Spider-Man 2 vs Spider-Man Remastered, zobaczcie film porównujący obie gry
Mogli dać jeszcze trochę więcej motion bluru, tak żeby wszystko na ekranie było rozmazane a nie tylko 50% obiektów, może wtedy doczytujące się LOD byłyby trochę mniej widoczne.
A tak na serio to wygląda jak Miles Morales z bardziej skomplikowaną geometrią i z masą nowych problemów spowodowanych zbyt szybkim poruszaniem się.
Via Tenor
Alez to slabo wyglada...
zwiększona zostanie prędkość bujania się na pajęczynach;
do tego to jeszcze wskaźnik 5000+ na rozmycie zeby zniwelowac potrzebe tego aby caly NYC był w pamieci wczytany wraz z kazdym drobnym assetem. wiec tutaj raczej nalezy sie spodziewac ze bujanie sie bedzie takie jak w 1, i oby zniwelowali to "latanie". Spidey w growym srodowisku jest taki mocno tech'owy ale to chyba mocno zaburzy calkiem fajna mechanike swingu (imo w 1-ce było to fajne jak opanowało się to)
Ktoś oczekiwał w ogóle graficznego killera? Litości, przecież wiecie jak wygląda branża. Nadzieja umiera ostatnia.
Co do jakości grafiki przyczepić się mogę tylko do wody która odkształca się nienaturalnie, pozatym wszystko na wielki plus w odniesieniu do remastera jedynki!
The sequel, Marvel’s Spider-Man 2, is being developed exclusively for PS5, so the developers have made no compromises.
LOL
Przez te wystrzeliwanie się jak proca, latanie jak wiewiórka, i ogólnie szybsze przemieszczanie, AŻ za bardzo widać doczytujące się tekstury, zwłaszcza na drzewach jest to bardzo widoczne...
Oby to był jakiś wczesny build...