Transport w Cities: Skylines 2 bez tajemnic, zobacz nowy zwiastun
Tego się najbardziej obawiam - że to znowu będzie gra bardziej o projektowaniu ruchu ulicznego i publicznego transportu, niż o budowaniu miasta. Jak widzę te schematy linii w 1:54 już mi się słabo robi na myśl o tym całym micro managemencie
Zapowiada się aż za dobrze. Wszystko, co w jedynce trzeba było robić modami albo nowe mechaniki, które były w DLC, tu są na start! Aż się boję co oni wymyślą w tych DLC.
Ciekawe czy uda mi się stworzyć miasto bardziej oparte na transporcie zbiorowym i z niewielkim ruchem samochodowym w centrum (zadbam by nie było tam za wiele miejsc parkingowych, a te dostępne będą płatne i drogie).
Moim zdaniem z takich zmian które wymienili w dziennikach bardzo ważne będzie:
- rozbudowa obecnych środków transportu po przez ulepszanie już wybudowanych budynków. Np. aby odblokować autobusy elektryczne będzie trzeba ulepszyć tylko budynek.
- Budynki transportu publicznego poza autobusami i taxówkami będą dostępne z jakiegoś drzewka ulepszeń za "Development Points". Czyli już nie milestonsy tylko jakieś osobne punkty
- wymiana handlowa i komunikacja z innymi miastami
- samoloty dostawcze
- tak zrozumiałem że niby teraz te same budynki jak np. Kolej ma reprezentować jeden budynek który będzie obsługiwał pasażerów i towar
- wreszcie będzie można ustalać ceny biletów w transporcie publicznym i dostosowywać koszty do przychodów.
Po za tym jestem ciekaw jak tu będzie rozwiązany system dnia i nocy bo widzę że transport ma ten podział zachowany czyli pracę za dnia lub/i w nocy. Bo przy pasku dotyczącego szybkości gry widzę też po za datą godzinę. Czy powstawanie budynków będzie jakoś minimalnie urealnione czy będą powstawać w sekundy? Jestem ciekaw.
Jaki system byłby lepszy ciężko mi powiedzieć. Musiałbym potestować.
Po za tym muszę pochwalić UI. Mi szczerze przypada do gustu.
Zapowiada się mega.
Cities Skylines to był mój - mimo już wielu wiosen - pierwszy preorder w życiu, i myślałem że ostatni ale jednak drugi będzie Cities Skylines II - już dziś gra zapowiada się fantastycznie.
Cities Skylines było o lata świetlne przed konkurencją typu Simcity czy CitiesXL i grało się w nią świetnie mimo że... nie miała dnia/nocy ani tramwajów - teraz zapowiada się że to wszystko będzie już w podstawce zatem DLC dołożą pewnie więcej nowych rzeczy - może bardziej urozmaicony system handlu żeby można było lepiej oszacować czy lepiej opłaca się zrobić z naszego miasta turystyczny Dubrownik czy przemysłowe Wuhan.