Poznaliśmy dużo nowych ciekawostek o Gothic Remake, np. o zmienionych lokacjach
"Można mieć nadzieję, że podobne podejście zostanie przyjęte także w przypadku polskiej wersji językowej Gothic Remake."
Sądzę,że skoro mają dodać nowe questy i linie dialogowe to każda wersja językowa doczeka się nagranego od nowa dubbingu. W końcu to nie jest jak w Wiedźminie jedno zadanie tylko kilka/kilkanaście i jeszcze dodatkowe dialogi.
Co do reszty to zapowiada się dobrze, czekam na ich transmisje z nadzieją,że zobaczymy jakieś szczątki gameplayu. Ciekawe czy robienie strzał dadzą jako tylko jedno klikniecie czy jak w kowalstwie w formie " mini gry", czyli np. trzeba będzie najpierw usiąść i wystrugać strzałę i potem przy innym miejscu zrobić grot(oczywiście odpowiednio zeskalowane i robiły się powiedzmy 10 strzał na raz by gracze nie zasnęli robiąc 100 strzał : P ).
Z dotychczasowych informacji zapowiada się dobrze. Czasami mam wrażenie, że aż za dobrze :p
Te Angielskie głosy w tle niektórych postaci jak choćby Wrzoda to prawdziwy ból dla uszu.
Najbardziej boję się dubbingu polskiego, czy aktorzy głosowi będą ci sami co w orginale
Nie bo większość zmarła.
Kilka bardzo charakterystycznych i powtarzających się u wielu postaci głosów niestety już nie będzie, choćby Fletcher czy Greg
Jakby im się udało zebrać połowę starej obsady to byłby według mnie ogromny sukces. Mam tylko nadzieję, że nie będą próbować wpychać głosów powtarzających się w dosłownie każdej grze czy reklamach
Śmierć to nie problem jest Voicebot AI, DeepZen. Ale czy dostana zgodę.
Już pędzę z oficjalną odpowiedzią - nie, nie dostaną zgody
To nie podcast, to alkimia radiowego teatru.
Jedna sprawa mi umknęła. Twórcy sobie tak beztrosko spacerują po zewnętrznym pierścieniu, czy to znaczy że zapłacili już strażnikom za "ochrone" ? Coś za słodko tam dziś w Starym Obozie.
Choć jeszcze tego nie potwierdzono, wszystko wskazuje na to, że w grze znajdzie się scena, na której będą organizowane koncerty. Miała ona trafić już do pierwowzoru, ale tak się nie stało.
Scena była, ba, nawet odbył się na niej koncert In Extremo, tylko nie w polskim wydaniu (choć polski dubbing został dograny)
https://www.youtube.com/watch?v=uNqVCMgq054
O, ten perkusista, o ile ziomek walący tylko w jeden bęben może być perkusistą, ma wisiorek o kształcie głowy/czaszki śniącego :D.
Osobiście mam nadzieję że jeśli już mają zmieniać fabułę to sprawią że każdy obóz będzie bardziej "unikalny"
W zwykłym Gothic'ku po dołączeniu do obozów różnice są minimalne w najlepszych przypadkach co boli patrząc na to jak unikalne są ze względów estetycznych
co ty, były różne. Poza tym czemu miałyby być jeszcze bardziej różne? To ci sami ludzie, skazańcy wysłani do kopania rudy. Po prostu się podzielili na 3 grupy i mają swoje przekonania. Jakich ty różnic oczekiwałeś? No nie wiem serio, różnice nie były małe.
Ja nie mam problemu z tym jak są zaprezentowane a raczej z tym jak mało wybór obozu wpływa na resztę gry.
A no tak, nie zrozumiałem. Masz rację co do niewielkich konsekwencji.
spoiler start
Ostatecznie i tak dołączamy do nowego obozu/magów wody i co za tym idzie nekromanty. Aczkolwiek myślę, że to jest do przebolenia, element konieczny i w sumie fabularny.
Jednakże, szczerze powiedzmy, ta gra była naprawdę ambitnym projektem jak na taki zespół i problemy, sama gra jest i tak super zrealizowana. Oczywiście ma trochę mankamentów jak niedopracowane drabiny, obóz bandytów, nagły koniec ścieżki wiodącej prosto w wielką ścianę obok kopalni starego obozu, nawet sama kopalnia, mimo że oficjalnie została zatopiona/zawalona to dalej można było wejść do niej i wszystko było normalnie, niefunkcjonalna arena i scena, a nawet spory brak contentu, który miał być w DLC, ale część przeniesiona do dwójki itp. No i oczywiście pewne rzeczy zostały też nie zostały tak dobrze zrobione jak duży brak konsekwencji dołączenia do obozu.
Szczerze to z takimi problemami to nie ma powodu do narzekania, bo i tak zrobili naprawdę dużo, a konsekwencje mimo wszystko jakieś były.
Np. pracowałeś dla nowego obozu jak do nich dołączyłeś albo do innego obozu, oczywiście przebieg jest podobny, ale zleceniodawcy są inni, a wybór w jakimś stopniu może niedużym, wpływał np. na questy, niektóre są tylko dla członków danego obozu i te są zablokowane, awansujesz w wybranym obozie.
