Wymagania sprzętowe Starfielda od AMD dają pojęcie o wydajności w 1080p, 1440p i 4K
Póki co, to te wymagania bardziej wyglądają jak promocja sprzętu AMD...
Oczywiście wiemy dlaczego.
Szkoda, że nic to nie mówi. Nie wiadomo jakie FPS i jakie detale. Ogólnie wymagania gier to beczka. 1 FHD starczy R5 7600, ale do 4K 7800xD. Do 1080p wystarczy chipset A, ale do 4k miej sobie chłopku X670 xD co za ćwok to komponował. Zalecanej pogody do gry jeszcze tylko brakuje.
Szkoda, że nic to nie mówi. Nie wiadomo jakie FPS i jakie detale. Ogólnie wymagania gier to beczka. 1 FHD starczy R5 7600, ale do 4K 7800xD. Do 1080p wystarczy chipset A, ale do 4k miej sobie chłopku X670 xD co za ćwok to komponował. Zalecanej pogody do gry jeszcze tylko brakuje.
Inna gra, która wygląda gorzej niż Postal 2 w minimalnych ma 12 GB ramu.
A teraz twórcy jeszcze FSR i DLSS uznają za standard i podają wymagania przy uwzględnieniu, że te opcje są włączone XD
Optymalizacja w tej grze to chyba nie istnieje , i wiem że to z materiałów promocyjnych AMD i mają umowę podpisaną ale mogli by chociaż opublikować poźniej pełną specyfikacje z Intelem i Nvidią
Póki co, to te wymagania bardziej wyglądają jak promocja sprzętu AMD...
Oczywiście wiemy dlaczego.
Od lewej i7 13700k i 4070Ti , i7 12700k i 4070 , i5 12600k i tu cięzko powiedzieć coś pomiedzy 3060 a 3060ti pewnie coś takiego jak rtx 4060
Zobaczymy podczas premiery jak na różnych konfiguracjach gra będzie chodziła.
Ja tam wymaganiom od 16 lat nie wieże bo różnie może być.
Jak na silnik z 99 roku z paroma nowymi skórkami to pewnie i Celeron by wystarczył
No nie
Na 4070 zagram pewnie bezproblemowo w 1440p. Anyway - będzie GOTY.
W najlepszym wypadku ten marketingowy bełkot znaczy że to są wymagania na ultra i 60fps+ w podanych rozdzielczościach.
Ale to pewnie marzenia ściętej głowy
W 3-5 miesięcy po premierze będzie idealnie - jak zawsze z bgs - będzie grane kilkaset godzin a grę wydadzą ze 3 razy.
Edit o tes6 mozemy zapomnieć.
Dam znać jak tam bedzie się komponowało 7600x i 7900 xtx 24Gb. Wydaje mi sie że procek aż takiej rożnicy robić nie powinien przy zmainach rozdzielczości to nie karta sie liczy w 90% ?
Zeby od 7600 przeskoczyć do 7800 x3D ? Xd Możliwe że upgrade do 7800x3d bedzie szybszy niż myślałem jeżeli sprawy tak będą wyglądały przy zmianach rozdzielczości. Jak na razie w 1080p każda gra ktora odpalilem na Ryzenie 7600x i 7900Xtx nitro+ działa z Full natywnym Raytracingiem bez żadnych FSRów na max wzystko co sie tylko da (w około minimum 50 klatach jak sie Hogwarts Legacy np wczytuje gdzieś w zalesionym terenie). Cyberpunk, Plague Tale Requiem i reszta wymagających tytułów śmiga super płynnie i dziwna to sprawa bo z rożnych video na Yt można by wywnioskować że w natywnym Raytracingu nie da sie w nic grać normalnie :D
Silnik Starfielda podobno ma mocno obciążać procesor i RT RT nie równy wiele gier ma lekki RT ale np Cyberpunk ma z 5 ustawień RT
Przy okazji obym sie pomylił ale mam takie przeczucia że ta gra okaże się powiedzmy... Taka nijaka.
