The Last of Us Part I na PC z lepszą wydajnością dzięki patchowi 1.1.0
Przykre,ze akurat na ten tytul trafila taka premiera. Dziwi bardzo,ze nie dopieli tego i nie wyszla a takim stanie jaki jest na teraz.
a co jakiś random z polski miałby wnieść do gry robionej przez zagraniczne studio przepraszam bardzo? W każdym studiu każdej słabej gry ma się zatrudniać jako programista i łatać sam? XD
Gracze mają prawo oczekiwać dobrych, stabilnych i zoptymalizowanych gier jeżeli żąda się za nie takich absurdalnych kwot i robione są przez tak duże studia. Jak masz 1000 ludzi pod sobą to nie ma miejsca na porażki. Jakoś chiński genshin impact na silniku krzaku robiony przez armię chińczyków działa świetnie na ziemniakach.
Już poprzednio gra działała nieźle, więc dobrze, że próbując wycisnąć 150%. Może na koniec pójdzie na ziemniaku. Szkoda tylko, że jest tak wiele opcji graficznych i 2/3 z nich nie wpływa w ogóle na wydajność (max. 1fps różnicy między min a ultra).
Nie wiem gdzie widzisz to "niezłe" działanie bo dla mnie gra, która wymaga godziny kompilowania shaderów w głównym menu a i tak działa poniżej 60fps w 1080p nawet na porządnych kartach zdecydowanie nie działa nieźle.
Niezłe gry to ja włączam i gram.
Kolega to chyba powinen wymienić tego grata a nie wymyślać że teraz kompilowanie shaderów trwa godzine
Optymalizacja ogarnięta, Steam Deck zweryfikowany, teraz tylko niech ND nie będzie takie łase na kasę i da porządną zniżkę na letnią wyprzedaż minimum 50% i kupuję.
Widzicie jakąś różnicę? Wiem że mam stary sprzęt ale jak chodziła często 30-40 fps tak dalej chodzi. I to na "FSR jakość".
Żeby jeszcze coś było tu wymagającego w pierwszej scenie biegu