EA nie skasowało Titanfall 3, zrobił to Respawn - zespół ukrywał tę informację przez 6 miesięcy
Smuteczek. Singiel w 2 był bardzo dobry. Oby jednak zdecydowali się na kolejną część w przyszłości.
EA nie musi sobie zadawac trudu kasowaniem bo przez jakis czas olewali gry single player a nawet szydzili z samych graczy. Respawn dotknela ta sama zaraza.
"Będące właścicielem studia Electronic Arts zareagowało źle na tę decyzję. Titanfall 2 nie spełnił pokładanych w nim nadziei, ale i tak była to gra kosztująca 60 dolarów, która rozeszła się w milionach egzemplarzy. Propozycja porzucenia kontynuacji na rzecz odrębnego projektu, korzystającego z modelu free-to-play, była ryzykowna. Do tego EA kupiło ten zespół specjalnie dla serii Titanfall, więc zrezygnowanie z niej nie zostało przyjęte dobrze."
To brzmi jak tekst z jakiejś alternatywnej rzeczywistości...
To brzmi jak tekst z jakiejś alternatywnej rzeczywistości...
No właśnie, nie do końca.
EA ma wiele za uszami, ale nie jest to komiksowe korporacja, której głównym motywem jest tworzenie zła na świecie (ale dużo jej nie brakuje).
Podobna sytuacja była przy produkcji Anthema, gdzie właśnie EA było tym "dobrym", dzięki któremu pojawił się chociażby system latania, który chciał im przydzielić pomoc od innego zespołu (odpowiedzialnego chyba za SWTORA), a Bioware było czarnym charakterem, który najlepszy element (latanie) zaimplementował bo musiał, a pomocy odmówił bo "Bioware magic".
Szczerze jakoś mnie to nie dziwi zawłaszcza ze szefem RE jest gość który już za czasów swojej pracy u acti miał inna wizje w świecie coda i już wtedy bardziej interesował go tryb multi niż singiel, zwłaszcza z perspektywy kosztów oraz zysków, co to już nikt nie pamięta ze pierwszy Titanfall był tylko trybem multi
Hajs Panie, hajs. Jakby nie patrzeć, lepiej, że skasowali Titanfall 3 sami, jak nie mieli ani chęci, ani pomysłu na kontynuacje, bo byśmy dostali Redfalla z mechami. A tak Apex to udana produkcja, choć nie w moim typie.
Jestem przede wszystkim graczem solowym, sięgającym po multiplayer bardzo rzadko - coś musi mnie naprawdę zachęcić. Tak było właśnie z Bad Company 2 i Titanfall 2, w obu tych produkcjach spędziłem mnóstwo świetnych godzin.
Nie musiałbym dostawać TF3 ale Respawn wypiął się całkowicie nawet na tryb wieloosobowy w TF2.
Bo Apex? Tego i jemu podobnych nie tykam nawet za darmo.
"Titanfall is core of our DNA" trąbi słynny cytat z Twittera Respawn, który stał się memem.
Tak szczerze - kto by w to grał? wszystkie tego typu gry sieciowe z małymi wyjątkami sukcesu nie osiągają. Tintanfall 2 był umiarkowanym sukcesem.
Wiedzieli że po ANTHEM ten rodzaj gier na jakiś czas jest "spalony" na rynku.
Żeby osiągnąc sukces musiałaby być mocno oryginalna a na to pomysłów nie ma.
Przecież multi w TF2 jest dość oryginalne - piechota i mechy na polu walki, plus duża swoboda przemieszczania się.
no ale to za mało na nową część! żeby teraz przyciągnąc jak mamy np apex, to cięzko, a popularnośc spada
Po raz kolejny okazuje sie ze to nie mityczny zly korpo-wydawca/wlasciciel (ktory czesto zostawia bardzo duzo wolnosci swoim inwestycjom. Jak widac czasem za wiele) a producent (tak ten biedny i ucisniony developer) gry leci w kulki?
Podobnie jak w przypadku Blizzard/Acti, Acti/Bungie, EA/Bioware, etc...
Nie pierwszy raz, jakiś br zabija świetną markę. epic - fortnite zabił Unreala, ea - apex zabił Titanfalla.
T2 kupiłem za 20 zł na promocji i w sumie długo zwlekałem z zakupem. Nie lubię grać w strzelanki na padzie a i seria mnie nigdy nie interesowała ale kampania w dwójce jest świetna i IMO jest to najlepsze doświadczenia FPS w kampanii od czasów chyba Killzone 2. Respawn ma ogromny talent do gier singleplayer, widać ze robią tam ludzie od pierwszych Call of Duty. Nawet jakby T3 powstało, to pewnie głównie jako gra online a singiel byłby rzucony na bok lub w ogóle pominięty.
Titanfalle były świetne na single, tylko szkoda, że krótkie. Chętnie bym brał grę multi jakby poszli w stronę Destiny, Warframe. Jakbym miał brać to coś w PvP to nawet ta gra jeszcze nie wyszła, a i tak nie chce mi się. Prędzej chyba zagrałbym w Fortnite, PubG czy Owerwatcha.
I dostaliśmy gównianego fpsa online. Smutek. Ale może kiedyś zmądrzeją w studiu.
Też jestem team Titanfall 3 singleplayer. Woleli Apexa, z perspektywy biznesu - nie oszukujmy się, to byl strzał w dychę co przyniósł im debiliard dolców. Z drugiej strony, szkoda wielka, bo jakby ĘĄ i Respawn chcieli, to by zrobili jedno i drugie.
Wielka szkoda. Fabuła w TF2 w single i różnorodność trybów w multi była naprawdę świetna. Na konsolowe wieczorne granie TF2 jak znalazł i do dnia dzisiejszego ta gra cieszy :)
Wystarczyłoby oprócz kampanii w grze, dodanie trybu MP oraz trybu MP/SP z pilotami jako boty.