Diablo 4 dostało patch 1.0.3, to grubo ponad 100 poprawek i zmiany endgame'u
Naprawiono błąd, naprawiono błąd, pińćset błędów, z których żaden mi się nigdy nie pojawił...To jest ten duży patch na 13 stron? Jeżeli tak, to gdzie quality of life, typu zasobnik na klejnoty?
Ale chyba to jeszcze nie to... Bo miał tylko ok. 190 MB.
Dobrze, że klasy zbuffowali.
Nadal nudny gameplay, odporności nie naprawione, level scalling został i zostanie więc i tak czekamy na Path Of Exile 2!
Umiejętności
Iskra
Zwiększono podstawowe obrażenia z 8% do 10%.
Zwiększono obrażenia od Wzmocnionej Iskry z 5,6% do 7%.
Zwiększono szansę Migoczącej Iskry z 3% do 4%.
Lodowy Pocisk
Zwiększono podstawowe obrażenia z 35% do 38%.
Ognista Wiązka
Zwiększono obrażenia od podpalenia z 40% do 44%.
Wiązki Błyskawic
Zwiększono podstawowe obrażenia z 28% do 30%.
Spopielenie
Zwiększono podstawowe obrażenia z 49% do 54%.
Zwiększono obrażenia od Wzmocnionego Spopielenia z 15% do 25%.
Zmniejszono wymóg dotyczący unieruchomienia przez Potężniejsze Spopielenie z 4 do 3 sek.
Kula Ognia
Zmniejszono koszt w manie z 40 do 35 pkt.
Zamarznięta Kula
Zwiększono początkowe podstawowe obrażenia z 32% do 36%.
Zwiększono podstawowe obrażenia od eksplozji z 29% do 34%.
Zwiększono szansę na odsłonięcie przez Potężniejszą Zamarzniętą Kulę z 25% do 30%.
Zamieć
Zwiększono podstawowe obrażenia ze 120% do 130%.
Lodowe Ostrza
Zwiększono szansę na odsłonięcie z 30% do 40%.
Włócznia Błyskawic
Zwiększono maksymalną premię do obrażeń od Przyzwanej Włóczni Błyskawic ze 100% do 160%.
Roziskrzona Energia
Zwiększono podstawowe obrażenia z 15% do 20%.
Lodowa Zjawa
Zwiększono podstawowe obrażenia z 60% do 110%.
Legendarne aspekty
Obfitej Energii
Zwiększono szansę na przejście na dodatkowego wroga z 20–30% do 30–40%.
Osmalonych Kończyn
Zwiększono skuteczność spowolnienia z 25–35% do 40–60%.
Zapalający
Zwiększono szansę na przywrócenie many z 5–10% do 12–17%.
Zaśnieżający
Zwiększono redukcję obrażeń z 10–15% do 20–25%.
Skoncentrowanych
Zwiększono regenerację many z 10–20% do 20–30%.
Przedmioty
Szrama Żaru
Zwiększono płaskie obrażenia z 0,1–0,2 do 0,2–0,3.
Kostur Lam Esena
Zmniejszono redukcję obrażeń z 40–30% do 35–25%.
Zalezy od builda, ale zgadzam sie z tym ze nie kazdy sorc odczuje zmiany.
Jak ktos pilnuje statow I ma wysokie crit chance i lucky hit to zobaczy poprawe. Dla wiekszosci sorckow, szczegolnie na nizszych poziomach zmiany sa “kosmetyczne”
Gra będzie grywalna dopiero za jakiś rok, zamiast wprowadzać istotne zmiany to skupiają się na błędach których nie widziałem na oczy. Będą pewnie wprowadzić jakieś bardziej znaczace poprawki wraz z nowym sezonem aby pokazać że coś robią i co sezon coś się zmienia. Póki nie poprawiają itemizacji,endgame i mechanik to nic tejbgrze nie pomoże. Jako fan diablo czekam bardziej na poe2 niż polatanie tego syfu.
Gra potrafi cieszyć, ale ta gra to trochę taka kokieterka.
Długo jeszcze ta gra nie wygra z Grim Dawn, PoE, Torchlight 2, czy nawet w obecnej chwili z Last Epoch (który nie ma endgame i nie ma dokończonej fabuły Early Access).
Zmieniłbym może zdanie gdyby pojawiło się więcej wariantów skilli do wyboru od 1lvl do 100 (i wizualnej zmiany w działaniu). I jeśli są jakieś punkty mistrzowskie to czego tylko od 50-go levelu? Od razu trzeba coś takiego dać od lvl1. Wtedy jest jakaś ciągłość/spójność tego rozwoju postaci, więcej wariantów od samego początku.
