Deweloperzy o sprawie DLSS i AMD; nie ma różnicy w implementacji względem FSR
Po co optymalizować gry, wrzuci się rozmydlacz i jakoś to będzie. Eh quo vadis gamingu.
Deweloper wspiera otwarte rozwiązania, nie widzę tu nic nagannego. Gdyby wprowadzili wsparcie dla DLSS bez FSR, byłoby to naganne. Poza tym, nie ważne jaka technologia, to tylko zastępstwo dla optymalizacji.
Wiekszosc rzeczy jest latwa w zaimpletowaniu ale hajs trzeba cisnac, patrz dlss3 tylko dla rtx4
Nie do końca racja, rtx4 ma lepsze sprzętowe wsparcie dla dlss3, da się wymusić jego działanie na rtx2, jednak skutkuje to wieloma błędami
Devs z Nixxes to niech lepiej siedzą cicho bo ich porty są kiepskiej jakości, Pajączek na PC nadal bez chociaż poprawnego wsparcia dla HT/SMT.
Nagonka na AMD, ale jak tona innych gier powstała w partnerstwie z Nvidia (często działających źle) to już jest okej. (Np. CP2077 to bardzo sponsorowana gra przez NV)
Idąc dalej dla DLSS 2 oraz DLSS 3, są banalne w użyciu wtyczki dla silników UE4 oraz UE5, dla innych technologii takiego czegoś nie ma.
Hipokryzja w gamingu nie ma końca.
NVIDIA wprowadza takie zagrywki odkąd wyszło dlss i fsr . Jestem posiadaczem RX 7900 xt i wielu grach niema fsr a jest tylko dlss . Tu robiona na siłę giwnoburza o starfild gdzie fsr mogą używać wszyscy a dlss już tylko posiadacze kart zielonych . Więc przy fsr wszyscy są wygrani a jak jest tylko dlss to AMD dostaje po tyłku . Według mnie AMD bardzo dobrze robi może dzięki temu NVIDIA pójdzie po rozum do głowy i udostępni swoje technologie jak było w przypadku g sync
Jakiś dowód czy tak tylko sobie anegdotycznie powiedziałeś? Nie wiem jak przed wyjściem DLSS 2.0, ale po wyjściu tej technologii z pierwszych 20 gier, które miało sponsoring od AMD aż 15 nie miało DLSS
Zaś po wyjściu FSR 2.0, z 20 pierwszych gier ze sponsoringiem od NVIDIA tej technologii nie miały aż... 3 gry.
Prawda jest taka, że zielonym po prostu nie zależy na blokowaniu FSR w grach bo ta technologia po prostu wypada gorzej, zaś AMD dając możliwość zobaczenia jak wygląda DLSS w porównaniu do FSR w swoich grach sama strzela sobie w stopę. NVIDIA ma sporo za uszami, ale akurat w tym przypadku to AMD odwala fuszerę, a ludziom jest po prostu "przykro", że ich "pro konsumencka" firma nagle okazuje się być po prostu kolejną firmą, co za szok
To nie jest w porządku, aby tylko AMD miała dobrą optymalizację, sam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem sprzętu AMD, ale to nie zmienia faktu że jest dużo osób które mają inną platformę, optymalizacja pod tylko 7000 to choro podejście. Dodatkowo DLSS jest lepszy graficznie, mimo że zamkniętą technologią, AMD nadal zwleka z FSR 3.0. Ogarnięcie się AMD!
Nie mogę co za odklejeństwo w komentarzach powyżej xD
Wyszło na jaw, że AMD to jednak nie tak przyjazna i otwarta firma jak wszystkim się zdawało, ale jak widać niektórym ciężko to przyjąć do wiadomości i trzeba ich na siłę bronić i odwracać w hejt przeciwko Nvidii. Przypomina to trochę pisowców z tym ich "A ZA PEŁO...!!" xD
Weźcie ludzie zrozumcie, że nawet jak gra wspiera otwarte FSR to posiadacze kart Nvidii i tak tracą bo DLSS zazwyczaj działa lepiej i ma frame generation. I im właśnie zależy na tym, żeby na RTXach nie grało się wcale lepiej, tylko wyrównać w dół do ich gorszej technologii.
Dokładnie. Też wolę, by każdy tytuł gry ma do wyboru DLSS lub FSR. Gracze mają prawo do wyboru. Niech twórcy idą za przykładem Cyberpunk 2077, gdzie wspiera FSR i DLSS i Frame Generation.
DLSS i Frame Generation opierają się na rdzeń Tensor, więc to oczywiste, że nie działają na karty AMD tak po prostu. To kwestia sprzętowa.
To jest głupie, jak jedni gry obsługują tylko FSR, a inne gry obsługują wyłącznie DLSS. W ten sposób posiadacze karty AMD i NVIDIA tylko na tym tracą.
Jak się mówi "gdzie dwóch mocarstw prowadzą wojny, to cywile ucierpią najbardziej".
Co ty dziecko pierdoliisz? Jak nVidia sponsoruje gry tylko ze swoją technologia to już jest ok?
Jak nVidia sponsoruje gry tylko ze swoją technologia to już jest ok?
A gdzie ja pisałem, że jest OK? To też jest źle.
Pisałem, że chcę, by każdy tytuł gry wspiera DLSS i FSR do wyboru. Gry są dla wszystkich, a nie tylko dla wybranych.
Uważaj, co piszesz i naucz się pisać z grzeczności, albo ktoś Cię zgłosi na panelu i Cię zbanuje. Też naucz się czytać ze zrozumieniem.
W związku z tym Starfield ma być zoptymalizowany pod procesory serii Ryzen 7000 oraz karty graficznych Radeon 7000
Ale że niby jak to
Powinno byś dostępne dlss i fsr do wyboru - dlss jest wydajniejszy jak fsr. Co z tego, ze karty NV obsługują fsr skoro użytkownicy tych kart wola korzystać z dlss. AMD to tak samo chciwa korporacja jak NV - tyle, że ma nieco gorsza technologię.