Premiera Minecraft 1.20 - liczba nowości w Trails and Tales robi wrażenie [Aktualizacja]
A jak dla mnie te aktualizacje Minecrafta są śmiesznie małe patrząc ile czasu ją robili i że Mojang spore studio. A to wszystko od momentu jak ta cała Lady Agnes rządzi. Jest taka gierka, Vintage Story(podobne do minecrafta lecz to typowy i dość trudny survival), gdzie ludzi pracuje mniej a aktualizacje są lepsze.
A ta cała Lady Agnes to nie jest osoba do kontaktu z fanami? Chyba jeb_ tam rządzi...
Update'y, że małe to jednak fakt.
jeb juz dawno opuścił szeregi mojanga, a dokładnie parę miesięcy po sprzedaniu się M$
To ciekawe, bo na twitterze dalej jest napisane, że pracuje w Mojang.
Nie chodzi ci przypadkiem o Notch'a?
Nwm czy odszedł, pewne jest tylko że przy Minecrafcie już nie pełni funkcji tego jakby to powiedzieć szefa, tak w 2020 +/- ona przejęła pałeczkę.
"blossom" to bardziej sadzonka/w przypadku cherry blossom chodzi o drzewo wiśni a nie o biom, biom nazywa się cherry grove
Z perspektywy dorosłego gracza, który zaczął grać na jako dorosły, co mogę powiedzieć o pojawieniu się nowej wersji?
Znowu będzie kupa irytacji z modami. Może dzieciarnia będzie zadowolona z nowego "wielbłąda", ale bardziej kumaty gracz single doinstaluje sobie cały zwierzyniec np. Pokecube.
Z czym kojarzę nowe wersje Minecrafta:
Ostatnio podniosłem wersję modów do 1.19.2. Co za to dostałem?
Najsensowniejszy mod jak do tej pory: Minecolonies gry przestał działać z Optifine (ten mod znacznie poprawia grafikę). Pożegnałem się z ulubionym zestawem realistycznych tekstur od Patrix'a i ulubionym zestawem shaderów wg mojego gustu czyli Zaly Warm.
Bym dalej został przy 1.16.5 gdyby nie to, że Minecolonies jest rozwijany jest tylko w nowych wersjach. Totalnie mnie to irytuje, bo w Fallout 4, Skyrim nie ma tego typu dodawania pierdół i zazwyczaj wszystkie mody pasują do wszystkich.
Jakoś zorganizowałem sobie tekstury Conquest Reforged, które są dużo gorsze od Patrix'a, wróciłem do Seus Renewed, które jest gorsze od Zaly Warm, w dodatku w Seusie pojawiły się glitche przy dachówkach z dodatkowych elementów Structurize/Minecolonies. BSL i Sildurs pewnym momencie coś w nich razi i w dodatku przez bardzo słabe cienie, w stosunku do Seusa nie ma sensu przestawiać. (seus to też fajna symulacja szkła i wody). W dodatku Seus też zamiast rozwijać linie Renewed, poszedł w RT On i w nowym shaderze dał słabszą grafikę niż w starym shaderze.
Mogli by zastopować rozwój 1.x, zacząć robić 2.x i myśleć sensownym/immersyjnym AI/ekonomią w wioskach, rozwinąć handel itp. Ewentualnie mogli by też dorobić lepszą "psychologię", ala Rimworld.