Ta nieoczywista mechanika czyni Gothica bardziej swojskim
Nie no, ogólnie super wszystko. Ale wydaje mi się że newsroom nie powinien być przestrzenią do pisania takich "artykułów" bo ani to nie jest wiadomość od twórców, ani nie jest to jakaś nowa plotka o grze czy innych wydarzeniach z nią związanych. W skrócie nie jest to news.
Może twórca tego artykułu powinien na twitterze takie rzeczy pisać, albo konto na youtubie założyć i tam chwalić się swoją prywatną fantazją w grze.
Albo załóżcie osobny dział na stronie, mam nawet propozycje nazwy takiego działu, "wypociny pracowników gry online" i tam będziecie mogli się spełniać artystycznie i twórczo, i tam pisać dla przykładu, że jak za każdym razem wchodźcie do starego obozu, to uwielbiacie wchodzić do beczki i siedzicie w niej aż do wschodu słońca i to sprawia, że gothic dla was jest bardziej swojski i immersyjny
-zachwalanie żywego świata
-postacie nie mają lepkich rączek i nie zbierają przedmiotów
STALKER : Gothic
1 : 0
W Divine Divinity też było podobnie.
Tyle że tam można było nawet z łóżkiem w ekwipunku łazić. Gdy inne gry mają śpiwory to w tym prześmiewczym RPGu Lariana mamy całe łóżko bo czemu nie...
Ten artykuł na głównej stronie neewsromu jest najlepszym przykładem na to, jak ten portal się stoczył
spoiler start
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nic lepszego już dzisiaj nie przeczytam
spoiler stop