Downgrade czy upgrade? Zobacz porównanie grafiki Starfielda z 2022 i 2023 roku
:D ktoś wierzył w tę pierwszą grafikę? XD żadna gra tak nie wygląda (chyba że skyrim zmodowany :D ) i nie wyglądałby tak Starfield
Rok temu klatki spadały poniżej 30 to musieli troszkę obciąć grafikę. Paradoksalnie to wina CPU i Xboxowy odpowiednik Ryzena 7 3700X nie wyrabia, ciekawe co będzie na PC
Przecież teraz też spadają poniżej 30, szykuje się kolejne arcydzieło współczesnej optymalizacji.
Ale spoko, Todd grał na Series S i mówi że jest zadowolony.
imo prawdopodobne tam w środku taki sam procek jak w X a podobno to przez CPU gra nie wyrabia
Nie mogę się doczekać premiery. Jestem ciekaw czy te wszystkie brednie które wygadują odnośnie gry, jej wydajności, są uzasadnione i będzie ona faktycznie tak rozbudowana jak ją przedstawiają.
Ciekawe czy będzie jeszcze downgrade na premierę bo gra nie trzymała stabilnych 30 klatek na ostatnim pokazie.
Jak dla mnie to bajki, że nie da się zrobić trybu wydajności. Już brak stabilnych 30 na trailerach wskazuje że optymalizacja leży a do premiery 2,5 miesiąca. Założę się że zwyczajnie nie są w stanie tego ogarnąć na premierę ale kolejna obsuwa o przynajmniej pół roku usuwa poza Forzą jakikolwiek wielki tytuł z 2023 na co po biedzie z 2022 nie mogą już sobie pozwolić.
A tak by the way na moje oko gra wizualnie wyglada lepiej niż rok temu.
Pitplayer - cieszy nas, że jesteś mądrzejszy niż choćby twórca God of War.
Też tak uważam, no ale zobaczymy jak to będzie wyglądać na premierę.
A co do grafiki to mam odmienne zdanie. Ogólnie oświetlenie jest dużo gorsze, mniej naturalne. Twarze też wyglądają średnio, a szczególnie widać to po oczach gdzie w 2022r oczy wyglądały ładnie i naturalnie.
Raczej wygląda gorzej, trochę pogorszyli oprawę ale ciapnęli jakimś filtrem typu "mazu mazu"...
Balonik nadmuchany ale jak pęknie gówno się rozleje .
U tych co nie będą grali to jak zwykle będzie największy skowyt dupy.
Tak samo jak przy cyberpunku, TLOU2, elden Ring i zeldzie.
Przy premierze każdej z tych gier masa takich pawelkow wyje 24/7, a ja się świetnie bawie
Na powtórkę z F76 (gdzie jeden raz ludzie przyznali, że było źle - ale sprzedaż i tak dobra choć wolniejsza) raczej nie ma co liczyć - nawet jak będzie źle to i tak sprzeda się znakomicie....
Gra na premierę na pewno będzie miała wady (dużo, dużo wad...), ale jeżeli dowiozą przynajmniej w aspekcie świata i jego eksploracji, nie zanudzając gracza toną generycznej zawartości z generatora, to całość będzie epickim przeżyciem dla fanów tematyki kosmicznej, choćby nawet oprawa była trochę drewniana.
Kogo obchodzą jakieś twarze, ma się fajnie i satysfakcjonująco strzelać i mają być fajne widoczki z innych światów (planet).
Raczej strzelanie z pierwszej osoby w 30 klatkach to katorga i nieśmieszny żart. Responsywnosc i celność będzie na poziomie bagna i mułu, albo i niżej.
30 FPS będzie powoli standardem znowu na konsolach i raczej nic tego nie zmieni.
A pokaż ich palcem, bo tu ich nie widzę.
V od tej gownonagonki na Sony już dostaje jakiś urojeń albo po prostu ma już wadę wzroku. Ponoć powoduje ja masturbacja a wszyscy z tego forum wiedzą do kogo nasz forumowy Pudzian się masturbuje.
Co XDD
psychofani z drugiego obozu mają pełno innych gier, a Ty czekasz na tę jedną. Jak tam Redfall?
Żeby nie było, mam both, a nawet cztery platformy. Bawi mnie walka Wasza, a najlepsze to że Microsoft to fakt że daje gorsze gry i mniej ich (fakt na podstawie ocen na stronkach z reckami). I pojawia się Starfield i nagle xbox fan zapomina o wszystkim innym XD WIELKA DUMA
IMO: ani downgrade, ani upgrade. Modele twarzy i ubiór - wyglądają podobnie, w jakości z 4/10. Co najwyżej pozmieniali kontrast scen, i oświetlenie postaci. Wygląda na to, że postacie mogą być najsłabszym elementem w jakości grafiki, w tej grze. Może to wina silnika gry, a może optymalizacja pod konsole.
