Jeden z najważniejszych wskaźników w Diablo 4 wywołuje zamieszanie wśród graczy, ponieważ jest zbyt skomplikowany
Brakuje opisu pękniętej kuli.
Tyle addonów do wowa ludzie przez lata zw. z UI robili a Ci (twórcy) nie potrafią ogarnąć prostej kuli z 2 dodatkami. Zdziwiło mnie to niestety :/
XDDDDD
Ja wiem że UX w grach to tam ciężko, ale w D4 spodziewałbym się wysokiego poziomu takiej grupy ludzi. A to jest po prostu robione chyba przez developerów XD (wiem, bo sam często takie UXy wymyślam jako developer, 'przecież to oczywiste' - myślę sobie zawsze i 'głupi jesteś że nie rozumiesz' - czasem ;) Ale książki UXowe trochę otwierają oczy, że jak user czegoś nie rozumie, to głupi design, a nie user)
Szczerze mówiąc ja tam to miałem w dopiero te wskaźniki do tej pory, jest mało życia to pije miksturę i elo xD
Większym problemem dla mnie są sufity, zwłaszcza drzwi. Czasem nic przez nie nie widać dopóki się nie wejdzie w drzwi, a przeciwnicy już zasuwają lub atakują.
Też w niektórych miejscach filary/maszty przeszkadzały, zwłaszcza w lokacji z łudkami w morskiej lokacji, gdzie dodatkowo irytująco rozmieścili dość przypakowane postacie z AOE. To też wada diablo like, że nie można by zestrzelić tych postaci z drugiej łódki, tylko na głupa trzeba do nich wskoczyć.