Twórcy LotR: Gollum nie przestają po cichu majstrować przy wymaganiach sprzętowych
Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3070 8 GB (przy wykorzystaniu DLSS)
Nie rozumiem tego. Czy twórcy podają wymagania do poprawnego działania DLSS w swojej grze czy mówią nam, że bez DLSS lepiej tej gry nawet nie odpalać?
I patrząc na to jak ta gra wygląda to wymagania ma wręcz kosmiczne. 3070 do gry, która wychodzi na ps4 i Xbox One.
Nowe informacje nie powinny jednak doprowadzić do szybszego bicia serca osób, które są zainteresowane produkcją.
Ja jestem umiarkowanie zainteresowany (bardzo lubię uniwersum Tolkiena) a mimo to mówię, że coraz bardziej rosnące wymagania dla gier wyglądających jak z epoki ps3 powinny być piętnowane.
Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB lub AMD Radeon R9 290X 4 GB
XD, nie ma to jak podawać kartę od nvidii i konkurenta sprzed 3 generacji, 1060 jest porównywalne do RX 580, nie do R9 290x które królowało chyba w 2013-2014 roku xD
Albo fuck'up albo gra lubi sprzęt AMD.
Taki W40K Boltgun ma "RX 580 / GTX 780 Ti"
Gdzie te karty dzieli przepaść.
Wydajność nie powala.
Bez DLSS2 i DLSS3 nie podchodź.
Lenistwo twórców nie zna granic.
Czyli wychodzi ze nawet 3080 moze dostawac zadyszki przy tej grze. Niezle nawet high-end poprzedniej generacji...