CP2077 Phantom Liberty rozebrane na czynniki pierwsze przez Digital Fountry
Wygląda pięknie. Szkoda, że porzucają RedEngine na rzecz unreal. Za kilka lat każda gra będzie na UE
To ciekawe bo podobno X ma lepsze bebechy od PS a jednak dziala na nim gorzej.
Ok, moj blad. X gora czyli ;)
Ten Unreal da się modować? Bo jak nie, to ogromna lipa będzie!!! Już wolę ten drewniany RedEngine, przynajmniej modowalny.
Da się modować, ale deweloperzy równie łatwo mogą mocno ograniczyć/zablokować proces. Kwestia tego, czy deweloper będzie chciał modów.
RedEngine ma za dużo ograniczeń ( Uboższa obsługa dużych zakresów widoku dzięki sprzętowemu śledzeniu promieni w dalekim polu, mniejsza pamięć podręczna powierzchni oparta na sprzężeniu zwrotnym, zapewniająca wyższą jakość odbić, brak trybów widoku wizualizacji Lumen do rozwiązywania problemów z zawartością, słabsza jakość Final Gather, szczególnie widoczna na liściach, raczkujący odszumiacz odbić, szczególnie w przypadku błyszczących odbić i za poruszającymi się obiektami, oświetlenia multi-bounce i GI widocznego w odbiciach i tak dalej) Dodatkowo UE5 wygląda bosko. https://www.youtube.com/watch?v=T12-gSmP1ic
Ale czemu miał by być bez modów? UE jest dość słynne z łatwości modowania.
Nie, serio skąd Ci się wzięło to, że ma nie być modów na UE?
Podałeś filmik z ReEngine, a porównanie swoją drogą jest dość nietrafione jak wytknął już tam najbardziej topowany komentarz - SF6 nie sili się na realizm, jest nadal stylizowany, już bardziej wypadałoby tam dać którąś część nowych Residentów.
Gościu ty nie masz pojęcia o czym piszesz, w dodatku dajesz filmik do re engine vs ue5...
Czy można się bardziej ośmieszyć?
Można.
Lumen to rozwiązanie wyłącznie w UE5 i jedyne co oznacza to nazwę jaką epic sobie wymyślił na te możliwości, inne silniki mogą mieć dokładnie takie same możliwości albo i lepsze, pod dowolną nazwą, to im nie umniejsza.
W zasadzie już tak jest w cp2077, bo NV ma swoją wersję ue5 RTX gdzie mają lepszą jakość niż sam lumen przy path tracing.
Jak to która gra? Każda popularna na UE.
I każda do której mody się przydają.
Ty tak na poważnie?
W parę dni po premierze Hogwart były dziesiątki jajcarskich modów.
Satisfactory (gra w której mody są istotne) ma ich SETKI.
Skąd ty.... ty trollujesz?
W teście brakuje porównania z PC RT (bez pathtracingu-czyli ostatni tryb przed overdrive). Zdaje się on generuje sporo więcej klatek, a przy okazji ładniej wygląda od pathtracingu. Zastosowanie pathtracingu wymagało sporo optymalizacji, co przekłada się na słabszą jakość, jako że to jest pierwsza gra z pełnym RT (poprzednie gry, to albo częściowe wykorzystanie RTXa do części oświetlenia, bądź benchmarki bez gry- jak Minecraft RTX, który ma wycięte 99% mechanik, można jedynie stawiać kilka rodzajów klocków).
Stąd też takie porównanie nie ma sensu. Odbicia faktycznie wyglądają fajniej, ale z miłą chęcią pooglądałbym porównanie bez Overdrive, bo nie czarujmy się, RTX4090 jest nadal zbyt słaba, by generować tak ładny obraz używając w pełni pathtracingu. Pomijając, że na PC tylko 2 najlepsze karty mają wsparcie dla Overdrive i prawie nikogo nie dotyczy ten test (bo kogo stać na 4080 czy 4090), to overdrive mimo ciekawostki technicznej, generuje gorszy obraz.
Dlaczego 4090/80? Ja na swojej 4070Ti wraz z ryzen5600 na maksymalnych ustawieniach w 1440p mam stabilne 60fps
Masz racje, 4070Ti też jest kartą obsługującą overdrive. Nie zmienia to faktu, że gra raczej ładniej wygląda bez tego ? Ja rozumiem, że kusi, by dać suwak do końca, ale nie koniecznie pathtracing jest ładniejszy od RT używanego do odbić+shadow map. Ta druga opcja może mieć sporo lepsza ostrość i sporo więcej FPSów.
"Wydaje się jednak, że nie ma mowy o powtórce sprzed ponad dwóch i pół roku, kiedy premiera Cyberpunka 2077 zaskoczyła wszystkich błędami i fatalną wydajnością."
A ja pamiętam newsa, z którego wynikało, że gra "zaskakująco dobrze działa na PS4 / Xone", także radziłbym dmuchać na zimno ;)
Gdzie te komentarze gniot roku po co czekać? Toć to gówno. Redzi to porzucili. Fajne trolle i lemingi. Szczerze? 99zł cena idealna jak na dodatek do bardzo dobrej gry. Liczy się fun i grywalność. Fabuła wymiotła wymiecie i tu.
Co tutaj rozbierać jak nie ma nawet prawdziwych oficjalnych informacji czy te gameplaye rzeczywiście są z poszczególnych platform, przypomnę, że Redzi oficjalnie kłamali, że pierwszy długi gameplay z Cyberpunka był ogrywany na Xbox One.