Patch 1.1.0 do Diablo 4 już dostępny; znamy pełną listę zmian
No i dobra, zmiany ogólnie i na plus i na minus, zobaczymy w praktyce jak to wyjdzie.
Warto spróbować i się przekonać :D
Trzeba być Blizzardem by dać taki patch w godzinach szczytu w Europe. Niezależnie od netu jaki się ma, patch idzie jak krew z nosa. Umówiliśmy się z kolegą na wieczorne granie, ma światłowód, czekamy od ponad godziny aż mu się patch zassie. Jest gdzieś w połowie.
Ten światłowód to sam robił czy kupił w Biedronce? U mnie dokładnie 16 min. I nie mam jakiegoś wypas łącza.
Ten patch nie tylko się pobiera, ale się dekompresuje i podmienia stare pliki.
Szybkość tych procesów, zależy od tego jak szybki jest procesor i dysk.
Bierzgał ma rację i nie brońcie blizza. Zawsze jest taka sama żenada z prędkością pobierania/dekompresji jak rzucą patch o takiej porze. Ja też mam światło 600 i m2 z 3000/3000 ~prędkości i też szło mi jak krew z nosa okolo 20 godziny. Trwało to dobrą godzinę, półtora nim pobrało. Przy takim patchu po winno to trwać 5-10 min może max.
Cieszą zmiany jeśli chodzi o skalowanie poziomu potworów. Będzie może teraz bardziej widoczny jakikolwiek progres w upgradzie gearu.
Czy tylko mi po aktualizacji gra zaczęła świrować? Wszedłem na chwilę żeby przenieść postępy na sezon a tu ładowanie dungeona trwa kilka minut, otwarcie okna ekwipunku powoduje ogromnego freeza na kilkadziesiąt sekund, to samo otwarcie okna u dowolnego NPC. Gra stała się niegrywalna.
Ciekawe czy już naprawili tego questa "gdy światłość się mroczy"....
A no super, to mozna olać temat do następnego patcha. I tak w tym engame czuje sie jak najman na jasnej górze.
Nie mają pojęcia jak zrobić dobry end-game więc przymuszą nas byśmy mieli mniejsze poziomy przez dłużej... wcześniej jak biłeś mobka co miał 3+ levele różnicy dostawałeś 25% expa więcej, teraz dostaniesz 4,5% więcej. Wbicie 100 poziomu było dla mnie strasznie męczące, a teraz ma być jeszcze wolniej? Po wbiciu 100 poziomu nie ma co robić w tej grze jeżeli nie interesują cię jakieś lochy 100 rangi czy uber Lilith. Tak czy siak, zmniejszyli solidnie obrażenia krytycznie, obrażenia od odsłonięcia, bonusy do czasów oczekiwania i pancerz by się padało dużo częściej, miłego grania.
No tak się robi jak jakieś statystyki są przegięte nerfi się je. Buff dostał inne buffy do obrażeń. A co do expa po boostach jakie teraz dali ND, przypływów i drzewa to i tak ten level wbije się znacznie szybciej szczególnie że jeszcze sezonowy buff dojdzie.
Nikt nie narzeka.l na długie wbijanie lv. w Diablo 2 a tutaj wszyscy się prują o to. Tak samo legendarki i inne magiczne przedmioty, w becie za często wypadały i gracze źli, wiec blizz zmienił i ujj znowu źle, bo za długo trzeba bić, aby coś wypadło, nie dogodzisz.
Chyba problemem zaczyna być to, że formuła "diablo like" się starzeje. Ile razy można tworzyć te same postacie, które były w poprzednich częściach.
W dodatku animacje ataków są tak powtarzalne, że tylko zmiana postaci może przerwać czasem rutynę.
--------
Dla mnie w tej chwili jest trochę obecnie ciężki do przeskoczenia problem:
Zrobiłem łuczniczkę, którą w końcu dociągnąłem wątek główny do końca.
Chciałbym podnieść rangę świata nie mogę sobie poradzić z bossem od tego podnoszenia rangi. Jest dużo trudniejszy od wszystkich fabularnych bossów łącznie z Lilith (nie chce mi się go pokonać w stylu souls like, bo reszta była pokonana z palcem w d.)
Czy w tym momencie trzeba myśleć w końcu o instalacji aspektów do gearu?
Zdobyć większy poziom postaci nie ma sensu bo lvl bossa będzie podniesiony z moim awansem i będzie tylko jeszcze trudniej jak się nie wysilę z lootem.
