeby na potrzeby gier wyścigowych powstał gotowy, zaawansowany model jazdy, który twórcy mogą zaimplementować.
Taki odpowiednik Ray Tracingu dla fizyki. Jak developer chce mieć naturalne oświetlenie, nie musi wynajdować koła na nowo, jest RT. Tak samo byłoby z modelem jazdy - kupujesz licencję na kod i na tej bazie robisz resztę gry.
Nie ma znaczenia ile jest pojazdów, jeżeli każdy prowadzi się tak samo, czyli jak tekturowe pudełko.
Marzy mi się, żeby na potrzeby gier wyścigowych powstał gotowy, zaawansowany model jazdy, który twórcy mogą zaimplementować.
Taki odpowiednik Ray Tracingu dla fizyki. Jak developer chce mieć naturalne oświetlenie, nie musi wynajdować koła na nowo, jest RT. Tak samo byłoby z modelem jazdy - kupujesz licencję na kod i na tej bazie robisz resztę gry.
Tak jak w jedynce i dwójce, wszystko będzie świetnie cacy póki gra nie dostanie aktualizacji z nową grafiką.... Po problemach z jedynką i dwójką, właśnie po tych aktualizacjach, osobiście wstrzymam się z zakupem. Może kiedyś będą rozdawać za darmo, albo będzie jakaś konkret promocja, wtedy może.
W tego typu grach brakuje mi profilowania ustawień sterowania dla każdego auta.
Np. w F5 nieważne czy jadę Suprą zrobioną pod Drift, czy pod Offroad, autem steruje się tak samo. W sensie kierownica działa tak samo - ten sam forcefeedback, damper, spring, kąt itd. Samo auto oczywiście zachowuje się inaczej, bo w drifcie bardziej lata bokiem, a po terenie lepiej trzyma. Tylko że do driftu potrzeba innych ustawień kiery niż do jazdy po terenie. Może kiedyś się tego doczekamy, by profil ustawień kierownicy dało się przypisać do konkretnego auta, konkretnej sztuki, a nie całego modelu. W The Crew jak widać jest tak samo jak w F5.
Forza 5 to ARCADE ścigała tak jak The Crew.
Rzeczy o których piszesz może uświadczysz w bardziej realistycznych wyścigówkach.
Jakby cii to powiedzieć.. to nie są gry pod kierownicę, z pełnym niuansów modelem jazdy i przepastnymi ustawieniami FFB... To jakby od Wolfensteina oczekiwać realizmu ARMY....
Ale ty wiesz że simrace'ing jest niszą? The Crew to Arcade, a Forza Horizon to coś jak simcade z większym naciskiem na arcade, niż na symlator, takie rzeczy o których wspominasz to prędzej w Gran Turismo albo Forza Motorsport, choć obie to simcade które bardziej kierują się w stronę symulacji, a takie w pełni symulatory to masz iRacing, Assetto Corsę, Automobilistę(i jeszcze parę innych) czy w przyszłości będzie GTR Revival
jak ktoś chcę pograć w betę the crew motorfest na ps5 to https://redeem.ubisoft.com/the-crew-motorfest/pl-PL tutaj kod PLA3-NNKF-7TAN-9HPB , klucz jest na 100k użytkowników
Jak to dokładnie działa? Zalogowałem się na swoje konto, otworzyłem ten link, wpisałem kod, na stronie było info, że odblokowano Closed Beta i tyle. Żadnego maila, nic.
Też się zapisałem i napisali że trzeba czekać na maila, ale pewnie już za późno i nie ma miejsc.
mi przyszedł mailem kod 12cyfr, który wpisujesz w konsoli w zakładce wykorzystaj kod
Gra jest fantastyczna i prawdę mówiąc nie spodziewałem się, że będzie aż tak dobra jak demo (beta). Preorder złożony i czekam z niecierpliwością do września.
