Lewitujące ramiona na zwiastunie Hell Let Loose. Gracze są zażenowani [Aktualizacja: przeprosiny dewelopera]
Trailer robiony na kolanie. Poza błędami jest też płaski teren z powtarzającą się teksturą, ze 2 domy i drzewa, bezmyślnie ustawione np. worki z piaskiem. Brak realizmu - prawdziwe ladowanie miało miejsce w nocy.
Jeśli się nie mylę studio Black Matter już nie pracuje nad grą. Oddali wszystko w ręce swojego wydawcy - Team17.
Wypowiem się jako osoba która gra w ten tytuł już bardzo długo i jakoś nigdy nie przykładam wagi do takich rzeczy gdyż stawiam bardziej na rozgrywkę, balans itp. Materiał który wypuścili jest straszny, nie potrafię pojąć tego jak można zepsuć materiał promujący następny patch. Biorąc pod uwagę to że ostatnio wypuścili patch który moim zdaniem i wielu innych osób był bardzo kiepski. Frakcja Brytyjczyków jest bardzo słaba w stosunku do swoich przeciwników. Balans praktycznie nie istnieje oraz mapy które przy tym towarzyszą o bardzo wątpliwej jakości. Przez pierwszy dzień po wyjściu patcha byli zupełnie nie grywalni gdyż przyrządy celownicze nie były wypośrodkowanie na ekranie i zwyczajnie nie dało się nikogo trafić. Content dodawany do gry nie przyciąga uwagi. Stare błędy występują od X czasu i nie są naprawiane a dodawane są rzeczy o które nikt nie prosił a i tak czasem bywa że nie działają jak powinny.
Niewygodne komentarze są usuwane z ich discorda. Najważniejszą rzeczą którą kłuje oczy w ich road mapie jest store in game. Ja rozumiem że muszą jakoś wyciągnąć pieniądze od starych graczy, ale chyba trzeba najpierw ich umieć zatrzymać przy swoim tytule żeby ktokolwiek coś kupił dodatkowego. Decyzję które podejmuje Team 17 są dla mnie abstrakcyjne, bo przypomnijmy że po ostatnim patchu gra zdrożała i cena jej wynosi jakieś 208 zł gdzie regularna jej cena zawsze wynosiła około 120 zł. Zbierając te wszystkie negatywy w całość które miały miejsce przy Hell let loose wisienką na torcie jest ten obrzydliwy trailer gdzie nie wróży to nic dobrego.
Kiedyś chciałem zagrać, w sumie dalej chcę. Ale oglądam co jakiś czas, nowe materiały z gry, i gra się zmieniła na gorsze. Zaczyna być mniej realistyczna, szybsza, i bardziej postawiona na casuali. Gra idzie w złym kierunku, no ale teraz dowiaduję się, że studio już nad tym nie pracuje, tylko wydawca...
No to źle, że tak długo czekałeś, to była chyba najbardziej klimatyczna gra o drugiej wojnie od wielu lat. Miało się wrażenie jakby rzeczywiście brało się udział w tych bitwach, a pamiętajmy, że to przecież gra multiplayerowa.
Nie wiem jak jest teraz, ale lekko posmutniałem jak przeczytałem tego newsa, w tych czasach zabijane jest coraz więcej fajnych gier. Nie uważałem się za wielkiego fana, tylko kilkanaście godzin przegrałem, ale piękne wspomnienia jakieś zostały. Chciałem kiedyś powrócić, ale jeśli naprawdę jest źle to nie wiem czy jest sens.
Możecie narzekać, ale chociaż raz twórcy nie manipulują przy użyciu zeiastunu
Niech zrobią jeszcze wersje na Switcha. Nachapali się kasy robiąc wersje na konsole i nie dają rady z dewelopowaniem obu wersji.
Kolejna twór na zasadzie:
- dobra ekipa - teraz wszyscy zamykamy oczy, Mietek zacznie napierdalać w klawiaturę łokciami i mamy trailer - od razu do publiki go dawać do netu, ale pamiętajcie, jak ktoś otworzy oczy i będzie starał się podglądać, to dostanie w mordę i wylatuje z roboty. To ma być niespodzianka! Dla widzów i dla nas! Dla nas właściwie nie! Nie ma co sprawdzać, bo będzie dobrze! Tak się robi gry, to i trailery tym bardziej!