Pierwszy, długi gameplay z TDU Solar Crown to śmichy-chichy i nieudolna jazda
Nadzieja umiera ostatnia, chyba własnie umarła. Zero fizyki jazdy,i auta zachowujące się jak kartony.
Najlepsze jest to że nawet w tych czasach można zrobić świetną gre z prawie symulacyjnym modelem jazdy(wreckfest) i możesz dopasować sobie czy chcesz żeby jazda była banalna czy hardkorowa.
bye bye tdu ,nawet szkoda będzie pirata ściągać.
Draug, ale było okienko dla solar crown, cały listopad i grudzień. I to byłby świetny sprzedażowo termin.
Kilka msc, 2-3 po premierze to za blisko?:) idąc tym tropem action rpg niejednokrotnie wychodziły zbyt blisko siebie:) Lub strzelanki:)
Ale zarówno The Crew jak i Test Drive to gry-usługi. To nie jest właśnie action-RPG czy strzelanka (Call of Duty to wyjątek), które zrobi szumu na miesiąc i spadnie na półkę. Ktoś pamięta o Halo Infinite? Resident Evil 4? Wolcen? Wo Long? Czy nawet Hogwart's Legacy? A te gry to takie Diablo w świecie samochodów. Przy odpowiednim wsparciu i zbudowaniu społeczności, będą żyły kilka lat. Zresztą...Forza Horizon to sztandarowy przykład.
idąc tym tropem action rpg niejednokrotnie wychodziły zbyt blisko siebie:) Lub strzelanki:)
Tak, np. Titanfall 2 ;D
A tak serio - tak jak powiedział K4cz0r93, The Crew będzie dużą grą-usługą, zatem Nacon powinien dać graczom więcej czasu, żeby zdążyli znudzić się nią i zacząć łaknąć kolejnej nowej samochodówki. Forzy Motorsport do pewnego stopnia też to dotyczy :)
Dzięki za odpowiedź Panowie:))
Swoją drogą, Crew nowy będzie w gamepass albo innym passie? no i właśnie sezony, pewnie summity, jak często mają być?
Nadzieja umiera ostatnia, chyba własnie umarła. Zero fizyki jazdy,i auta zachowujące się jak kartony.
Najlepsze jest to że nawet w tych czasach można zrobić świetną gre z prawie symulacyjnym modelem jazdy(wreckfest) i możesz dopasować sobie czy chcesz żeby jazda była banalna czy hardkorowa.
bye bye tdu ,nawet szkoda będzie pirata ściągać.
Chyba najgorsza z mozliwych forma pokazania gry. A Blackpanthaa wrocil do domu i zapewne dochodzi do siebie po tym, co zobaczyl. Zazenowanie na jego twarzy podczas pierwszego wyscigu mowilo wszystko.
BeamNG,drive który jest w alphie od premiery wygląda i działa lepiej. Przykro patrzeć jak psują kolejną markę. Coś czuje że serwery padną szybciej niz w TDU1
Graficznie jest biednie, ale chyba nikt się nie spodziewał fajerwerków akurat w tym aspekcie?
Ja na przykład zauważyłem, że pojawiły się detale z poprzednich odsłon, takie jak możliwość włączania kierunków czy widok "z auta" przy patrzeniu wstecz ze środka. Czyli ktoś tam grał w poprzednie części. Gra jest też ewidentnie simsowata, z dużym naciskiem na aspekt społecznościowy.
Ciężko wyrokować o modelu jazdy nie mając kontrolera w ręce, wygląda na to, że nie ma skryptu na driftowanie - czyli już będzie lepiej niż w NFS. Do Forzy raczej nie będzie podejścia, ale czy TDU miało kiedykolwiek jakiś wybitny model jazdy? No nie przypominam sobie, a grałem w dwie poprzednie części.
Nie oglądałem całego materiału bo wiem, że w grę tak czy inaczej kiedyś zagram, ale wcale nie zostałem zniechęcony.
Wyobraź sobie zachęcający pokaz gry, po którym dosłownie reddit kwiczy, fora są pełne narzekań.
Coś jednak nie pykło
a argument - tdu graficznie nigdy dobre nie było to padaka. Co to za tłumaczenie. Gra jeżeli chce podbić rynek musi się dobrze prezentować inaczej zginie w tłumie. Tak działa rynek i koniec.