Stąd ten plus w tytule. Takie tytuły często są też stosowane w newsach na różnych portalach internetowych. Tytuł ma zachęcić do kliknięcia i przeczytania artykułu ale okazuje się że news jest nie do końca związany z tytułem. W przypadku tej gry wydawca również ten trik zastosował żeby bardziej zachęcić między innymi do kopna gry.
gra działa jak gówno z vsynciem 30fps mimo że mam ustawiony limit na 60 nawet na średnich słabo działa a mam spełnione zalecane
To sprawdź sobie czy nie masz jakiegoś problemu ze swoim rydwanem albo może jest jakieś rozwiązanie na forum bo u mnie działa bez zarzutu...
To coś u ciebie jest nie tak, mi działa na maksymalnych w 1080p z użyciem karty 40-50%.
Po co nam tyle aut jak model jazdy jest tragiczny?
Do tego optymalizacja leży.
Podnieśli wymagania dla 1080p60fps HIGH z GTX 1060 nad RTX 3070 a wizualnie gra wygląda tak jak wyglądała, do tego wygląda i działa gorzej niż to co oferuje konkurencja.
Zamiast o tym pisać to piszecie że ile to aut gra będzie miała że ojoj.
Nie ma to jak partaczą z Ubisyfu wchodzić w dupcie.
Ale nudzisz typie.
Podnieśli wymagania dla 1080p60fps HIGH z GTX 1060 nad RTX 3070 a wizualnie gra wygląda tak jak wyglądała, do tego wygląda i działa gorzej niż to co oferuje konkurencja.
Zamiast o tym pisać to piszecie że ile to aut gra będzie miała że ojoj.
Nie ma to jak partaczą z Ubisyfu wchodzić w dupcie
Kolega chyba nawet tytułu newsa w całości nie przeczytał...
A poza tym: https://www.gry-online.pl/newsroom/the-crew-motorfest-beta-ma-nowe-wymagania-sprzetowe/z825d94
"Po drugie, oprócz samochodów, motocykli i quadów wliczone zostały także maszyny, które „pojazdami” de facto nie są, czyli łodzie i samoloty – choć stanowią one margines (raptem 17 różnych modeli)." - jak nie są pojazdami to czym? Rybami, kosmitami, widzimisię fantasy? Pojazd - zazwyczaj mechaniczny środek transportu przeznaczony do poruszania się w różnych środowiskach bądź warunkach i rozróżnia się ich kilka rodzajów: lądowe, latające (podkategorie: powietrzne i kosmiczne), pływające (podkategorie: powierzchniowe i podwodne) itd. Autor tego newsa nie bierze na poważnie podstawowej definicji tego słowa...
Przecież w Forzie też jest kilka modeli tego samego samochodu, szczególnie Lambo typu Huracan czy Aventador, więc nie rozumiem o co to prucie xD
Zgadza się, dlatego Forzę też prześwietlam pod tym kątem :)
Obecnie Horizon 5 zawiera 692 unikalne modele samochodów, mimo że w grze wyświetla się liczba zbliżona do 750.
Akurat to "prucie" jest bardzo wskazane. Media growe powinny krytykować a nie chwalić i powtarzać bajki PRowe korporacji. Moje uszanowanie, Draugnimir
Pograłem wczoraj z 1-1,5h i jestem pozytywnie zaskoczony :) Warto spróbować jak ktoś lubi ścigałki.
Właśnie skończyłem grać i gdyby mnie ktoś posadził przed ekranem i dał pada do ręki i zapytał co to za gra to bym bez zastanowienia odpowiedział, że to Forza. Pograłem jakieś dwie godziny bez żadnego problemu. Gra chrupnęła mi tylko raz gdy na pełnej prędkości przywaliłem w drzewo. Poza tym cały czas stabilne 60 FPS.
