Starfield i DLSS - nie lękajcie się, znany modder zapowiada integrację
Przez takich pożytecznych ... korporacje nadal będą was robić w bambuko, a później płacz, że trzeba wydać na nową kartę graficzną przynajmniej 5 tysięcy.
Proponuje nie robić z gościa boga i zbawiciela i ostudzić swój hype bo mod będzie za PAYWALLEM.
DLSS3 mody dla Skyrim'a, TLOU, Elden Ring oraz Jedi Survivor wciąż są za paywallem.
Oczywiście mogą znaleźć się dobre dusze które będą przerzucać te mody na inne serwisy, z drugiej strony do moda może być dodany system DRM tak jak do wielu innych płatnych modów.
Dodając do posta powyżej, nie można raz zapłacić i mieć moda - każdy patch będzie wymagał nowej wersji moda, więc przy takim Starfieldzie, jak ktoś chce mieć DLSS, to będzie musiał co miesiąc płacić patreona.
Dlaczego każdy artykuł, który tu czytam sugeruje, że karty Nvidii nie wspierają FSR?
Plus DLSS to nie jest jakiś cud, FSR robi 99% tego co DLSS...
Oczywiście, że to prawie to samo, tylko że DLSS jest obecnie lepszym rozwiązaniem, jak ktoś posiada kartę NVIDII - ma lepsze wygładzanie krawędzi. Jako, że AMD jest partnerem, to liczę jeszcze, że szybko zaimplementują FSR3, który możliwe, że już nie będzie odstawał od DLSS.
Mam RTX (jak większość) to chcę DLSS a nie jakieś tam półśrodki.
Dlls robi to lepiej póki co.
No robi to lepiej ale większość ludzi i tak różnicy wizualnej i tak nie zauważy.
PS: I nie kłócę się oto, która technologia jest lepsza bo według mnie obie powinny być obowiązkowo w każdej grze.