AC Mirage - jak duża jest mapa? Twórcy porównują grę z dwiema innymi częściami serii
Jak widać, świat gry dostępny w Assassin’s Creed: Mirage wciąż będzie duży, ale zdecydowanie mniejszy niż ogromne mapy z niedawnych RPG-owych odsłon serii.
Ok, wolę mniejszy świat, ale za to ciekawszy.
Po co nam duży świat, jak nie ma tam co robić i oglądać poza nudne questy poboczne?
Z każdą kolejną wiadomością utwierdzam się w przekonaniu, że to pierwszy AC od lat warty ogrania
Też tak uważam, zwłaszcza, że nie będzie żadnych nawiązań fabularnych również poza animusem
Nie jestem pewien jak to odebrać bo konstantynopol a paryż to dwie różne mapy pod względem rozmiarów
Konstantynopol ma 0.94 kilometra kwadratowego powierzchni
A paryż ma 2.4 kilometry kwadratowe powierzchni
Więc różnica jest całkiem spora
Ale skoro mają być jeszcze okoliczne tereny i dwa mniejsze miasta to może do tego powinniśmy podejść tak
Sam bagdad jest rozmiarów konstantynopola a cała mapa łącznie jest rozmiarów paryża?
Tak czy siak patrząc po gameplayu to wydaje mi sie że bagdad będzie pierwszym świetnym miastem do uprawiania parkouru od czasów Hawany z Black Flaga. Ciekawe czy dorówna pod tym względem idealnemu konstantynopolowi
pierwszym świetnym miastem do uprawiania parkouru od czasów Hawany z Black Flaga.
ekhem, a Unity i Paryż to co? xD Unity miało właśnie najlepszy parkour, i paryż był do tego najlepszym miejscem
Moim zdaniem paryż jest na 3 miejscu, trochę zbyt często są sytuacje że potrzebujesz szybko uciec na dach a w okolicy nie ma żadnego dachu lub też wszystkie ściany są pionowe i nie mają przyklejonych żadnych obiektów pozwalających szybko wskoczyć na dach przez co pozostaje mozolna wspinaczka po ścianie
Druga sprawa to nie raz i nie dwa szerokość niektórych ulic sprawiała ze trzeba było szukać drogi na około do celu.
Lepiej poradzili sobie z tym w hawanie a najlepiej w konstantynopolu
Najlepsze wyjście dla Ubisoftu. Po małej mapce ludzie będą spragnieni znowu wielgachnej otwartej przestrzeni. Nowa niezapowiedziana jeszcze część najpewniej taką właśnie mapę będzie miała.
Mała mapa szybko się znudzi.
Już została zapowiedziana dawno temu.
Dalsze również zostały zapowiedziane dawno temu.
Podaj z łaski swojej listę wszystkich tych gier. Chętnie zobaczę i zapiszę sobie co ciekawsze pozycje.
W koncu to mialo byc DLC do AC V wiec nie spodziewalem sie jakiegos duzego terenu. Rozgrywka z znajdzkami to pewnie bedzie na 40h maks.
Czyli statystyka wygląda sporo lepiej bo ostatnio robili content wystarczający na 3 godziny grania ale go rozciągali na 200 godzin, co tworzyło kompletnie tragiczne gry. A teraz zrobią content na 3 godzin ale za to rozciągną go tylko na 20.
A może nawet wyjdzie coś więcej niż content na 3 godziny, skoro w grze ma być więcej narzędzi, zmian i sposobów grania, a nie tylko ta różniąca się jedynie szybkością i dmgem broń vs kilka identycznych gąbek na dmg przez 200 godzin gry do loopowania tych drętwych animacji walki.
Ten film z YT to chyba odnośnie gry Stray.
Assassin’s Creed: Mirage ma być powrotem do korzeni cyklu.
No podobno wedlug niektorych nie jest czy ja mam cos z glowa?
Bagdad, czyli miasto, w którym toczyć się będzie akcja Assassin’s Creed: Mirage, rozmiarem będzie odpowiadał mniej więcej Paryżowi z Assassin's Creed: Unity oraz Konstantynopolowi z Assassin's Creed: Revelations.
A nie miala to byc poboczna gra? Czyli calkiem spora ta mapa.
Cieszy mnie, że twórcy wreszcie idą po naszym do głowy dodatkowo tworzą część kompletnie nie związaną z poprzedniczkami również poza Animusem