Ja widzę dwa zupełnie różne modele i style artystyczne. Zdecydowanie z 2023 roku wyglądają jak bezpłciowe kukiełki. Zaś te z 2022 wyglądają realistycznie i naturalnie. Serio nie widać tego?
Oświetlenie/cieniowanie jest poziom wyżej w wersji 2023, przede wszystkim prawie wszystkie elementy rzucają cienie, jak choćby włosy. W wersji 2022 wygląda, jakby cienie od włosów były statyczne (prebaked w teksturach). Również zasięg cieniowania i jego dokładność poszła w górę.
Jeśli ten poziom oświetlenia dotrwa do premiery, to będzie to naprawdę zacna gra (pod tym względem oczywiście).
Może i gorsza grafika ale będzie miała przynajmniej 30 fps.
Nie wygląda złe. Wygląda lepiej niż F76 co jest już plusem. Wszyscy gadają o optymalizacji, w sensie " optymalizacja tragiczna, bo powinno działać w 240Hz i 4K na moim gtx1060". Czemu wszyscy z ziemniakami zawsze marudzą na "optymalizację". Zmieńcie wreszcie sprzęt i grajcie. Gdyby ta gra miała grafikę z korytarzowego Dead Space Reamke, czy choćby z Star Citizena, to by zabrakło maści na bol pupy i gra by wyszła tylko na PC, wiec nikt by nie wyłożył kasy na produkcje. Cieszcie się ze zapowiada się świetnie w kwestii świata i imersji, wreszcie wychodzi cos co może być przełomem w grach z otwartym wszechświatem. Biedzimy grać w grę, a nie pixele i fps-y:)
Zgadzam się, zapowiada się na przełom. Świetnie że MS w to zainwestował i wymógł dopracowanie. Mam nadzieję na małą wtórność i żeby fabuła stała na dobrym poziomie. Na pewno scena moderska rozwinie się niesamowicie bo w takiego typu produkcji można dodawać niesamowite nowe lokacje, inne rasy i światy, nawet z innych gier lub kina.
W ich grach to chyba tylko Morrowind miał intrygującą fabułę, jeśli się człowiek zagłębił dokładnie, więc na wielki szał tu nie liczę.
Ostatnio ograłem trylogię ME w wersji LE. I bawiłem się cudownie. Dla mnie jak Starfield dowiezie to co obiecał + będzie fajna fabuła główna i przyjemne misje poboczne to Matkooooo Boskaaaa....
Oświetlenie i cienie lepsze jak rok temu.
No i co teraz koniec świata będzie czy co ? Jak czytam tego typu reakcje ludzi to się słabo robi, zrobili to co zrobili i tyle,nie podoba się to nie kupujcie i idźcie dalej ffs
Spokojnie cała resztę naprawia modderzy, zamawiajcie preordery.
Coś pogorszyli, coś poprawili. W ogólnym rozrachunku według mnie jest lepiej. Dużo lepsze oświetlenie i cieniowanie robi swoje.
To już się robi nudne. Tak, wiemy, że M$ i szeroko pojęty dział Xboxa w branży gier są obecnie "chłopcem do bicia" ze względu na niedopracowane gry tudzież ciągłe przesuwanie dat premier (w 2022 brak większej gierki dodatkowo nie pocieszał), ale podważanie każdego możliwego słowa i wszystkiego, co wychodzi od Zielonych poprzez klepanie schematycznych artykułów w stylu "kilku graczy z forum XYZ ma wątpliwości"... Może jeszcze napiszcie, że dla kilku osób Spider-Man 2 jest rozczarowaniem za zbyt mały przeskok generacyjny lub edycja kolekcjonerska "jest kontrowersyjna", ponieważ kilku osobom nie spodobała się niedopracowne szczegóły w figurce Venoma?
Poczekamy, zobaczymy, jak na razie tytuł zapowiada się naprawdę sensownie i będzie naprawdę wielki, niezależnie od stanu technicznego na premierę. BTW czekam jeszcze na stworzenie kolejnego pustego artykułu opartego na twórczości z Reddita i Resetery "30 FPS lock w GTA VI jest bardziej, niż prawdopodobny" ;)
Jedyne duże zmiany to nowy system oświetlenia i trochę kolor gradingu. Graficznie jest jak najbardziej upgrade, poza tym że postacie przy niektórych typach oświetlenia będą wyglądać trochę gorzej bo cienie na ich twarzach są teraz dynamiczne a nie statyczne.
To jest efekt źle zrobionej globalnej iluminacji z którą moim zdaniem ich silnik gry sobie nie radzi. 2022 wygląda lepiej pod tym względem, osobiście nie lubię takich wypłowiałych czerni. Trzeba będzie modami na lepszy reshade popracować po premierze.