"Dobry model jazdy tdu nie miało to solar też nie musi "- jak wyżej. potem kończy się need for speedami które są w gp po paru msc bo wszyscy mówią że model jazdy jest przeciętny. i nikt nie chce tego kupować.
Albo gra zaprezentuje poziom AAA, albo zginie. Nie ma trzeciej drogi. Tłumaczenia"chyba nikt nie oczekiwał" są żadne - polecam poczytać fora, które wręcz płaczą teraz.Nikt nie zapłaci za grę ceny AAA,skoro prezentuje poziom niżej. Casus Settlersów coś mówi?
tdu graficznie nigdy dobre nie było to padaka. - no, a kto podał taki argument?
Graficznie po tej grze nie powinno się niczego oczekiwać, bo to gra od malutkiego studia, które po raz pierwszy tworzy tak dużą samochodówkę.
Dobry model jazdy tdu nie miało to solar też nie musi
Nie mówię, że nie musi mieć. Ważne, żeby był lepszy od przykładowo NFSa, a o to nie jest trudno. Zresztą, o czym my tu w ogóle mówimy, grafikę można oceniać na filmiku, model jazdy ocenimy jak będziemy mieć grę w rękach.
Albo gra zaprezentuje poziom AAA, albo zginie. Nie ma trzeciej drogi. Tłumaczenia"chyba nikt nie oczekiwał" są żadne - polecam poczytać fora, które wręcz płaczą teraz.Nikt nie zapłaci za grę ceny AAA,skoro prezentuje poziom niżej. Casus Settlersów coś mówi?
A to gry AA nie istnieją? Czy ta gra była w ogóle marketowana jako gra AAA? A fora mają to do siebie, że często zbierają się na nich narzekacze stanowiący jakiś promil odbiorców danej gry. Trzask dup na forach nic nie znaczy, liczy się sprzedaż i odbiór po premierze
poczytaj co piszą ludzie, bo chyba nie dociera. Studio nie jest małe i sorry not sorry, skoro wykupiło prawa do takiej marki, to oczekiwania są ogromne. Gdyby grę nazwali Jazda racer Solar crown. TO NIKT, ALE TO NIKT by się nie czepiał aspektów na wysokim poziomie jaki prezentował TDU i TDU2. Celowo wykupili prawo do legendarnej marki, która zawsze MIAŁA budżet więc gracze tego oczekują co jest oczywiste.
Gra jest marketowana jako AAA, preordery bedą latać po 350 zeta, zobaczysz. Jeżeli gra już przed premierą nie zrobiła dobrego wrażenia, będzie jak z forspoken, jeszcze gorzej po premierze. Czego tu nie rozumieć? tak działa rynek. Albo zachwycisz prezentacją i leca preordery albo jest trzask tyłków i tyle. Wielu ludzi już pisze że rezygnuje z kupna preoderu. Fajnie, nie?
Grafikę DELIKATNIE mogą zdążyć jeszcze ulepszyć ale brak podstawowych funkcjonalności,mała mapa(mała!), średni model jazdy, brak budżetu niczym nie zakryjesz przez te ledwo kilka msc. Sorry not sorry.
Wielu ludzi już pisze że rezygnuje z kupna preoderu.
Straty oceniono na 14,58 złotych
Serio, to co ludzie piszą na forach nie ma żadnego znaczenia, znaczenie ma premiera i odbiór graczy, którzy w grę faktycznie zagrają
o ile sie założysz że gra będzie średniakiem i hitem nie zostanie, absolutnie nie będzie podjazdu do fh5, the crew etc? oceny będą co najwyżej średnie.
Brzydkie jak UE, tnie się jak UE, rozmycie na kamerze jak w UE. To będzie klapa.
Licznik przejechanych kilometrów! W końcu, w końcu ktoś to wziął z TDU i wprowadził do... TDU. Bardzo mnie dziwi że nie zaimplementowali tego w żadnym The Crew. A przecież fajna ciekawostka.
No ale, średnio to wygląda, już pomijając grafikę ale jakieś to takie raz że wygląda na nudne(?), słaby ten pokaz strasznie. A dwa że model jazdy (choć oczywiście ciężko jednoznacznie określić po obejrzeniu tego czegoś) - nie wygląda najlepiej.