BGS nie robi nijakich gier SP.
DLSS może obniżyć te wymagania, bez większego uszczerbku dla jakości grafiki.
Oh, wait... ;)
czyli moj 2060 z 6GB VRAM starzy do fullhd na normal mieszane z wysokimi na spokojnie, jak wszystkie gry na luzie.
To zależy jakie są ustawiania dla rekomendowanych 8GB Vram a to już może być tylko średni preset z FSR włączonym.
Mój PC AMD Ryzen 5 3600 i RTX 2060 Super 16 GB RAM jak myślicie uciągnie tę grę w Full HD na przyzwoitych ustawieniach (powiedzmy że w wysokich) i 60 kl? Czy dać sobie spokój i ograć na konsoli XSX W 30 kl?
Gra nie wyszła, kto ma to wiedzieć?
To są wymagania zesteam całkiem inne
WYMAGANIA SYSTEMOWE
MINIMALNE:
System operacyjny: Windows 10 version 22H2 (10.0.19045)
Procesor: AMD Ryzen 5 2600X, Intel Core i7-6800K
Pamięć: 16 GB RAM
Karta graficzna: AMD Radeon RX 5700, NVIDIA GeForce 1070 Ti
DirectX: Wersja 12
Miejsce na dysku: 125 GB dostępnej przestrzeni
Dodatkowe uwagi: SSD Required
ZALECANE:
System operacyjny: Windows 10/11 with updates
Procesor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel i5-10600K
Pamięć: 16 GB RAM
Karta graficzna: AMD Radeon RX 6800 XT, NVIDIA GeForce RTX 2080
DirectX: Wersja 12
Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
Miejsce na dysku: 125 GB dostępnej przestrzeni
Dodatkowe uwagi: SSD Required
Jedyne co się zgadza to rx6800xt ale Ru jest ze ustawiony z rtx 2080 co trochę dla mnie jest spora różnica
Na korzyść karty NV ma się rozumieć?
Że niby gdzie? Na GeForce NOW? Nie, bo gry od Bethesdy nie było nie ma i nie będzie na platformie GeForce NOW, no chyba że coś się zmieniło w prawach licencjach itd. Jedynie chyba, że na Xbox Cloud to oczywiście, ale tylko na padzie.
Myślę że najważniejszą podaną tutaj informacją jest ilość wymaganej pamięci VRAM. Kolejna gra która pokazuje, że k. graficzne z 8GB to pomyłka Nvidii.
Już tam wymagania wymaganiami ale to jak to jest opisane, że na jednym sprzęcie twoje doświadczenie będzie legendarne , a na innym twoje doznania będą tylko heroiczne to jest dla mnie kolejny szczyt bełkotu i głupoty marketingowej. Najsmutniejsze w tym jest to, że skoro tak robią to to widać działa na wyobraźnię ich targetu.
Na razie pewne jest tylko to że nie kupię gry w preorderze, tak chachmęcą że trzeba będzie poczekać ze 3-4 tygodnie i zobaczyć czy to hit czy kit :)
IC i7-11700F, GF RTX 3700, 32 GB RAM
Wstyd. AMD jest be. NVidia i Intel nigdy nie zachwalają swojego sprzętu, kiedy podają wymagania gier. Zawsze sprawiedliwie umieszczają w wymaganiach wszystkich producentów. Nigdy nie zawyżają wymagań konkurencyjnej firmy. NVidia nigdy nie faworyzowała swoich grafik, i zawsze kiedy współpracują ze studiami nad optymalizacją, gry działają idealnie na kartach AMD. Nawet udostępniają kody źródłowe swoich technologii skalowania obrazu.
No no, legendarna jakość Beci w połączeniu z nadzorem MS i łapówką od AMD - Rysio najnowszej generacji do grania w FHD
Już samo to że podają modele chipsetów płyt głównych świadczy o rzetelności tych wymagań