Odrazu mówię że to nie jest wina ze strony kuriera czy sklepu tylko moja. Otóż kupiłem produkt na allegro który został wysłany. Obecnie znajduje się w moim mieście powiatowym (sprawdziłem przez apkę allegro). Problem w tym że w info miałem podany zły adres oraz nieaktywny numer tel. Sklep pracuje od godziny 9, a UPS od 8 do 18. Co zrobić w takim wypadku? Próbowałem się kontakowac na obsługę klienta która rzekomo pracuje do 20(kuriera). Napisałem też email i wiadomość do sprzedawcy czy mógłby się skontaktować z kurierem w tej sprawie. Czekać na odpowiedź czy dzwonić do kuriera jutro rano. I czy jest szansa że otrzymam mój zakup(opłacony juz) skoro paczka jest w Rzeszowie (mieszkam na Podkarpaciu) beż dodatkowych opłat(nie dostałem jeszcze wypłaty za robotę więc nie mam za co zapłacić)? Ktoś miał podobną sytuację?
https://www.ups.com/pl/pl/track/change-delivery.page
Spróbuj tutaj, chociaż nie wiem czy ze złym numerem telefonu się uda