Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Problem z dostawą/UPS

13.07.2023 19:26
Ko-o-ast-y
1
Ko-o-ast-y
115
Generał

Problem z dostawą/UPS

Odrazu mówię że to nie jest wina ze strony kuriera czy sklepu tylko moja. Otóż kupiłem produkt na allegro który został wysłany. Obecnie znajduje się w moim mieście powiatowym (sprawdziłem przez apkę allegro). Problem w tym że w info miałem podany zły adres oraz nieaktywny numer tel. Sklep pracuje od godziny 9, a UPS od 8 do 18. Co zrobić w takim wypadku? Próbowałem się kontakowac na obsługę klienta która rzekomo pracuje do 20(kuriera). Napisałem też email i wiadomość do sprzedawcy czy mógłby się skontaktować z kurierem w tej sprawie. Czekać na odpowiedź czy dzwonić do kuriera jutro rano. I czy jest szansa że otrzymam mój zakup(opłacony juz) skoro paczka jest w Rzeszowie (mieszkam na Podkarpaciu) beż dodatkowych opłat(nie dostałem jeszcze wypłaty za robotę więc nie mam za co zapłacić)? Ktoś miał podobną sytuację?

post wyedytowany przez Ko-o-ast-y 2023-07-13 19:28:33
13.07.2023 19:32
Blink!
2
odpowiedz
Blink!
138
Generał

https://www.ups.com/pl/pl/track/change-delivery.page

Spróbuj tutaj, chociaż nie wiem czy ze złym numerem telefonu się uda

post wyedytowany przez Blink! 2023-07-13 19:39:07
13.07.2023 19:53
Ko-o-ast-y
3
odpowiedz
Ko-o-ast-y
115
Generał

Nie da się zmienić adresu dostawy. Próbuje wszędzie

Forum: Problem z dostawą/UPS