Diablo 4 ma być grą dla wszystkich (oczywiście pełnoletnich); oto opcje dostępności
Tak swoją drogą gry blizzarda na ps5 można odsprzedawać czy przypisuję się do konta?
Blizzard: W sumie w Diablo 4 znajdzie się ponad 50 funkcji opcji dostępności obejmujących większość elementów gry.
Diablo 4 umożliwi w pełni swobodne konfigurowanie sterowania, zarówno na myszce i klawiaturze, jak i padach. Możliwe będzie także np. wyłączenie konieczności ciągłego trzymania przycisku przy korzystaniu z umiejętności lub aktywacja opcji trzymania celowania ataków na konkretnym wrogu.
Gracze: To może też dacie możliwość dostosowania widoku kamery?
Blizzard: --->
Tia i jeden będzie miał widok prawie z lotu ptaka a drugi kamerę na ramieniu i później spotkają się na Polach nienawiści.
W trybie PvP przecież mogliby spokojnie zrobić wymuszony tryb widoku kamery bez możliwości jego zmiany, coś jak w world bossach. Takie rzeczy akurat są banalne do wdrożenia.
Czcionką to się przez 2 tygodnie chwalili, tu mogliby się klepać po plecach co najmniej do połowy września :D
piszesz, że możliwość indywidualnego ustawienia kamery byłoby problemem w PvP więc podaje przykład, który ten problem rozwiązuje. Już teraz mamy ryczących graczy, że kamera za nisko, wszystkim się nie dogodzi, ale z pewnością mniej płaczków by było gdyby możliwość dowolnego ustawienia kamery została wprowadzona.
Nie rozwiązuje bo Ci napisałem że ktoś gra na maksa oddaloną kamerą i nie mógłby się przyzwyczaić gdyby była bliżej w pvp. Chyba że w pvp obraz byłby jeszcze szerszy ale to już takie akademickie dywagacje. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest takie jakie jest. Brak regulacji.
to teraz musisz napisać to swoje słynne "w sumie nie ważne, bo i tak w PvP grać nie będę".
a problem jak najbardziej rozwiązuje bo gracz X nie będzie miał przewagi nad graczem Y, a to że będzie ryczał? już i tak ryczą, a odsetek graczy PvP vs PvE jest na korzyść tych drugich, więc wybiera się zawsze mniejsze zło.
"więc wybiera się zawsze mniejsze zło"
I wybrali, pozostawiając kamerę ustawioną tak jak jest. I zdecydowanie lepiej wiedzą co robią niż jakiś random z internetu.
no niestety pudło :) mnie kompletnie nie przeszkadza obecne ustawienie kamery :)
nie zmienia to faktu, że spokojnie mogliby wprowadzić manualne przybliżanie/oddalanie, ale dlaczego tego nie zrobią już było wielokrotnie wyjaśniane.
Dokładnie kolega
PS. Ja osobiście jestem przeciwnikiem zoomowania przez gracza lub co gorsza jakiegoś obracania kamery jak to się zdarzało w innych podobnych produkcjach. A ten zoom na postać używam tylko by sobie zobaczyć nowy rynsztunek na sobie i całe szczęście że w tej skali grać się nie da.
No najwidoczniej nie mogli wprowadzić "na spokojnie" manualnego przybliżenia/oddalenia skoro tego nie zrobili.
A wyjaśniane było, przez ludzi którzy się gówno znają na tym. "Bo cosmeticsy lepiej widać" rofl.
serio jesteś taki niedodziałany? nie wiem co trzeba mieć w głowie, żeby twierdzić, że studio nie mogło zrobić dynamicznej zmiany kamery. Nie chciało. Tyle w temacie.
Mnie nazywasz niedodziałanym ale to tobie trzeba tłumaczyć jak dziecku. I jak na razie to ty jesteś zapamiętany jako forumowy klaun...
Tak tak chłopaki, macie rację, możliwość przybliżenia/oddalenia kompletnie zrujnowałaby grę, po co dać komuś grać tak jak lubi, tatuś Blizzard wie najlepiej jakie są preferencje graczy.
Blizzard nigdy się nie myli i nie było w Diablo 3 debilnych decyzji designowych (absolutnie bezużyteczne legendarki zaraz po premierze, nieziemsko overtuned inferno, wizard i DH 5x silniejszy niż WD, kompletny brak jakiegokolwiek endgame (biegało się 3 lokacje na krzyż i w kółko), w RoS czyszczenie greater rifta w 3 minuty po czym nudna 12-minutowa walka z bossem, jeden boss (z puli 20-kilku) który ma o połowę mniejszy HP, kompletnie zepsuty balans legendarek (pre-nerf Shard of Hate pozdrawia) i wiele wiele innych).
Niesamowite jak fanboyizm odbieranie wyboru (w ARPG istotnego) może odwrócić w zaletę.
co tam
Co wy macie z tą kamerą ? przynajmniej widzisz swoją postać i to jak wygląda, co według mnie jest fajne w takiej grze jak H&S. Tak wiadomo, że jest to też zagrywka pod kupno skinów, ale z drugiej strony pograj sobie w Grim Dawn z wysokiej kamery jak bardzo wtedy gra jest nieczytelna i jak mało widać swoją postać. Dodaj do tego, że tam jest znacznie mniej efektów i animacji. W takim Titan Quescie z bardzo ubogimi animacjami to tak widok był spoko, ale GD już pokazało jak wszystko się zaczyna zlewać . Tutaj byłoby jeszcze gorzej.. A no i jedna kamera przemawia też pod kątem PvP.
Na cholerę mi te 50 opcji skoro póki co to w interfejsie brakuje podstawowych funkcji, które były czy to w D2 czy w D3.
Duża pół przeźroczysta mapa - pierwsze z brzegu. Albo - świetna sprawa z D3, której w becie mega brakowało - flara do nieba na żądanie nad głową gracza, który wcisnął odpowiedni przycisk - po co? Do local coopa oczywiście, bo jak jest rozpierducha to łatwo swoją postać zgubić w tłumie (szczególnie jak mobek losowo teleportował postać) i często to jako jedyne ratowało życie.
Dadzą Ci tą przezroczystą mapę w jakimś płatnym Dlc pewnie ? za 10$. Taka opcja jest żeby nie zgubić się w tłumie mobków zaznaczasz opcję żeby pokazywało Ci zarysy twojej postaci.
Opcja z zarysami postaci to najbardziej debilny pomysł jaki widziałem w grach od dłuższego czasu.
Po pierwsze - kompletnie nic nie daje, bo gra ma nawalone miliard kolorów z efektów skilli, które skutecznie wszystko zasłaniają.
Po drugie - jak się nic nie dzieje to postać wygląda jak wyjęta z kreskówki, co psuje całą immersję.
Ten kto to wymyślił powinien grać z tą opcją w local coopa przez rok za karę.