Witam. Dnia 7 Czerwca 2023 roku zaniosłem swoją konsolę PS5 do sklepu RTV EURO AGD, gdzie ją zakupiłem w Styczniu bieżącego roku. Usterka z zasilaniem tj. konsola nie odpalała się po przez pada. Musiałem konsole odłączać z prądu i z powrotem podpiąć, wtedy odpalała po przez kontroler. Konsola trafiła ze sklepu do Serwisu Sony we Francji 16 Czerwca. Dzisiaj 10 lipca zadzwonilem do sklepu RTV aby zapytac na jakim etapie jest sprawa z moja konsola, oraz powiedziec ze minelo 15 dni kalendarzowych , ktore jest napisane na karcie gwarancyjnej ze tyle maja czasu na naprawe. Facet odpowiedzial mi , ze napisze osobie email odpowiedzialnej za naprawe i gdy konsola bedzie wyslana do ich magazynu wtedy mnie poinformują . Czy ktos juz mial swoja przygode z serwisem i moze mi napisac czego sie spodziewac ? Zapomnialem dodac, ze w konsoli mialem zamontowany swoj dysk ssd 1tb no i przy oddaniu konsoli do sklepu zapomnialem poinformowac o tym osobe, ktora sprzt przyjmowala. Dzis dopiero ich poinformowalem o tym telefonicznie, powiedzieli ze przekaza ta informacje do serwisu.
Miałem nieprzyjemność dzialac z serwisem EuroRTV w temacie TV i jest to jeden wielki burdel. Proponuje od razu olać temat gwarancji i uderzyć z tytułu rekojmi. Wtedy oni są na musiku i otrzymasz reakcje dużo szybciej
O co chodzi z tym rekojmi bo nie mam pojęcia? Konsola jest ponoc juz we Francji...
Nigdy w ogóle nie bawcie się w gwarancje, zawsze rękojmia. Przy drugiej awarii zwacają kase i kupujecie sobie zupełnie nową plejkę, a serwisy gwarancyjne potrafią czołgać i po kilkanaście razy.
Ja akurat nie narzekam. Odesłałem im kiedyś PS4 Pro limitowaną (białą obudowa) bo padła sieciówka przewodowa (WiFi ciągle działało) i dostałem nową sztukę po ok 2 tygodniach i też była za granicą, ale nie pamiętam już, w jakim kraju. Drugim razem padł mi pad (przestał się ładować) i też przysłali nowy.
W obu wypadkach o tym, że dostaję nowy sprzęt dowiedziałem się, jak otwierałem paczki w domu.
Euro RTV jest tragiczne.
Jak wysłałem im żeby odesłali do Microsoftu na gwarancję, to rozpakowali produkt i sami oceniali jakbym zgłosił na rękojmię odpisując mi że produkt zepsuty z mojej winy.
Oczywiście odpisałem wyrażając całe swoje oburzenie i z laską odesłali do Microsoftu.
Microsoft bez problemu uznał reklamacje i zwrócił kasę.
Euro RTV ma niezły burdel, także bym się nie zdziwił jakby zwłoka wynikała z ich opieszałości.
P.S. Czemu aż do Francji do wysłali xD
czy moge zmienic na rekojmie ta gwarancje , jak konsola siedzi juz w komisie?
Kothe szcerze to nie mam pojęcia, nie zapytałem typ tak szybko nawijal , jutro bede do nich dzwonil to zapytam...