Wymienianie Torchlight 2 przy PoE czy Grim Dawnie jest trochę nie na miejscu :D
Torchlight 2 może jest mniejszy, ma bardzo słaby endgame, ale wydaje się bardziej sensowny, różnorodny od D4.
Nawet jeśli bym dokładniej porównał gry i D4 wyprzedziłoby Torchlight 2 to sam fakt, że od razu tego nie stwierdziłem, bardzo źle świadczyć może o D4.
A sorry załapałem to zdanie od innej strony. Jednak trochę jest na miejscu wymienianie Torchlight 2 przy PoE i Grim Dawn. Nie tylko przez mody. Torchlight 2 wnosił jakąś nową jakość mimo wszystko i nie kojarzę gry gdzie wybierasz postać i pupila, czy tak charakterystycznej walki. D4 nie jest jakoś nieskończenie fatalny, ale najlepiej zapomnieć o sensownym rozwoju postaci i bardzo łatwo się obrazić na grę gdy standardy przez lata rosły.
Ta gra to jedna wielka porażka. Jakoś przebrnąłem przez fabułe dochodząc do 43 lvl postaci. Po ponad tygodniu szukania chętnych do pomocy w levelowaniu postaci i grania nią doszedlem jakos do tego 52 poziomu. We dwojke - trojke grac sie jeszcze daje jakos. Ale samemu- porazka. Co chwile zgon. A chetnego do pomocy znalezc ciezko. Na dodatek jak juz przejdzie sie fabule jakas postacia to tylko raz... W d2r byl normal/koszmar pieklo i 3 razy mozna bylo fabule ograc. Tutaj raz ja przejdziesz a potem juz tylko nudny grind do 100 lvl. Porazka. Ta gra nie stala nawet przy d2r. Nie widze przyszlosci dla tej gry. Nawet mi sie juz odechcialo grac w ten pazdzierz i wrocilem do d2r.
Że co? Mam 54 lvbna koszmarze i wszystko sam. Nawet się nie spociłem. Jesteś pewien że nie wciskasz randomowych rzeczy przy rozwoju postaci? Dodam tylko, że przeszedłem do D4 właśnie z D2R...
Czyli po prostu nie umiesz budować postaci. Obecnie mam 73lv, dungeon na WT4 zrobiłem już przy 63. Gram swoim buildem, nie gotowcem z internetu i póki co nie miałem jakiegoś cięższego momentu. Sporadycznie zdarza się zginąć ale przeważnie to z mojej winy jak się zapomne i jakąś elita po śmierci zrobi kabum. Po za tym idzie dość gładko.
na nic zdadzą się te poradniki jeśli kierujesz się tylko tym, żeby legendarne affixy się pokrywały. Nie wystarczy założyć pierwszego lepszego itemku byle "pomarańczowy tekst" się zgadzał. Jak item ma śmieciowe inne parametry i wszystkie twoje przedmioty jakie nosisz takie są to nic dziwnego, że nic nie ubijasz i jesteś na strzała.
Po patchu gra się..... Tej samo ja przed :) Patrząc na skile w poszczególnych klasach widać, że wszyystkim głównie podniesiono obrażenia i zminiejszono koszt użycia. Czyli powinno być łatwiej. Nie czuć tego niestety bo skaling wszytko psuje. I sam nie wiem czemu nadal gram, ale gram :)
w jakim sensie tak samo? Od początku mówili, że głównie będą zmiany w exp i "teleportacji" do ND zamiast żmudnego przemieszczania się po mapie. "Balans" klasowy to tylko taki mini dodatek.
Teraz exp z ND wchodzi masakrycznie szybko i gdyby tak leciało od premiery to po tygodniu ludzie już by do 100 dobijali.
To dobrze wróży na start sezonu bo nie trzeba będzie się dwa razy zastanawiać czy robić nową postać.
w jakim sensie tak samo? W takim sensie, że tak samo "dobrze" . Czyli brak czucia progresu postaci . Ale już się przyzwyczajam :) W cyferki się nie wgryzam, bo mi to niepotrzebne. Bawię się po swojemu :)
Szybszy exp i szybkie wbijanie leveli mnie nie interesuje, podobnie zresztą jak sezony ,więc do tych zmian sie nie odniosę.
Ciekawe kiedy dadzą możliwość grania solo i usuną level scalling ?? Najgorsze co jest w tym diablo to te dwie rzeczy...
Granie solo jest od początku.