Czołem
Od paru dni nie działa mi prawidłowo YouTube i Sklep Play. Na YT filmiki sie ścinają i nie można dalej oglądać, ani włączyć ich ponownie. W Sklepie Play nie mogę w ogóle instalować ani aktualizować aplikacji, procenty ścinają się i nie idą dalej, bądź tak jak w przypadku YT, nie włącza sie instalacja. Ma ktoś może podobny problem? Da się jakoś to naprawić? Reinstall i usuwanie pamięci nie pomogło.
U mnie też ok raczej, może wyczyść cookies przeglądarki albo sprawdź czy Twój dostawca internetu nie ma jakiejś awarii na downdetecorze
Bodajże w poniedziałek też miałem problem z wczytywaniem filmów na YT, nie działały też na FB i IG, ale naprawiło się samo następnego dnia, więc chyba nie mogę nic doradzić
Dalej bez zmian. Aktualizacja systemu i wyczyszczenie danych aplikacji nie pomogło. Gdy włączę aplikacje by sie pobrała to czasami sie instalacja włączy ale procenty i tak się zetną, bądź wcale się nie włączy. Dodatkowo rozmiar apki sie nie zgadza. Przykładowo w opisie jest, że ma "ważyć" 70mb a gdy włączę instalacje to wyświetla np. 73mb. Nie mam pojęcia co z tym już robić.
A inne urządzenie? Próbowałeś tym samym kontem google i na kompie i na telefonie?
Na jednym i drugim urządzeniu są te same komplikacje. Co dziwne na jednym raz sie uda zainstalować raz nie. A na drugim urządzeniu w ogóle sie nie da instalować nic. Coraz bardziej mnie zaskakuje ten sklep :)
U mnie na kompie czasem google i YT się wolno wczytują, ale poza tym jest wszystko ok. Była jedna awaria YT i przez jakiś czas nic nie działało, ale to było kilka miesięcy temu.
Jeszcze ciekawsze jest to, że niektóre aplikacje sie pobierają bez problemu a niektóre mają "odpały" jak pisałem wyżej.
Prawdopodobnie problem tkwi w routerze. Napisałem do Orange (tam mam internet) i zmienili jedne ustawienie które rozwiązało dotychczasowe problemy. Napisz do swojego operatora i opisz cały problem a powinni to rozwiązać.
WĄTEK ZAMKNIĘTY
Problem udało sie rozwiązać. Napisałem do operatora i problem tkwił w ustawieniach routera/sieci.