I teraz wisienka na torcie. Całe te dwie godziny grałem kontrolując pojazdy... uwaga przepustnicą do hotasa warthoga. Gra sobie wymyśliła, że to kontroler i nawet poprawnie zmapowała osie i przyciski. Wiele gier gubi się gdy do komputera jest podłączonych wiele różnych kontrolerów ale The Crew poradziło sobie z tym tak dobrze, że nie musiałem nurkować pod biurko i niczego dołączać żeby wymusić wykrycie standardowego pada od Xboxa.
Ja osobiście nie kupię, bo w ścigałki gram na tyle mało, że wystarczą mi te które są w gamepassie ale jeżeli ktoś lubi gry w stylu Forzy to myślę, że warto rzucić okiem.
Trochę szkoda, że będzie to kolejna wyścigówka z "ziomalską" otoczką, podobną do tej w DiRT 2 oraz w Need For Speedach wydanych w 2015 i 2022 roku. W Dircie z 2009 roku takie coś mogło się jeszcze obronić, bo to była nowość (w dodatku sama gra była bardzo dobra), a w NFS-ach to już wypadało mocno średnio...
Stara zagrywka jak świat. Ta ilość pojazdów jest śmieszna w porównaniu z serią FH. Cena jest również tak zawyżona jak się tylko da w porównaniu z mierną jakością na starym silniku The Crew 2 z ograniczeniem na 60 fps. Pełna wersja gry ze wszystkimi pojazdami to.... 479,90 zł co zakrawa na żart.
Ogólnie fajnie się gra, grafika jest ładna, sterowanie o wiele lepsze niż w The Crew 2. Mocno przypomina forze horizon. Grałem jedynie 1.5h, ale im więcej gram tym bardziej podoba mi się ta gra. Na pewno kupię na jakiejś promocji, bo 300zł to dla mnie za dużo, jak za taką grę.
Wciąż czekam na grę, która na liście aut będzie mieć nieco więcej Fiata i Renault, przede wszystkim starszych modeli chociażby słynne Renault Espace F1 (do tej pory było chyba wyłącznie w Gran Tourismo 2)
No i gdzie pojawią się Seat i Skoda z RSami i Cuprami zarówno starszymi jak i obecnymi.
Pare moich ulubionych 4 kółek brakuje (AE86, NISSIAN SILVIA, BMW 850i, LANCER EVO 6), ale można będzie pograć za te 60zł z U+ na miesiac.
Któryś raz z rzędu mnie wywaliło z serwerów. Zawsze podczas intro, po sekwencji z Lambo.
Szkoda, bo świetnie się zapowiada ale nie mam już siły aby kolejny raz próbować przejść intro.
Grę kupię na jakiejś wypszy, na bank :P
Tak, intro jest bardzo niestabilne, mi też "przejście" go sprawiło pewne problemy - na szczęście później gra raczej nie przejawia podobnych kaprysów ;)
Dobrze, że na Xboxie uruchomili te swoje Ubi+. 60zł na miesiąc i można kilka tytułów sprawdzić, nie ładując się w koszt całej gry. A przy okazji można sprawdzić jakiś inny tytuł - np nowego Assassyna.
Po totalnie dennej dwójce, która już na starcie uraczyła brakiem dopracowanej kompatybilności z G25, nie dam się więcej nabrać na żadne samochodowe badziewie od Ubi.
Draug, jestem bardzo ciekaw co sądzisz o liście:)
zwłaszcza w porównaniu do Forzy
Ja jestem dość zadowolony z tej listy :)
Biorąc pod uwagę, że Ivory Tower buduje swój zbiór samochodów od niewiele więcej niż 10 lat, a przy tym kładzie duży nacisk na mnogie opcje tuningu, liczba aut nie jest mała. Podoba mi się też to, że twórcy The Crew często wybierają akurat te modele, których nie oferuje Forza, a przy tym nie mają zahamowań przed sięganiem np. po ciekawe prototypy (jak ujawnione wczoraj Bugatti Veyron Barchetta i Mercedes Vision EQ Silver Arrow).
Tak naprawdę to jest dla mnie główny powód, dla którego Motorfest jest tak ciekawą alternatywą dla Forzy Horizon :)