--------
Problem jest taki, że coraz bardziej przeszkadza mi każdy awans postaci. Hamuje on finalnie poziom postaci względem przeciwników jak się nie wyrabia z aktualizacją gearu.
Nie miałem aż tak złego wrażenia o gearze/przeciwnikach w poprzednich częściach Diablo czy innych diablo like.
Matematyka to jedna z głupszych cech tej gry. Ten błyszczący/unikatowy/magiczny miecz będzie miał z każdym lvl'upem coraz większy problem coraz większy z goblinem, który chodzi ze zwykłym patykiem.
Trochę bawią mnie te płaczę na oficjalnym forum, chyba nikt nie myślał że blizzard mający ślimacze tempo prac w miesiąc da coś innego niż bugfixy i zmiany balansu. A tam wielkie zdziwienie jak po przednim patchu że tylko bugfixy xD
Mnie najbardziej ubodło znerfienie dropu piekielnych popiołów na helltide'ach. Pal licho, że zwiększyli koszt otwarcia najlepszych skrzynek, ale to jak teraz popioły "lecą" to dramat. Ubijasz paczkę potworków z elitami itp i bardzo często nie poleci nawet jeden. Na eventach też nie lepiej. Jeżeli tego nie zmienią, to nawet mając 45minuty czy godzinę (jak się ułoży) bez resetu, to raczej nie ma szans by otworzyć dwie skrzynki
Tej zmiany totalnie nie rozumiem. I bez niej średnio mi się chciało latać za tymi mobkami, żeby otworzyć czasem skrzynki, wolałem dungeony, a teraz to już w ogóle nie widzę w tym sensu xD
Zupełnie jak bym czytał patch noty do diablo3. Każdy item w grze musi być specyficzny dla danej klasy pod konkretnego builda. Tragedia, gdzie tu pole na jakąś finezję z buildami?
Fajnie że dodają uniq z diablo2 ale w zasadzie od razu je bezczeszczą przypisując im strikte klasowe łatki :/
Super patch, 250 popiołów na mistyczną skrzynie i loot z dupy, a zbiera się je teraz 45 minut bo drop zmniejszyli.
Taaa przegięli z nerfem. Teraz leci tak na oko 2x mniej popiołów i wcale nie ratuje tego zbytnio fakt, że popioły mogą wypaść nie tylko z czarcirozy, ale też z innych klikalnych rzeczy, bo wypadają rzadko. Do tego trzeba ich właśnie o 75 więcej to trochę bieda... A no i dla mnie który ma 71 levl też jest na obecną chwilę trudniej, bo mobki z 73 podskoczyły na 75 levl. Do tego nerf dmg przy odsłonięciu wroga.. Super mag był Glass canonem teraz jest Glass pół canonem... Naprawdę patrząc na niektóre ich decyzje trzeba powiedzieć jasno, że maja idotyczne podejście.
i wisienką na torcie są nowe Aspekty i "serca"...jedno i drugie bez polotu
Nie chciało mi się czytać całej listy zmian wprowadzonych w tej łatce, więc może coś pominąłem.
Przed sezonem chciałem "wyczyścić" całą mapkę, znaleźć wszystkie ołtarze Lilith i odebrać wszystkie nagrody w regionach.
Wczoraj, przed łatką, zostały mi do "porobienia" ostatnie nagrody w dwóch regionach (w jednym brakowało mi coś ok. 100 pkt sławy).
Ku mojemu zdumieniu dzisiaj, zaraz po odpaleniu gierki, wszystkie nagrody były gotowe do odebrania i nie musiałem już zdobywać kolejnych punktów sławy.
Zadziało się tak ponieważ zmienili wartość nagród renomy za robienie misji pobocznych i lochow o jakieś 10pkt
top najepszych streamrów i content creatorów z diablo IV będzie zmieniać gry jeden już ostrzegł fanów że jak tylko starfiled wyjdzie będzie głównie tą grę streamował i z sezonu diablo IV tylko do jakiegoś etapu to jest 70 levela sezonowej postaci.
Jedyny sensowny patch do Diablo 4 to bedzie 6.6.6, bo studio bedzie chcialo bardziej formalnie niz to robia zazwyczaj, oddac hold diablu...
zredukowano fun z grania o 70%
zadbano o przyrost graczy w grach innych wydawców