Pierwsze screeny z Cities: Skylines 2 ujawnione przedwcześnie przez Microsoft
Wygląda całkiem ciekawie, jak bardzo mocno zmodowana jedynka. A i przede wszystkim wskazuje na to, że będą zaimplementowany będzie system pór roku, więc ogromny plus w stosunku do jedynki, gdzie albo grasz cały czas w okresie letnim, albo masz wieczną zimę.
Mogę napisać jedynie "Shut up and take my money!"
Jest na poważnie czyli tak jak powinno być , kupuje na premierę
Ja tam nie widzę żadnych screenów na Archive.org
Bo zdaje się, że są ładowane dynamicznie i wersja archiwalna odsyła i tak do serwerów MS...
Archive takich zasobów nie zapisuje, wie o tym każdy, kto szukał czegoś w kopiach starych wersji stron...
Ciekawa sprawa, ten sam link do Archive.org otwierany z poziomu Reddita pokazuje kartę w MS Store ze screenami - podmieniłem instrukcję w tekście.
https://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/comments/13yhj10/cities_skylines_2_screenshots/
Wygląda naprawdę ładnie. Ale chciałbym zobaczyć to zdjęcie z aktywnym Ray-tracingiem.
Podoba mi się ten motyw z "symulacja" wnętrz wieżowców ze niby coś tam widać w środku coś jak w spidermanie jeżeli to będzie tak wyglądać, to rozważę zakup.
Bardzo interesująco to wygląda i że to jeszcze ma wyjść w tym roku? Jestem na tak :)
Bez 64GB Ramu minimum pewnie nawet nie podchodź, a zalecane będzie 128GB xD
Ciekawe czy teraz w razie wu przygotowali silnik pod duze miasta bo w jedynce po iluś tam tysiącach w mieście gra po prostu zaczynała byc zjadaczem ramu.
Raczej tak, w końcu zwiastun wskazywał dość rozległe miasta, a do tego będzie potrzebna bardzo dobra optymalizacja. Jakby strony technicznej nie ruszyli po takim zwiastunie to byłaby to porażka z ich strony.
Kloce.
Wygląda to fajnie, ale spodziewałem się chyba większych zmian. Chociaż ten realistyczny sznyt grafiki jest bardzo na plus, zawsze podobało mi się to w modach.
Układ ulic daje za to nadzieję, że możliwości budowy będą równie zaawansowane, co w SC z Traffic Manger, Network Anarchy i Move it!.
Widać na tych zrzutach ekranu, że da się budować fajne ronda, stawiać ograniczenia prędkości, drogi teraz ładnie się łączą i zwężają. Lotniska będą modularne, być może stacje kolejowe też. Będą parkingi, gra na screenach jest utrzymana w stylu USA. Będzie te 150 kafelków do odblokowania, ale nie wiadomo jakiej wielkości, ale chyba mniejsze niż w sc1, podział na pory roku czy godziny z miesiącami oraz rokiem, a nie na tygodnie jak w poprzedniej części. Podział zapotrzebowania na regiony. Tworzenie linii pasażerskich ale co ważne też towarowych. Zastanawia mnie ikona czatu i strzałki w obie strony. Odbicia mostów na wodzie. Przewody pod ulicami lub pod wodą. Wydaje mi się, że porty i elektrownia atomowa są modularne. Zapowiada się fajnie. Będzie to chyba pierwsza gra, którą kupię w preorderze
Jak pomyślę o tych potencjalnych tysiącach DLC, które trzeba będzie dokupić, żeby mieć pełną grę...