Najgorsze jest dla mnie to że jako dla mega fana pierwszego i drugiego TDU, nadchodzą dwie gry które mogły by mi przywrócić trochę tego ducha i tej frajdy sprzed lat a w zamian dostane:
a) gówniane mikro Oahu w całkiem ciekawie wyglądającym The Crew
b)gówniane TDU z być może ciekawą lecz małą mapką ale za to z immersyjnymi bajerami jak licznik, kierunkowskazy itp.
Czyli dwa mega zawody a mogło byc tak pięknie :(
Nie mniej jednak jakieś tam nadzieje co do obu produkcji jeszcze mam i sprawdzę na pewno ale jestem potężnie rozczarowany.
EDIT: Dobra obejrzałem sobie jeszcze raz wyrywkowo na spokojnie i przede wszystkim ten gówniano żenujący pokaz i zacinająca się gra psują obraz samego odbioru gry, może nie będzie aż tak źle. Ale, powinni się wziąć połączyć i zrobić piękne porządne normalne jakieś The Crew Unlimited albo Test Drive Motorfest i wyszło by jak trzeba ;)
W The Crew 1 miałeś licznik kilometrów przejechanych, osobno w każdym samochodzie.
W The Crew 2 też jest licznik przejechanych kilometrów w danym samochodzie/motocyklu/łodzi/samolotu, ale dostępny w menu wyboru pojazdu.
Licznik przejechanych kilometrów! W końcu, w końcu ktoś to wziął z TDU i wprowadził do... TDU. Bardzo mnie dziwi że nie zaimplementowali tego w żadnym The Crew. A przecież fajna ciekawostka.
nawet GRiD miał licznik przejechanych kilometrów dla każdego auta, były nawet widoczne w sklepach do kupienia jako "używane"
No... sam chyba liczyłem na więcej i wierzyłem, że dowiozą.
Ale może do premiery jeszcze coś doszlifują, poza tym ciekawe, jak się w to gra.
Model jazdy trudno mi ocenić, nie wygląda świetnie, ale nie wygląda też jak NFS.
Fajna prezentacja
No jak zobaczysz komentarze na żywo ze streama to było ostro... widać lateks zrobił wrażenie w przeciwieństwie do samej gry.
Wersja Alpha a wszyscy na internetach ją traktują jakby to był finalny produkt i jadą po niej niemiłosiernie. Chyba mało kto w ogóle wie co oznacza to słowo.
Wszyscy "jada", bo pierwotnie gra miala ukazac sie za kilka miesiecy, a dzisiaj pokazano dopiero wersje Alpha.
Ale ty myślisz, że nagle gra się do góry nogami odwróci w wersji gold?
W alfie masz brak funkcji, biedna zawartość, brak optymalizacji i bugi.
Ale same podstawy mechaniki są już zrobione w ostatecznej formie i na tym etapie nie zmienisz już skopanej kompletnie fizyki jazdy a i wątpliwe by grafika czy modele się zmieniły na lepsze bo nie ma na to po prostu czasu.
Przypominam ze do premiery tylko kilka msc. Co mieliby takiego dodać żeby odbiór zmienić? nic nie zdążą już na tym etapie.
Na jakąś przepiękną grafikę to nie liczę, lecz na simowatość i immersyjność. Raczej jeszcze poprawią optymalizację lecz martwi mnie to że nie pokazali jak wyglądają salony, kupowanie samochodu, interaktywność świata i jego symulacja. Czyli to co najbardziej doceniają fani TDU. Samochód powinien być odpowiednikiem postaci w grze RPG, tyle że mamy możliwość zarobienia i jego kupna po uprzednim poświęconym czasie na zarabianie pieniędzy w wyścigach i innych aktywnościach jak np. dowóz samochodu do określonego miejsca bez uszkodzeń.
Wygląda strasznie meh. Model jazdy wygląda na dużo gorszy niż ostanie NFSy, graficznie gorzej niż 8 letni NFS.
W takiej formie jak to pokazali mogli w ogóle z tym nie wyjeżdżać. Tylko popsuli zapowiedź. Niestety ale są gorsze przesłanki na przyszłość:
1. Kompletny brak systemu zniszczeń - pojazdy jak pudełka zapałek.
2. System jazdy jest toporny przynajmniej z tego pokazu. Nie mówiąc o optymalizacji która jest tragiczna 20 - 30 FPS na pokazie ?!
