Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Przedstawiciel CD Projekt opowiada o trudnych kulisach powstawania Cyberpunka 2077

27.06.2023 17:23
1
kubsts
10
Konsul

Co oni z tym dnem?? gram na pc od day 1, i gra była i jest rewelacyjna. Owszem, było trochę bugów, ale nie mniej niż przy każdej innej grze typu open world. Ukończyłem z satysfakcją. To nie był crap!

27.06.2023 17:40
Godetsu
😉
2
odpowiedz
Godetsu
51
Pretorianin

Pamietam do dzis, ze jak odpalilem gre bardzo wczesnie rano w dzien premiery, to siedzialem przy niej 14h tego dnia. Co ostatnio mialo miejsce bardzo dawno temu i byla to gra MMO, a przy grze RPG nigdy. Wiec cos to musialo znaczyc. Wpakowali taka ilosc kasy w poprawe CP, ze trudno jest znalezc inne gry singlowe, ktore dostaly tyle wsparcia po premierze. Ogladam czasem streamy Pawła Sasko, jak dobrze pamieta, 2-3 dni temu powiedzial, ze firma dopiero teraz doszlifowala wiele rzeczy, wielu pracownikow tez nauczylo sie narzedzi i zdobyli duzo doswiadczenia. Podczas produkcji CP bardzo duzo ludzi bylo nowych, kilkaset osob musialo sie dograc popelnic bledy i wyciagnac z tego wnioski. Ciagle prowadzono rekrutacje, wszystko bylo na swiezo. Calkiem naturalny proces. Powiedzial, tez ze tak jak dzis nigdy nie byli w lepszej pozycji.

28.06.2023 00:33
3
odpowiedz
makaronZserem
39
Generał
Image

Przedstawiciel CD Projekt opowiada o trudnych kulisach powstawania Cyberpunka 2077

post wyedytowany przez makaronZserem 2023-06-28 00:33:41
28.06.2023 02:46
SpookyYuuki
4
1
odpowiedz
SpookyYuuki
61
Generał

kubsts Prawdopodobnie może chodzić o kłamstwa. Podobnie było z NMS. Za dużo gadania o grze przed jej wydaniem jej zaszkodziło. Stan techniczny tej gry też jej nie pomógł. Wszystko jest udowodnione w postaci wideo z licznymi błędami i problemami technicznymi więc tłumaczenie "u mnie gra działała dobrze" są bez sensu. Za dużo kłamstw. Chyba największym kłamstwem było to że każda decyzja będzie miała wpływ na fabułę oraz to że misje będzie można robić na mnóstwo sposobów. To ewidentna manipulacja i kłamstwa. Zarzekali się że to nie jest strzelanka, to gra crpg. Terefere. 7 lat w produkcji? Gdyby tylko porządnie zarządzali firmą, wprowadzili zmiany w firmie oraz porządnie podeszli do tworzenia gry to mogłaby to być konkurencja dla RDR2. Nie w gatunku bo to różne gry a jako po prostu gry wideo z budżetem i długim okresem produkcji. RDR2 robiono 8 lat i to kurczę pióro widać w każdym aspekcie. Widać że długo siedzieli i dłubali przy tej grze. Przy CP77 tego nie widać. Szkoda, to mogła być dużo lepsza gra.

post wyedytowany przez SpookyYuuki 2023-06-28 02:48:03
28.06.2023 08:34
elathir
5
odpowiedz
elathir
103
Czymże jest nuda?

Dno to było na pastgenach, na PC od premiery bawiłem sie wyśmienicie.

Jasne, że był bugi, ale podobną ilość miałem w dowolnym innym openworldzie, z tym, że tamtych nie ogrywałem nawet na premierę jak CP2077. Ba, w porównaniu do choćby gier Beci gra chodziła jak złoto. W stosunku do Ubi nie była powtarzalna do bólu a w stosunku do Rockstara nie była liniowa do bólu (tak, fakt, że w rockstarowych misjach nie można zejść nawet o metr z wytyczonej ścieżki jest chyba jedyną poważną, ale i strasznie irytującą wada ich gier).

04.07.2023 17:45
Veselar
6
odpowiedz
Veselar
20
Generał

Takich ich plus, że są konsekwentni w kontekście rozszerzeń - nie robią paździerzy zwanych dlc i chcą za nie pieniądze.

Wiadomość Przedstawiciel CD Projekt opowiada o trudnych kulisach powstawania Cyberpunka 2077