Jednak ostatecznie myślę, że to było wystarczające. W końcu to był świat skazańców, którzy podzielili się na 3 grupy. A z wszystkich 3 obozów i tak każdy mógł być w każdym obozie, ale oczywiście bez dostępu do pewnych miejsc. Generalnie nie byli sobie tak bardzo wrogo nastawieni do siebie, by siebie nawzajem atakować. Poza tym to było dla nich głupie. Woleli robić to co mogli i chcieli. Szaleńcy skupiali się na sobie i ziołach, rozbrykani chuligani woleli pić, lenić się, kraść albo bić się, a natomiast z starego obozu chcieli wyzyskiwać i wykorzystywać, szpanować prestiżem swojego przynależenia i znęcać się nad kopaczami i handlowali z siłami króla na czym bardzo korzystali.
Więc ostatecznie nie byli sobie tak bardzo wrodzy wobec siebie, a zresztą wiedzieli, że to bez celu kiedy są uwięzieni i orkowie czają się na nich. W sumie tylko NO i SO miały raczej nieprzyjacielską relację niż wrogą. Generalnie to głównie przywódcy mieli do siebie problem np. z powodu okradania przez NO konwoju prowadzonego przez SO, a ich poplecznicy nie, bo ostatecznie byli podobni, coś i łączyło choćby uwięzienie i skazanie na kopalnie. Także wg. mnie nie ma problemu.
spoiler stop
Grałem w to tak zwane demo i wyłączyłem po 20 min. Nie da się tego zdierżyć. Jak gry PB teraz tj. Seria Elex wydają się kiepskie i drewniane, tak to to było jakieś totalne dno. Nie chcę mi się w to grać po tym co tam dali
Chyba ominąłeś newsa o tym że demo "zostało wyrzucone do kosza" i cała gra jest robiona od nowa bo twórcy uznali że nie pasowała do klimatu oryginału.
Więc sugerowanie się demem nie jest raczej czymś wykazanym.
Z wiadomości wygląda to bardzo dobrze i mam ogromną nadzieję że taki też będzie produkt końcowy.
O, to zapowiada się naprawdę dobrze, a nawet coraz lepiej o dziwo. Nie tylko zachowają większą wierność względem oryginału, ale również dokańczają to co nie zostało dokończone i w dodatku usprawniają grę. Liczę, że gra wyjdzie tak jak ją robią do tej pory, oby tak było. Tylko tak trzymać!
Eh jak ja nie lubię gdy fanatycy jakiejś gry się wpierniczają. Chcieliby żeby dosłownie to była kopia oryginału. To ogranicza jakikolwiek postęp. Chcecie to grajcie sobie w stare gry, bo jak widać remake wam nie trzeba.
Choć jeszcze tego nie potwierdzono, wszystko wskazuje na to, że na scenie w Starym Obozie będą organizowane koncerty. Jest to element pierwowzoru obecny wyłącznie w niemieckojęzycznej wersji gry.
Czy pojawi się najlepszy koncert w historii Starego Obozu?
https://youtu.be/nMNt71XuXeo?t=76
Niech w końcu pokażą film z rozgrywki, ileż można czekać :P. Te zmiany zapowiadają się bardzo dobrze, aż uważam, że za dobrze.
Skoro ulepszają arenę, to trzeba liczyć, że inne niewykorzystane elementy też dopakują.
Coś za dobrze to wszystko się zapowiada, no nic. Trzeba wierzyć, że to wszystko wypali. Teraz pozostało czekać na jakiś gameplay.
Wygląda to naprawdę wspaniale, jeśli się uda to będę pod wielkim wrażeniem.
Chociaż każdy wie, że Gothic jest ideałem 10/10 pod każdym względem.
Nie wygląda bo jeszcze nie pokazali żadnego gameplayu z wersji gry będącej aktualnie w produkcji.
Nie każdy wie, bo Gothic poza Europą jest i był bardzo mało popularną grą.
Większość informacji jak najbardziej na plus. W Gothicu wiele było takich rzeczy, które były zaczątkiem nierozwiniętego do końca pomysłu jak właśnie arena, crafting, wykorzystywanie beczki do chowania się. Chociażby w "Gothic: Der Comic" było pokazane jak magnaci chodzą oglądać walki na arenie. Jeśli chodzi o polski dubbing to fajnie by było gdyby wszyscy, którzy brali udział w oryginale pojawili się również w Gothic Remake. Oczywiście za wyjątkiem Marka Obertyna oraz Andrzeja Tomeckiego, którzy już nie żyją. Gothica dubbingowało 16 aktorów (nie liczę tutaj Agaty Gawrońskiej-Bauman, która miała tylko jedną kwestię wszystkich kobiet w grze: "Odejdź, nie wolno mi z tobą rozmawiać!"), co jak na dzisiejsze standardy jest bardzo niewielką liczbą i głosy się powtarzały. Nawet fanowskie Kroniki Myrtany miały o wiele większą obsadę. Jednak miło by było gdyby pozostała czternastka pojawiła się i użyczyła głosu przynajmniej jednej postaci z którą najbardziej ją kojarzymy np. Adam Bauman - Diego, Przemysław Nikiel - Thorus, Jacek Kopczyński - Lee, Tomasz Marzecki - Xardas. Problem miałbym z Miltenem, bo podobała mi się zarówno rola Pawła Iwanickiego, który udzielał mu głosu w "jedynce", jak i Jarosława Boberka, który dubbingował go w Gothic II.