Duże plany twórców Wartales, taktyczne RPG doczeka się wielu nowości
"przedmioty i zaklęcia." - przecież w tej grze nie ma zaklęć. Tam chodzi o przeciwników, przedmioty i umiejętności.
I teraz, jeśli chodzi o możliwą cenę DLC, trzeba w tym wypadku wziąć przykład z innej ich gry, mianowicie Northgard.
Biorąc pod uwagę, że podstawowa cena Northgardu wynosi 108 złotych, a cena DLC nie może przekroczyć (w większości przypadków) 50% normalnej ceny (w tym wypadku jest jedno jedyne rozszerzenie fabularne w Northgardzie kosztujące 54 złotych (dodatkowe klany to raptem 18 złotych)), a podstawowa cena tej gry (Wartales) wynosi 126 złotych, więc rozszerzenie fabularne może kosztować w tym wypadku do 63 złotych. Nie są to duże ceny, a jeszcze jest sporo czasu na wejście pierwszego płatnego dodatku (które było w sumie do przewidzenia)
Trzeba jednak nieco dłużej poczekać na rozwinięcie tych czterech ścieżek rozwoju, ale już nie trzeba za to długo czekać na hełmy (które w sumie było raz po raz wspominane przez użytkowników)
"EKSTREMALNY POZIOM TRUDNOŚCI" ?!?
Przecież ta gra ma tak skopany poziom trudności, że dorównuje obliwionowi.
Każdy wzrost poziomu drużyny gwarantuje, że przeciwnicy będą mieli 2lvl więcej.
Każdy nowy członek tylko pogarsza sprawę, bo przeciwników dalej będzie więcej.
Skalowanie jest okropne. W ogóle nie czuć rozwoju ekipy.
Poziom trudności trzeba całkowicie przemodelować i zrobić od zera.... a oni pewnie dodadzą kolejne lvl więcej przeciwnikom, dodadzą ich więcej i pewnie jeszcze zwiększą koszta utrzymania ekipy i ilości żarcia które konsumują ....
Gra ma już od jakiegoś czasu możliwość wyłączenia skalowania poziomu trudności do Twojej drużyny.
Z tym skalowaniem to jest tak, że jak się na początku zdecydujesz to już do końca musisz cierpieć. Po wyjściu z wczesnego dostępu właśnie na skalowanie się zdecydowałem i to ma plusy i minusy. Plus, że możesz iść faktycznie gdzie chcesz, ale minus to to że praktycznie nie opłaca się łapac zwierząt i levelowac towarzyszy. Jak by ktoś się nie mógł zdecydować to polecam jednak bez skalowania.