Immortals of Aveum to ładna gra, ale i tak niepokoi wymaganiami sprzętowymi
Kiedy widzisz w minimalnych swój procesor i kartę graficzną, które w 1080p dźwigają wszystko na ultra/high (o ile optymalizacja nie leży i kwiczy) to wiesz że developer ma Cię w tyłku...
Poza tym to kolejny powód do skreślenia tej gry.
1. Bohaterowie z podręcznika "Nowoczesnego Developera"
2. Piu, piu, piu pierdyliard efektów. Nic nie widzisz ale jest fajnie.
3. Najprawdopodobniej schemat: korytarz - arena - korytarz - arena - korytarz - zagadka - korytarz - arena...
4. "Optymalizacja"
Na 90% skończy jak ta gra od Square Enix z początku roku co miała być taką super wielką permierą a jej nazwy już nawet nie pamiętam.
Shooter brzydszy od DOOM 2016.
Spełniam ledwie minimalne wymagania dla procesora i nie spełniam dla GPU.
Może czas rzucić PC w cholerę i wyjechać w Bieszczady?
Żeby jeszcze za tym szła graficzna rewolucja albo złożoność gry...
Tak, stać mnie na Ryzena 5800X3D i np. 4070. Tylko byłyby to obecnie jedne z najgłupiej wydanych pieniędzy w moim życiu...
Ja mam Kartę RTX 4070 ale obawiam się że ta gra skończy jak pewna gra więc poczekam na ocenę itp
Ma 12GB więc tragedi nie ma gorzej z tymi co się pakują w 8GB VRAM zwłaszcza w RTX 4060
Jednak jeśli myślałeś o długim użytkowaniu to raczej będzie ciężko.
Bo RTX 4070 powinien mieć 16GB
Ja mam GTX 1070 dobrze że nie przepłaciłem za RTX2060 no który teraz jest gówno wart przez mniejszy vram.
I teraz jestem przy kupnie Vram czekam jak RX6800 spadnie
Gorzej to wygląda od DOOM 2016 jak Pietrus napisał wyżej. Graficznie jest w 2015 może 2016 roku. Wymagania są z dvpy a i jeszcze Denuvo dojdzie. Będzie porażka i tyle z tego.
Gotham Knights, Redfall, Lotr Gollum, a teraz to. My gracze mamy nosa do takich rodzynków.
Gotham Knights, Redfall, Lotr Gollum, można dodać jeszcze Forspoken, no i teraz to, kolejne gówno opakowane w złoty papierek.
Chciałem napisać ze może rekomendowane to 4k ale widze 1440p. . .
Chyba NV ciśnie kasą w wydawców zeby sztucznie podnosili wymagania zeby ludzie kupowali przepłacone RTXy 40x0
Nie wiem albo to ja jestem głupi albo ktoś chce bym był głupi Textury wyglądają tragicznie zobaczcie na rośliność jak z gier z 2013 chociaż i tak były lepsze graficznie gry z tego roku na co te vram idzie to ja nie wiem.
Ta gra graficznie jest brzydka a ma duże wymagania.
Dla mnie klapa i tyle.
Kolejną rzeczą która jest dziwna to wymagania
w minalnych mamy do 1080p mamy 5700XT a do 1440p RX 6800XT te 2 karty dzieli prawie 80% wydajności w 1440p
https://www.youtube.com/watch?v=G_xednvzG1c
Więc albo 1080p to będzie za słaby sprzęt albo 1440p zostało przesadzone
Oczywiście już się sadzą w komentarzach że brzydka... to najwyższa pora kupić lub zmienić okulary. Jako grafik dosyć doświadczony moge powiedzieć że to wygląda wybitnie, sam ten silnik jest wybitny. Napewno trzeba będzie zobaczyć samemu grę pod kątem fabuły czy złożoności świata.
HA ha
https://www.youtube.com/watch?v=jhSqZSSAFEA
Tak twój RTX 3050 nawet minimalnych nie spełnia po za tym z ciebie taki znawca jak że mnie ksiądz kto łączy takie podzespoły.
FX6300 I RTX 3050
Z jednej strony nie wygląda żle, bo całkiem dobrze wygląda, ale z drugiej strony ciągle jakieś optymalizacje są jednak słabe, a wymagania często wygórowane. W końcu w minimalnych 2080 super.
A tak poza tym, to daj spokój, tu ludzie są grafikomanami, są tak uzależnieni od grafiki, że jak gra będzie gorsza o 1 piksel, to będzie ryk. Widzą jakąś nie wiadomo jaką różnicę, widzą coś niewidzialnego i jeszcze chętniej porównają z grami nawet sprzed dekady. Chociaż fakt jest taki, że różnica nie jest już taka duża jeśli chodzi o dzisiejsze gry i te dekadę temu, nie to co różnica między grami z 2000 i 2010, także od dekady mnie to w ogóle nie obchodzi, bo grafika już jest i tak wystarczająca i to już od kilku dobrych lat.
To już lepiej odpuścić sobie, to jak walka z wiatrakami. Sam widzisz jak to wygląda z grami, próbują jak maksymalnie ulepszyć grafikę, ale kosztem wydajności i to wszystko tylko po to, aby jakoś zadowolić graczy, żeby grafikomani byli zadowoleni. Po co się męczyć jak to nie ma sensu ;d.
Gra tak bardzo przesiąknięta efektami, że na ekranie gunwo widać... mogą se wsadzić tę grę tam, gdzie światło nie dochodzi.
Totalnie nie dla mnie gra nienawidzę jak w grach strzelasz z ręki mocami ale z ciekawości oglądałem sobie często trailery tej gry i gra wyglądała jak każda dzisiejsza gra czyli zero opadu szczeny ale grafa ok a na tym filmiku wygląda to naprawdę słabo może ktoś w chuja poleciał i ustawił na najniższe albo średnie i napisał ze to ultra... ja myślałem że takie pojęcie jak DOWNGRADE już dawno nie istnieje każde gry które pokazują od lat wyglądają tak jak na pokazach lub jeszcze lepiej wiec jedyne wytłumaczenie tego dla mnie jest takie że optymalizacja leży i musieli ostro zjechać w ostatniej chwili a jak widać wymagania dalej kosmos.
Powiem tylko długo oglądałem tą grę jak wygląda i wygląda bardzo brzydko jak ta gra będzie miała 50 % na steam to będzie duży sukces ale graficznie wygląda fatalnie mogli by się bardziej postarać
Unreal Engine 5. Wymagania są takie bo Lumen jest. A ta technologia to jak by bazowe programowe śledzenie promieni dla kart. Radeon RX 5700XT (8GB) to jest minimalne wymaganie pod tą technologię o czym sami twórcy mówią. Wygląda to niezbyt dobrze.
Bo wygląda jak by oświetlenie było statyczne a nie dynamiczne. Czy aby na pewno ustawienia ultra? Bo wątpię, że coś takiego nie zaimplementowali.