Uprawa marchwi i nowe maszyny rolnicze w akcji - oto długi gameplay z „polskiego” DLC do Farming Simulator 22
Szkoda że po za mapą nie dadzą polskich producentów maszyn, kiedyś nie mieli z tym problemu.
https://farmingsimulator22mods.com/?s=ursus
https://farmingsimulator22mods.com/?s=meprozet
https://farmingsimulator22mods.com/?s=bizonn
https://farmingsimulator22mods.com/?s=akpil
https://farmingsimulator22mods.com/?s=agromasz
https://farmingsimulator22mods.com/?s=bomet
https://farmingsimulator22mods.com/?s=metaltech
https://farmingsimulator22mods.com/?s=sipma
https://farmingsimulator22mods.com/?s=samasz
https://farmingsimulator22mods.com/?s=pronar
I tak naprawdę co ci tam jeszcze do głowy przyjdzie...
Co do map to też oglądając ten gameplay nie widzę nic co by mnie szczególnie urzekło. Jest masa map stworzona przez koderów które nie ustępują tym oficjalnym.
Przydałaby się certyfikacja tych modów by nie było sytuacji że stary Ursus może udźwignąć 100 przyczep kiedy nowy Deutz z trzema ledwo daje radę.
To nadal pozostaje wbudowany w grę menadżer pobierania, w którym takich problemów nie będzie.
No to fajnie że ten problem rozwiązali wbudowanym menadżerem, dawniej nie było żadnej kontroli nad modami i nawet kosiarką można było ciągnąć przyczepy co w cale nie poprawiało przyjemności z grania.
Także +
Ja grałem tylko w dwie ostatnie odsłony. I takie mody z przegiętymi wartościami mogę na palcach jednej ręki policzyć. Poza tym w opisie było wyjaśnione że dla przykładu ten heder tnie na 120m szerokości. Myślę, że teraz nikt się już raczej nie za bardzo nie bawi się w tworzenie modów z celowo przegiętymi wartościami dla danego sprzętu. Wszystkie te dane są zapisane w plikach xml po obejrzeniu 10 minutowego tutoriala n a YT każdy może sam sobie pozmieniać te wartości wg własnego uznania.