3. Brak swojego domu ! Wcześniej twórcy zapowiadali własny garaż i dom do dowolnej stylizacji !
4. Zero klimatu poprzednich częsci.
To wszystko bardzo źle wygląda niestety. Ale mam jeszcze iskierkę nadziei że coś z tego będzie.
akurat brak systemu zniszczeń mnie cieszy
nigdy nie byłem jakoś mistrzem kierownicy a widok rozwalonego auta już mi się dawno znudził.
wyłączam to w forzie i nie potrzebuje by to w ogóle istniało w nie-symulacyjnych grach
Oczywiście gra zaprezentowała się najgorzej jak się dało, ale co do płynności nie ma co oceniać bo na tym etapie produkcji optymalizacja jeszcze nie jest zagadnieniem natomiast ilości klatek nie jesteś w ogóle w stanie ocenić bo materiał na youtube jest w 25 klatkach, to nawet jakby tam było 140 FPSów, nie zauważysz tego.
A brak systemu zniszczeń to akurat słuszna i konieczna droga.
Po pierwsze to licencje, od zawsze nie dają prawdziwych modeli pojazdów do rozwalenia w otwartym świecie a nawet i przy torowych produkcjach coraz częściej są ograniczenia (np. w F1 gdzie można jedynie urwać koło albo kawałek skrzydła).
Po drugie, to wygoda i praktyka. To gra arcadowa, wyścigi w bardzo niebezpiecznych warunkach na ulicach miasta z ruchem samochodowym. Gdzie byłaby przyjemność rozbić się przypadkowo bo się akurat tak a nie inaczej boty zespawnują?
Mi tam sie podobal gameplay
juz pal licho taki surowy pokaz
ale zjebki nie wiedza co znaczy wersja Alpha
pozdrawiam
zjebki? a ty widzę geniusz?
otóż geniuszu, to też zostało napisane. Ok to wersja alpha ALE do premiery zostalo tylko klima msc. założenia projektowe, silnik grafikii fizyki, model jazdy raczej NIE ulegnie zmianie. A tu wszędzie drewno. Mała mapa pozostanie małą mapą. Brak domów na premierę tylko wielki hub pozostanie brakiem domów!
Ja kompletnie nie czaje ludzi.
Wg mnie to jest najlepsza możliwa forma pokazania gry.
Prawdziwa rozgrywka cały czas, nie wyreżyserowane dialogi.
Dokładnie tak jak sam bym w to grał ze znajomymi.
Gra jest w wersji Alpha i na taką wygląda po prostu.
Ktoś mówi o reżyserowanych dialogach? Mogliby w ogóle się nie odzywać, za to pokazać, jak może wyglądać rozgrywka na poważnie, z zaprezentowaniem wyścigu na poważnie. Tutaj nie zobaczyliśmy prawie nic, na dobrą sprawę.
Najciekawsze z tej gry może być jedynie umiejscowienie w Hong Kongu i nic ponadto.
Odnośnie prezentacji? Myślałem, że The Crew Motorfest miało bardzo słabą prezentację. Jednak Nacon przebił to o kilka kroków. Pół godziny żenady.
Liczyłem, że wreszcie będę miał w co pograć, ale chyba się przeliczyłem. Bardzo mocno przypomina mi to The Crew, tylko, że mapa mała. TDU zawsze miało świetną grafikę, a tutaj jest bardzo przeciętnie. Model jazdy w tej serii nigdy nie był symulacyjny, ale miał swój klimat i na wysokim poziomie trudności potrafił dać w kość, tutaj tego nie czuć. Z tego co wiedzę postawiono wyłącznie na aspekt sieciowy i wykasowano policję. Szkoda, bo system z pierwszego TDU był bardzo fajny.
Na plus na pewno są domy (może to tylko hub?) i jakieś tam kluby, które zaprezentowali. Spoko, że można w ten sposób wyjść z samochodu i nawiązać z innymi interakcję, ale szkoda, że jest to nadal tak okrojone. Dużym plusem byłaby możliwość wyjścia z samochodu w każdym miejscu.
Gra wygląda słabo i raczej tak po prostu pozostanie, może poprawią optymalizację, dodadzą coś jeszcze, ale ten gameplay pokazuje w jakim kierunku zmierza gra. Będzie to po prostu The Crew, ale tylko z samochodami (motocykli chyba nie ma, a w poprzednich częściach były) i nastawione tak jak The Crew na granie sieciowe, na aktywności mające jakiś wątek fabularny (podobnie jak w poprzednich odsłonach i Forzie Horizon 4 i 5) był nie liczył.
