Immortals of Aveum pokazuje magię na gameplayu z Summer Game Fest
Mechaniki RPG idące w wypełnianie paska postępu, "magia" to przemalowane bronie strzeleckie zobaczcie to strzelanie zielonymi kulkami od 2:11 nawet dźwięk brzmi jak pistolet maszynowy, design postaci dzisiejszy i odzwierciedlający ameryczkę i jeszcze to nazywanie magii kolorami (2:50) zamiast nie wiem choćby żywiołami albo sztukami magii.
Particles Vomit - The Game.
Zreszta FF16 to samo, chyba nawet gorzej.
Te generyczne akcyjniaki i gry na UE5 powinny isc na wiki jako definicja "przerost formy nad trescia" i "gwalt na estetyce i dobrym smaku".
Taki typowy generyczny slasher. Rynek jest nimi przepełniony od lat. Do pominięcia.
Widać, że mocno stawiają na fabułę i szczerze, to jak zwalniają z tempem prezentacji na trailerach to gra zaczyna wyglądać ciekawie. Jak zaczynają pokazywać pierdyliard eksplozji w dwu sekundowych clipach to beznadziejnie się to ogląda.
Nie wygląda to źle. Ale kurde, Bullestorm robił to lepiej. W sensie walkę. Ba, wiele gier robiło to po prostu lepiej. Teraz podbijamy tylko grafikę i tyle.
Przekombinowane w uj...
Z tych wszystkich pokazów chyba jedna z ciekawszych rzeczy. Głównie dlatego, że ma to być gra single player. A wysoko budżetowe gry single player, które nie są soulslajkami, roguelajkami, czy tam innymi lajkami są dziś na wagę złota. Liczę na fajną, oskryptowaną kampanię w starym stylu, bez otwartego świata, aktywności pobocznych, czy pierdyliarda znajdziek. I chociaż pewnie nie ma szans, żebym był w 100% zadowolony, to i tak czekam co z tego wyjdzie.