Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Czy id Software pomagało przy Starfieldzie? Todd Howard wyjaśnia

12.06.2023 16:42
UrBan_94
1
UrBan_94
43
Geralt z Rivii

Szkoda, że nie pomogli im przy systemie walki. Przynajmniej by człowiek był pewny, że system walki będzie mistrzowski.

12.06.2023 16:57
2
odpowiedz
micin3
133
Buc
Wideo

Jeżeli plotki się sprawdzą, to bardziej ważne (dla sceny moderskiej) będzie zaimplementowanie mechaniki "portali" (zarówno funkcję 215 Teleport to Line jak i Set Line Portal) jak ze starego, oryginalnego Dooma. Według przecieków, tak właśnie rozwiązano problem statku i lądowania na każdej planecie - statek zawsze jest w tej samej, osobnej komórce (cell), właz zaś działa jak Set Line Portal, czyli nie ma rozpierdzielu z fizyką bo nie ważne, gdzie i jak się wyląduje, statek nigdy nie znajduje się na planecie (tj. wnętrze statku istnieje zawsze w próźni), sam wygląd statku nie wpływa na wygląd środka (tak zwane nieuklidesowy system, znany już w wielu grach Bethesdy, czyli lokacja wewnątrz jest większa, niż rozmiar zewnętrzny). Set Line Portal tworzy właśnie złudzenie lądowania na planecie, ponieważ zamiast czarnego ekranu ładowania po wczytaniu wnętrza planety, Set Line Portal pozwala na swobodne "przeteleportowanie" się z wnętrza statku na powierzchnie planety dając złudzenie prawdziwego lądowania na niej.

Jakby kogoś interesowało dokładnie, czym jest Set Line Portal, a z mojego chaotycznego postu nie zrozumiał, poniżej można obejrzeć przykład już od pierwszych sekund:
https://www.youtube.com/watch?v=oUCji83Xt50

post wyedytowany przez micin3 2023-06-12 17:02:15
12.06.2023 17:53
3
odpowiedz
katai-iwa
50
Senator

Zobaczymy, czy Beth potrafi uczyć się od mistrzów strzelanek.

13.06.2023 16:58
Lothers
😉
4
odpowiedz
Lothers
197
Senator

Po gameplayu widać, że pomagali, chyba nie ma lepszych ekspertów od strzelania, wystarczy przypomnieć soczysty Rage.

Wiadomość Czy id Software pomagało przy Starfieldzie? Todd Howard wyjaśnia