To co miałbym napisać o tej grze zostało już napisane wyżej. Oczywiście z ostateczną oceną trzeba poczekać do premiery, bo ciężko obiektywnie ocenić grę na podstawie zapisu rozgrywki z wersji alfa, ale mimo to mój hype spadł do zera. Może to i dobrze, a nuż jakimś cudem okaże się to dobrą gra i będzie miłe zaskoczenie. Całe szczęście za rogiem świetnie zapowiadający się Motorfest
Wiadomo że to alpha, ale zostało im tylko kilka msc do premiery. Mogą podlifotwać część rzeczy DELIKATNIE ale gros silnika zostanie taki sam. W związku z tym, pudrowanie trupa. No nie zmienią już słabego budżetu czy kartonowej jazdy, bo to wymagałoby robienia od zera. Natomiast Wychodzą inne ścigałki:)
Nie sądziłem że TDU może wyglądać tak źle i to nowy The Crew będzie ogrywany a TDU jak nic sie nie zmieni, to raczej nie.
Nadzieja umiera ostatnia, chyba własnie umarła. zgadzam sie i tak twórcy sie nie staraja news do dupy i mało ciekawy gra jest do dupy nie bedzie poprawek niech sobie odpuszcza i tyle wole the crew motofest brak ciekawych wydarzen
Zero fizyki jazdy? Serio? To jak według was, zachowują się samochody? Albo jak według was, powinna wyglądać fizyka jazdy w grach? Proszę.
Przecież widać że samochody nie wchodzą w zakręty tak łatwo, czuć że mają tyłek do opanowania. TDU też nie miało wybitnej fizyki, a grało się głównie dla jechania przed siebie. Marudni się zrobiliście. Po za tym Wrecfest symulacyjny model? Serio?;D
akurat wreckfest PO odpowiednich modach czy ustawieniach naprawdę robił się groźny. No nie był to NFS, ni w ząb. Tez nie assetto corsa, ale jakby taka arkadówka z zacięciem symulacji. Nie ma efektu jazdy kartonami, jak tu na prezentacji
Wszędzie ten aspekt społecznościowy. Ja chyba jakiś dziwny jestem, albo juz po prostu dinozaurem zostałem, bo nie potrzebuję tego typu rzeczy. Jeśli gra jest dobra, po prostu to mam frajdę z grania solo; bez rankingów, osiągnięć, i innych pierdółek. Gram dla siebie, dla relaksu, czasem dla satysfakcji jak są trudniejsze momenty. Ja się średnio odnajduję w obecnych grach nastawionych na społeczność, a jeśli już gram w taką produkcję to totalnie ten apsekt ignoruję. No ale kwestia kto czego szuka, jak komuś to sprawia frajdę, to fajnie - szanuję ale trochę nie rozumiem (chyba za stary jestem, wychowałem się na grach single-player). Co do samej prezentacji, to taka ona nie za ciekawa, mogliby dać te parę minut więcej gameplayu zamiast pokazywać ludzi którzy siedzą przy padach. No bo chyba nikogo nie interesuje ziomek, który grę pokazuje tylko sama gra. Osobiście zawsze mam tak, że zanim zagram w samochodówkę to mam problem z jakąkolwiek jej wstępną oceną, dopiero jak trochę pojeżdzę to jestem w stanie stwierdzić czy siadło czy nie. Tutaj jest nadzieja, że będzie kawał dobrej ścigałki jak stare odsłony, które ogrywałem parokrotnie i choć nie grzeszyły świetnym modelem jazdy czy grafiką, to zawsze miały "to coś", przynajmniej dla mnie.
Pod filmikiem dominują pozytywne komentarze - nie wiem czy negatywne usuwają czy tak zmienił się target tej serii...
Taki zdaje sie byc obraz obecnych graczy, lykajacych kazde gowienko.
Zawiodłem się bardzo model jazdy tragiczny,przypomina need for speed z przed lat.Tak długo czekałem i klapa będzie.Forza Horizon póki co rządzi,czekam na The Crew Motorfest zapowiada się fajnie.
Ale przecież większość tych metropolitarnych wyścigów tak wygląda xD W skrócie - emocje, jak na grzybach w kwietniu.
Moze to tylko ja, ale mam skojarzenia z NFS Underground - przynajmniej z poczatku rozgrywki. Nie jest to zly omen, ale i tak nie kupie gry zaraz po premierze, tylko poczekam z rok, półtora. Chce otrzymac skonczony produkt :P