Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zmiana widoku na FPP otwiera świat Mass Effecta na zupełnie nowy wymiar immersji

18.06.2023 10:43
1
1
noobmer
48
Generał

Tak średnio, szkoda że nie ma przed kamerą karabinu z rękami to moze faktycznie wyglądałoby to lepiej

18.06.2023 12:04
Pulser.X
😒
2
4
odpowiedz
Pulser.X
43
Pretorianin

Słabo to wygląda, TPP tysiąc razy lepiej

18.06.2023 12:18
Mówca Umarłych
3
odpowiedz
Mówca Umarłych
125
Pan Milczącego Królestwa

Wygląda dobrze biorąc pod uwagę brak dedykowanych narzędzi. Z widokiem ciała i broni byłoby super, tylko czy możliwe skoro trzebaby było brać się bezpośrednio za kod gry.

18.06.2023 12:21
kęsik
😊
4
6
odpowiedz
kęsik
155
Legend

No, zupełnie inny wymiar immersji. Całkowicie ona znika.

18.06.2023 12:50
prawdziwy
5
odpowiedz
prawdziwy
20
Pretorianin

Owszem nie ma widocznej broni oraz rąk, ale jest to znacznie lepsze niż widok tpp, bardziej można się wczuć w postać.

18.06.2023 14:47
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Legalizex
75
Generał

Tylko po co. Widok TPP jest dużo lepszy, zwłaszcza że Mass Effect to cover shooter.
Taki Cyberpunk dużo stracił, że nie miał wbudowanego trybu TPP, bo w grze było tyle fajnie wyglądających ubrań a to i tak nie miało żadnego znaczenia bo prawie nigdy nie widziało się swojej postaci.

post wyedytowany przez Legalizex 2023-06-18 14:47:39
19.06.2023 09:58
Nicki_05
6.1
Nicki_05
16
Centurion

Dlatego się jeździło na motorze :D Ja osobiście dlatego głównie korzystałam z tego środka transportu, co by na V popatrzeć :D

18.06.2023 15:46
7
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Kamera FPP w Dead Space była fajna na tyle, że się chciało ponownie zagrać.
Tutaj? No niestety nie...

18.06.2023 17:06
rocketfuel
😜
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
rocketfuel
82
Konsul

wlaczylem ten filmik i odrazu mnie w pysk strzelilo, jaki ten pierwszy ME to bylo drewno jesli chodzi o gameplay :-D

post wyedytowany przez rocketfuel 2023-06-18 17:07:08
19.06.2023 02:38
8.1
Ali Wlaborg
83
Mordęga

i pomyśleć ze grałem w to jakieś pół roku temu i mi to nie przeszkadzało XD
dopiero ME3 mnie odrzuciło jak postacie były z drewna a nawet i gorzej

19.06.2023 10:40
8.2
zanonimizowany768165
119
Legend

Właśnie od ME3 i DA2 zaczął się bardziej widoczny spadek jakości produkcji Bioware od strony technicznej.
To dziwne że sequele mają gorsze animacje niż (niby) przestarzałe poprzednie części...

19.06.2023 06:52
9
odpowiedz
Asami
16
Konsul

Są inne mody, które to robią w całej trylogii.

19.06.2023 07:21
10
odpowiedz
1 odpowiedź
makaronZserem
39
Generał

No niestety bez dopracowania tego trybu, to wygląda zwyczajnie słabo, jakby tylko kamerę przybliżył, pomijając indywidualne preferencje, tryb FPP zawsze będzie bardziej imersyjny od TPP ale tylko jeśli jest poprawnie zaimplementowany.

post wyedytowany przez makaronZserem 2023-06-19 07:22:17
19.06.2023 08:26
😐
10.1
zanonimizowany1387409
2
Legionista

Jakoś dziwny styl wychodzi na przestrzeni lat z kamerą FPP w grach, najpierw wyszedł RE 7 i 8 z kamerą FPP która zbytnio nie pasowała do serii, a teraz mod do Mass Effect z kamerą FPP nie tędy droga, jeśli seria zaczynała od TPP.

19.06.2023 08:47
11
odpowiedz
Jaya
62
Generał

Pierwsze skojarzenie - znowu jakiś lipny mod.

Głównie co chciałbym dostać zwłaszcza w ME1 to lepszą fizykę. Przez to, że kupiłem Legendary Edition nawet nie sprawdziłem czy tego typu mody są. Założyłem, że po premierze Legendary nie będą pasowały żadne mody.

Bez dobrej fizyki, czy jakiegoś fajniejszego rozwoju postaci, ta gra przestała być dla mnie dobrą grą akcji. ME1 ma całkiem wiele innych zalet, ale już wolałem chyba 2-gi czy 3-ci raz przejść Andromedę.

19.06.2023 20:23
12
odpowiedz
TobiAlex
200
Legend

Ciekawe. Gra hula na Unreal Engine. A takie "bajery" jak ten z filmu robi się trzema wpisami w pliku unrealengine.ini...

Wiadomość Zmiana widoku na FPP otwiera świat Mass Effecta na zupełnie nowy wymiar immersji