„Polski Skyrim” pięknieje i chodzi coraz lepiej; twórcy pokazują, nad czym pracują
Via Tenor
Ta gra aktualnie to nadaje się do -->
Via Tenor
Ciekawe ze jak ktoś wzoruje się na Skryim to z automatu musi zrobić z tej gry drewno... no no ciekawe.
Grałem, bardzo spoko gierka. Jeśli cały świat będzie takiej jakości jak to co jest udostępnione teraz, czyli fajne lokacje i sporo sekretów i zadań to będzie się grało zacnie.
Wygląda ok, ale tak oglądam trailer i czytam opinie Steam:
"Plusy:
+świetny klimat i lokacje rodem z dark souls..."
Dla mnie to raczej wada. Może i tak wyjdzie tej grze na dobre, ale jeśli ma być fabuła to mam obawy.
Do tej pory Dark Soulsy kojarzyły mi się z badziewną fabułą i projektami postaci/świata, ale i to by wystarczyło jakby był w nich system Skyrima, czy też ogólnie dowolność dostosowania postaci + load/save game bez noszenia runów do ogniska.
Poza tym co w tej grze jest czego nie ma w innych grach i kiedy można się spodziewać pełnej gry?
Pomysły na "palce" i inne członki są tak słabe czy też bycie królem bez potencjalnych poddanych.
Trochę to nieudolne zrzynanie z Władcy Pierścieni ciemnej strony mocy, bez właściwej dobrej strony mocy. Nieudolne ostatnio w trochę podobnym stylu zaczęło być chyba trochę D4, choć i tam to dużo lepiej wygląda.
Kupiłem, pograłem 1.5h i zwróciłem. Gra ma potencjał ale jeszcze długa droga przed devami, aby to było grywalne. Optymalizacja póki co leży i kwiczy, świat wydaje się pustawy choć klimatu mu odmówić nie można. Pierwsza lokacja w której zaczynamy (więzienie xd bardziej do TES się nawiązać nie da) i później przemierzamy jest świetna. System walki to typowy Skyrim. Mi tam pasuje, ale wiem, że nie każdemu to będzie pasować. Lokalizacja jest póki co strasznie wybrakowana. Często się zdarza, że podczas jednej rozmowy mamy "pół polish, pół english".
Jak gra wyjdzie to zapewne kupię, ale póki co niech sobie pracują w spokoju.